relative colorimetric

Greek translation: (ανάλυση)/σύστημα σχετική(ς) χρωματομετρία(ς)

13:42 Apr 22, 2005
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: relative colorimetric
Επίσης από εγχειρίδιο εκτυπωτή φωτογραφιών
Alexandra Fakalou
Greece
Greek translation:(ανάλυση)/σύστημα σχετική(ς) χρωματομετρία(ς)
Explanation:
There's absolute and relative colorimetric analysis:
Relative Colorimetric is sometimes a better choice if your image doesn’t ...
Absolute Colorimetric is used for proofing one profile through another. ...
http://www.naturephotographers.net/mh0402-1.html

οπότε μπορείς ανάλογα με το αν υπάρχει συγκείμενο ή όχι, αντιστοίχηση/σύστημα κ.λπ.

Τα ψηφιακά αντίγραφα των έργων γίνονται με τη χρήση χρωματομετρικού συστήματος. Με ειδικές ψηφιακές κάμερες φωτογραφίζεται κάθε τετραγωνικό της επιφάνειας του έργου με ανάλυση 10.000 επί 10.000 εικονοστοιχεία (πίξελ). http://www.in.gr/innews/article.asp?lngEntityID=366164&lngDt...
χρωματομετρική συγκριτική μέθοδος

Reference EEEK L 272/90

(1)
TERM comparative colorimetric method

Reference OJEC L 272/90



... της μίξης και της σύνθεσης των διάφορων χρωμάτων ασχολείται η χρωματομετρία.
Η χρωματομετρία στηρίζεται σε μια σειρά νόμων, οι οποίοι ουσιαστικά είναι ...
http://users.epp.teiher.gr/mathimata/tileorasi/sima.doc
Οπτικές μέθοδοι (χρωματομετρία, φασματοφωτομετρία (ορατού, υπεριώδους),
φλογοφωτομετρία, φασματομετρία υπερύθρου, φασματομετρία ατομικής απορρόφησης, ...
http://www.metal.ntua.gr/index.pl/5d1d80d4_gr

(various references). Greek. συμπληρωματικό πρότυπο χρωματομετρικό
σύστημα CIE 1964. (various references). Italian. ...
http://www.websters-dictionary-online.org/.../english/ CI/CIE_1964_supplementary_standard_colorimetric_system.html

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 27 mins (2005-04-22 17:09:17 GMT)
--------------------------------------------------

Ξέχασα να γράψω ότι στους σχετικούς ιστοχώρους το βρίσκω αμετάφραστο. Συνήθως γίνεται απαρίθμηση των χαρακτηριστικών λειτουργιών στα αγγλικά. Δεν βλέπω ιδιαίτερο λόγο γιατί να μην το μεταφράσεις, αλλά θα μπορούσες ίσως να κρατήσεις σε αγκύλες την αγγλική απόδοση.
του Photoshop, όπως το Lanczos, Vector και το νεότερο Pyramid. ...
επιλέγουμε Perceptual ή αν θέλουμε δοκιμάζουμε το Relative Colorimetric. ...
http://www.dpgr.gr/index.php?page=qimage
Selected response from:

Elena Petelos
United Kingdom
Grading comment
Χρόνια Πολλά! Χριστός Ανέστη!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4(ανάλυση)/σύστημα σχετική(ς) χρωματομετρία(ς)
Elena Petelos
5 +2σχετική χρωμομετρία
Evdoxia R.


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
σχετική χρωμομετρία


Explanation:
www.j-k.gr/frames/about_galframe_gr.htm

Εγραψε τη διατριβή "Χρώμα και Φώς" σχετικά με τη
χρωμομετρία, τη θερμοκρασία του φωτός ...


Evdoxia R.
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
1 hr
  -> thnx

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
2 hrs
  -> thnx

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
(ανάλυση)/σύστημα σχετική(ς) χρωματομετρία(ς)


Explanation:
There's absolute and relative colorimetric analysis:
Relative Colorimetric is sometimes a better choice if your image doesn’t ...
Absolute Colorimetric is used for proofing one profile through another. ...
http://www.naturephotographers.net/mh0402-1.html

οπότε μπορείς ανάλογα με το αν υπάρχει συγκείμενο ή όχι, αντιστοίχηση/σύστημα κ.λπ.

Τα ψηφιακά αντίγραφα των έργων γίνονται με τη χρήση χρωματομετρικού συστήματος. Με ειδικές ψηφιακές κάμερες φωτογραφίζεται κάθε τετραγωνικό της επιφάνειας του έργου με ανάλυση 10.000 επί 10.000 εικονοστοιχεία (πίξελ). http://www.in.gr/innews/article.asp?lngEntityID=366164&lngDt...
χρωματομετρική συγκριτική μέθοδος

Reference EEEK L 272/90

(1)
TERM comparative colorimetric method

Reference OJEC L 272/90



... της μίξης και της σύνθεσης των διάφορων χρωμάτων ασχολείται η χρωματομετρία.
Η χρωματομετρία στηρίζεται σε μια σειρά νόμων, οι οποίοι ουσιαστικά είναι ...
http://users.epp.teiher.gr/mathimata/tileorasi/sima.doc
Οπτικές μέθοδοι (χρωματομετρία, φασματοφωτομετρία (ορατού, υπεριώδους),
φλογοφωτομετρία, φασματομετρία υπερύθρου, φασματομετρία ατομικής απορρόφησης, ...
http://www.metal.ntua.gr/index.pl/5d1d80d4_gr

(various references). Greek. συμπληρωματικό πρότυπο χρωματομετρικό
σύστημα CIE 1964. (various references). Italian. ...
http://www.websters-dictionary-online.org/.../english/ CI/CIE_1964_supplementary_standard_colorimetric_system.html

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 27 mins (2005-04-22 17:09:17 GMT)
--------------------------------------------------

Ξέχασα να γράψω ότι στους σχετικούς ιστοχώρους το βρίσκω αμετάφραστο. Συνήθως γίνεται απαρίθμηση των χαρακτηριστικών λειτουργιών στα αγγλικά. Δεν βλέπω ιδιαίτερο λόγο γιατί να μην το μεταφράσεις, αλλά θα μπορούσες ίσως να κρατήσεις σε αγκύλες την αγγλική απόδοση.
του Photoshop, όπως το Lanczos, Vector και το νεότερο Pyramid. ...
επιλέγουμε Perceptual ή αν θέλουμε δοκιμάζουμε το Relative Colorimetric. ...
http://www.dpgr.gr/index.php?page=qimage

Elena Petelos
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 16
Grading comment
Χρόνια Πολλά! Χριστός Ανέστη!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lamprini Kosma
1 min
  -> :-)

agree  Vicky Papaprodromou
46 mins
  -> :-))

agree  xxxx-Translator
1 hr
  -> :-))

agree  EN>ELTranslator
19 hrs
  -> :-))




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search