wear leveling

Greek translation: ισοκατανομή φθοράς

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wear leveling
Greek translation:ισοκατανομή φθοράς
Entered by: Fevos Zachopoulos

19:35 Feb 11, 2010
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware / storage media
English term or phrase: wear leveling
http://en.wikipedia.org/wiki/Wear_levelling
Nektaria Notaridou
ισοκατανομή φθοράς
Explanation:
Οι κύκλοι ασφαλούς επανεγγραφής συγκεκριμένων θέσεων μίας μνήμης είναι περιορισμένοι σε αριθμό. Υπάρχουν ειδικοί οδηγοί (drivers) λογισμικού οι εξασφαλίζουν βέλτιστη εκμετάλλευση όλων των θέσεων αποθήκευσης μέσω ισοκατανομής της φθοράς μεταξύ τους.
Selected response from:

Fevos Zachopoulos
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ισοκατανομή φθοράς
Fevos Zachopoulos
5 +1Βελτιστοποίηση επιπέδου φθοράς
Ioannis Pittas
3Εξισορρόπηση φθοράς
egm


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Εξισορρόπηση φθοράς


Explanation:
Κανονικά το κείμενο μιλά για ολόκληρη διαδικασία ισοκατανομής των στοιχείων που αποθηκεύονται, έτσι ώστε να εξασφαλιστεί ότι κάθε δημείο θα επαναλάβει τον κύκλο ζωής του, αντίστοιχα με τα υπόλοιπα.
Λαμβάνοντας υπόψην ότι τελικώς κάθε τέτοιο εξάρτημα έχει ημερομηνία λήξης, θεωρώ ότι υφίσταται φθορά.
Αν σε καλύπτει έχει καλώς. μακάρι να βοήθησα.

egm
Native speaker of: Native in GreekGreek
Notes to answerer
Asker: έτσι το έχω βάλει κι εγώ αλλά έλεγα μήπως κάποιος μας έδινε αναφορές


35 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Βελτιστοποίηση επιπέδου φθοράς


Explanation:
.

Ioannis Pittas
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in ItalianItalian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  d_vachliot (X): Σαφές και ξεκάθαρο.
33 days

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ισοκατανομή φθοράς


Explanation:
Οι κύκλοι ασφαλούς επανεγγραφής συγκεκριμένων θέσεων μίας μνήμης είναι περιορισμένοι σε αριθμό. Υπάρχουν ειδικοί οδηγοί (drivers) λογισμικού οι εξασφαλίζουν βέλτιστη εκμετάλλευση όλων των θέσεων αποθήκευσης μέσω ισοκατανομής της φθοράς μεταξύ τους.


    Reference: http://www.vlsi.ee.upatras.gr/~karagian/dias02n.pdf
Fevos Zachopoulos
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olga Hatzigeorgiou
19 hrs

agree  Anthony Mattheakakis
41 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search