overhead structure

Greek translation: εναέριος κατασκευή

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:overhead structure
Greek translation:εναέριος κατασκευή
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

05:37 May 8, 2004
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: overhead structure
καλημέρα, είναι μια απ' αυτες τις ώρες που δεν έρχεται τίποτα στο μυαλό,

πάντως όχι ανωδομή πιστεύω, αλλά πώς μπορούμε να το πούμε;
Theodoros Linardos
Germany
εναέριος κατασκευή
Explanation:
Λέω εγώ τώρα, Θοδωρή...

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2004-05-08 06:03:20 GMT)
--------------------------------------------------

κατά το \"που βρίσκεται σε απόσταση από το έδαφος, \"εναέριος\": overhead lines εναέριες γραμμές\"

ή/και

υπερυψωμένη κατασκευή κατά το \"overhead railway = υπερψωμένος σιδηρόδρομος\"


--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2004-05-08 06:04:46 GMT)
--------------------------------------------------

... Κατασκευασμένο πάνω από την επιφάνεια του εδάφους, συνήθως σε υπερυψωμένη κατασκευή. ...
tunnelling.metal.ntua.gr/GTS/Glossary/ Types%20of%20works.htm



--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2004-05-08 06:07:14 GMT)
--------------------------------------------------

... δ) Κατασκευή δρόμων λιμανιών (στα οποία ... ζ)Τροχιόδρομοι, εναέρια ή υπόγεια μετρό ...
www.ggb.gr/licensing/html/categorypr.html

... προβλέπεται να κατεδαφιστούν, αλλά να συμπληρωθούν με νέα εναέρια κατασκευή πάνω από ...
www.hri.org/E/1997/97-05-13.dir/ keimena/greece/greece4.htm

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2004-05-08 06:16:25 GMT)
--------------------------------------------------

Για το υπερκατασκευή, δες:

... υπερκατασκευή superstructure. < to main page, Add a term | Report
a bug | Refresh the page | Add to favorites | Print version, ^ top of page. ...
glossword.info/term/5da25ca4ad60b15baaa2a9,,xhtml
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
ευχαριστώ πολύ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2υπερδομή
Joanne Panteleon
4 +2εναέριος κατασκευή
Nadia-Anastasia Fahmi


Discussion entries: 6





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
εναέριος κατασκευή


Explanation:
Λέω εγώ τώρα, Θοδωρή...

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2004-05-08 06:03:20 GMT)
--------------------------------------------------

κατά το \"που βρίσκεται σε απόσταση από το έδαφος, \"εναέριος\": overhead lines εναέριες γραμμές\"

ή/και

υπερυψωμένη κατασκευή κατά το \"overhead railway = υπερψωμένος σιδηρόδρομος\"


--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2004-05-08 06:04:46 GMT)
--------------------------------------------------

... Κατασκευασμένο πάνω από την επιφάνεια του εδάφους, συνήθως σε υπερυψωμένη κατασκευή. ...
tunnelling.metal.ntua.gr/GTS/Glossary/ Types%20of%20works.htm



--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2004-05-08 06:07:14 GMT)
--------------------------------------------------

... δ) Κατασκευή δρόμων λιμανιών (στα οποία ... ζ)Τροχιόδρομοι, εναέρια ή υπόγεια μετρό ...
www.ggb.gr/licensing/html/categorypr.html

... προβλέπεται να κατεδαφιστούν, αλλά να συμπληρωθούν με νέα εναέρια κατασκευή πάνω από ...
www.hri.org/E/1997/97-05-13.dir/ keimena/greece/greece4.htm

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2004-05-08 06:16:25 GMT)
--------------------------------------------------

Για το υπερκατασκευή, δες:

... υπερκατασκευή superstructure. < to main page, Add a term | Report
a bug | Refresh the page | Add to favorites | Print version, ^ top of page. ...
glossword.info/term/5da25ca4ad60b15baaa2a9,,xhtml

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 40
Grading comment
ευχαριστώ πολύ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgios Paraskevopoulos: Εισαι καλά?
4 mins
  -> Είμαι, Γιώργο, αν και πνιγμένη όσο δεν παίρνει άλλο... Εσύ;... Ευχαριστώ!!

agree  Evdoxia R. (X)
2 days 3 hrs
  -> Ευχαριστώ Ευδοξία!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
υπερδομή


Explanation:
Εγώ προτείνω και τον όρο "υπερδομή" μιας και τον χρησιμοποιεί το ΤΕΕ, αν και Ο Μπαμπινιώτης τον έχει σε πολιτικό κόντεξτ...Μπορεί να σου ταιριάζει και κάτι τέτοιο, αν και χωρίς συγκείμενο Θοδωρή..δύσκολα τα πράγματα!

6. Τεχνολογίες. εφαρμογής στην υποδομή και **υπερδομή** των εγκαταστάσεων και μορφολογία τους ανάλογα και με το κόστος λειτουργίας.
Ως εγκαταστάσεις υπερδομής θα πρέπει να θεωρηθούν οι θέσεις των θεατών στα ανοιχτά στάδια του θαλάσσιου μετώπου, οι στεγασμένες αθλητικές εγκαταστάσεις στο σημερινό Ιππόδρομο, τα περίπτερα υποστήριξης και εξυπηρέτησης των αγώνων και των θεατών κλπ.
Για τις εγκαταστάσεις αυτές θα προκύψουν μερικά βασικά ζητήματα από τα οποία θα εξαρτηθεί τόσο η τεχνολογία εφαρμογής τους όσο και η τελική τους εικόνα. Πάντα με κριτήριο την επανάχρηση των χώρων την επόμενη μέρα και ενόψει μιας πολεοδομικής μελέτης που θα καθορίσει το εύρος των χρήσεων, πρέπει να αξιολογηθούν οι δυνατότητες και το κόστος εγκαταστάσεων που κατ' αρχήν θα είναι τεχνικά αλλά και οικονομικά δυνατό να αφαιρεθούν από το χώρο.

www.tee.gr/online/afieromata/1998/2008/unity-a.htm

Joanne Panteleon
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
2 hrs

agree  Lamprini Kosma
2 days 27 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search