shift tray

Greek translation: δίσκος ταξινόμησης (με δυνατότητα μετατόπισης)

13:31 Apr 22, 2005
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware
English term or phrase: shift tray
Για εκτυπωτές, ένας από τους δίσκους χαρτιών. Πρόκειται για τα μεγάλα μηχανήματα για εταιρίες, όχι για τους οικιακούς εκτυπωτές.
Alexandros Mouratidis
Greece
Greek translation:δίσκος ταξινόμησης (με δυνατότητα μετατόπισης)
Explanation:
Τhere's stacker for στοιβακτής και από μετάφραση:
Προαιρετικός στοιβακτής 3.000 φύλλων με στοίβαξη δυνατότητας μετατόπισης εργασίας
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/gr/el/sm/WF06b/535163-533703-...

επίσης: Ταξινόμηση με περιστροφή
http://www.officeland.gr/DP-2500.htm

θα ήταν προτιμότερο ίσως δυνατότητα στοίβαξης/ταξινόμησης εκτυπωμένων αντιγράφων με μετατόπιση δίσκων
Αν πάλι θες κάτι πιο σύντομο


shift tray: shifts and sorts printed paper in sort copy
http://www.muratec.co.uk/downloads/opmans/mfx2530m.pdf

shift tray: when sets are produced this device moves back and forth in order to allow for the offsetting of completed sets.
http://159.169.222.200/dps/Download/6004604r.pdf
Crisscross stacking from paper drawers on the exit tray does not satisfy the offset shift tray requirement in the offset shift tray or finisher configurations.
http://www.tbpc.state.tx.us/cat_page/cat_985_a5_0209.html

Αlso,
που αυξάνουν την χωρητικότητα από την στάνταρ των 750 φύλλων σε 3750 φύλλα και την μονάδα ταξινόμησης, η οποία μπορεί να εξυπηρετήσει τις λειτουργίες πολλαπλής εκτύπωσης.
http://www.pouliadis.gr/epson/corporate/printers/laser/eplN2...
Selected response from:

Elena Petelos
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4δίσκος ταξινόμησης (με δυνατότητα μετατόπισης)
Elena Petelos
2 +2δίσκος χαρτιού διαφορετικών μεγεθών
Angeliki Kotsidou


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
δίσκος ταξινόμησης (με δυνατότητα μετατόπισης)


Explanation:
Τhere's stacker for στοιβακτής και από μετάφραση:
Προαιρετικός στοιβακτής 3.000 φύλλων με στοίβαξη δυνατότητας μετατόπισης εργασίας
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/gr/el/sm/WF06b/535163-533703-...

επίσης: Ταξινόμηση με περιστροφή
http://www.officeland.gr/DP-2500.htm

θα ήταν προτιμότερο ίσως δυνατότητα στοίβαξης/ταξινόμησης εκτυπωμένων αντιγράφων με μετατόπιση δίσκων
Αν πάλι θες κάτι πιο σύντομο


shift tray: shifts and sorts printed paper in sort copy
http://www.muratec.co.uk/downloads/opmans/mfx2530m.pdf

shift tray: when sets are produced this device moves back and forth in order to allow for the offsetting of completed sets.
http://159.169.222.200/dps/Download/6004604r.pdf
Crisscross stacking from paper drawers on the exit tray does not satisfy the offset shift tray requirement in the offset shift tray or finisher configurations.
http://www.tbpc.state.tx.us/cat_page/cat_985_a5_0209.html

Αlso,
που αυξάνουν την χωρητικότητα από την στάνταρ των 750 φύλλων σε 3750 φύλλα και την μονάδα ταξινόμησης, η οποία μπορεί να εξυπηρετήσει τις λειτουργίες πολλαπλής εκτύπωσης.
http://www.pouliadis.gr/epson/corporate/printers/laser/eplN2...


    Reference: http://www.priza.gr/fpd355.htm
Elena Petelos
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  EN>ELTranslator
2 mins
  -> :-)

agree  Youli Bogdanou
3 mins
  -> :-)

agree  Vicky Papaprodromou: Έλενα νομίζω πως δεν χρειάζεται η παρένθεση γιατί ακριβώς η δυνατότητα μετατόπισης είναι αυτή που τονίζεται με το "shift".//Το κατάλαβα. Απλώς στο λέω γιατί κι εγώ στις μνήμες μου βρήκα πως η Sharp το λέει "κασέτα μετατόπισης" στα μηχανήματά της. :-)
14 mins
  -> Thanks Vikaki, το προσέθεσα γιατί στην HP ας πούμε, από μνήμη ενδεχομένως, έχει μπει μια περιγραφική, αλλά κατάτι λανθασμένη απόδοση. Thanks!/ :-)))))

agree  Lamprini Kosma
13 hrs
  -> :-)

36 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
δίσκος χαρτιού διαφορετικών μεγεθών


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 44 mins (2005-04-22 18:16:29 GMT)
--------------------------------------------------

εκτυπωτής HP business inkjet 3000 series προδιαγραφές - HP Μικρές ... - [ Translate this page ]
... προαιρετικός δίσκος διαφορετικών μεγεθών. Μέγιστος αριθμός δίσκων χαρτιού ...
προαιρετικός δίσκος χαρτιού 100 φύλλων διαφορετικών μεγεθών ...
h10010.www1.hp.com/wwpc/gr/el/sm/ WF06a/535163-533683-532683-532683-532687-534673.html

Ram Shop Main Page
... Ταυτόχρονη διαχείριση δύο διαφορετικών μεγεθών χαρτιού. USB σύνδεση. ...
Ποντίκι - Mouse. Σκληρός Δίσκος για Φορητό - Hard disk for Notebook ...
www.ram-shop.gr/showproduct.jsp?prodid=4924

EPSON EPL-N2050+
... των παραμέτρων για το φινίρισμα χαρτιού περιλαμβάνουν εκτύπωση διπλής όψης,
... Δίσκος τροφοδότησης 100 φύλλων διαφορετικών μεγεθών και κασέτα γενικής ...
www.pouliadis.gr/epson/ corporate/printers/laser/eplN2050+/

Angeliki Kotsidou
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.
1 min
  -> ευχαριστώ Ευδοξία!

agree  Valentini Mellas
1 hr
  -> ευχαριστώ Βαλεντίνη!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search