in principle agreement

Greek translation: συμφωνία επί της αρχής

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:in principle agreement
Greek translation:συμφωνία επί της αρχής
Entered by: Calliope Sofianopoulos (X)

15:38 May 23, 2004
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Construction / Civil Engineering / Private agreement
English term or phrase: in principle agreement
This Agreement includes the final agreement between the parties regarding the issues relating to it and prevails, annuls and renders null and void any other prior agreement or in principle agreement. There are no verbal agreements, statements or in principle agreement that affect the validity of this Agreement and all prior negotiations between the parties are included in this Agreement.

Υπάρχει ειδικός όρος γι' αυτή τη φράση; Ή είναι η βασική (κύρια) σύμβαση;
Katerina Kallitsi
συμφωνία επί της αρχής
Explanation:
Στο πλαίσιο αυτό, υπεγράφη ήδ«Συμφωνία επί της Αρχής», μεταξύ εκπροσώπων των «Αθηναϊκών Συμμετοχών Κεφαλαίου Α.Ε.», της «Μοσχολιός Χημικά Α.Ε.» και της «Περσεύς Α.Ε.».
http://www.ase.gr/content/gr/announcements/dailypress/Daily_...

Περίπου σε μιαν εβδομάδα πρέπει να υπάρχει μια πρώτη αντίδραση απ' όλες τις πλευρές, ενώ μέχρι το Δεκέμβριο, μέχρι τη Σύνοδο της Κοπεγχάγης, ο στόχος είναι να μπορούσε να υπάρχει μια συμφωνία επί της αρχής. Δεν είμαι σίγουρος ότι αυτό μπορεί να έχει επιτευχθεί, μακάρι να έχει επιτευχθεί.
http://www.praktika.gr/2002/ypourgeia/omilies/gianitsis13_11...


--------------------------------------------------
Note added at 52 mins (2004-05-23 16:30:36 GMT)
--------------------------------------------------

Η επί της αρχής συμφωνία για την αναζήτηση λύσεων, κατά προτίμηση...
http://www.unhcr.gr/protect/convention_plus.htm

Τώρα η ολομέλειά του καλείται να επικυρώσει την επί της αρχής συμφωνία, κάτι που αναμένεται να γίνει.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=341275
Selected response from:

Calliope Sofianopoulos (X)
Australia
Grading comment
Μ' αρέσει πιο πολύ αυτή η διατύπωση. Ευχαριστώ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4κατ' αρχήν συμφωνία
Vicky Papaprodromou
5 +4συμφωνία επί της αρχής
Calliope Sofianopoulos (X)
4συμφωνία επί των αρχών
Spiros Doikas


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
κατ' αρχήν συμφωνία


Explanation:
Σε κατ' αρχήν συμφωνία για την τοποθέτηση κεφαλαίων ύψους μεταξύ 40-60 εκατ. ευρώ στην εισηγμένη εταιρία FORTHnet, έχουν ήδη καταλήξει σύμφωνα με απολύτως έγκυρες πληροφορίες , η διοίκηση και οι ελέγχοντες μέτοχοι της τελευταίας, με την κυπριακό οργανισμό τηλεπικοινωνιών CYTA.

Πρόκειται για μια εξέλιξη μείζονος σημασίας για το ελληνικό τηλεπικοινωνιακό τοπίο, καθώς η FORTHnet αναμένεται να αποκτήσει σημαντικά νέα προς επένδυση κεφάλαια, αλλά και νέο βασικό μέτοχο, με μεγάλη ισχύ και εμπειρία στο χώρο των τηλεπικοινωνιών.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η συμφωνία έχει επίσημο και δεσμευτικό χαρακτήρα, ενώ ανοικτό παραμένει μόνον το θέμα της επακριβούς αποτίμησης της ελλαδικής εισηγμένης, που θα πραγματοποιηθεί από ανεξάρτητες ελεγκτικές εταιρίες, για λογαριασμό της κάθε πλευράς.

πηγη:euro2day.gr
http://www.techteam.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=9351



--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2004-05-23 16:05:33 GMT)
--------------------------------------------------

...Συνέθεσαν τις απόψεις τους έρευνες της φυσιολογίας ανήκουν σε αυτήν τη σφαίρα γνώσεων, είναι δηµόσιες γνώσεις, στις οποίες, τουλάχιστον κατ’ αρχήν, όλοι µπορούν εξίσου να έχουν πρόσβαση.

...Research in physiology belongs to this latter sphere of knowledge; it is public knowledge, accessible to all, at least in principle.
http://www.uth.tmc.edu/clinicalneuro/symposium/03-krimbas.pd...

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 88

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Theodoros Linardos
9 mins
  -> Kαλησπέρα, Θόδωρε κι ευχαριστώ πολύ!

agree  Alexandros Mouratidis: http://www.apn.gr/cgi-bin/sportsnews/newsdesk.cgi?a=4452&t=s... //Apolita tixaio! Search sto google ;)
1 hr
  -> Ευχαριστώ πολύ. Θεσσαλονίκη και ΑΕΚ ή ήταν τυχαίο γεγονός;//Thanks for the extra search then και καλό βράδυ.

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
3 hrs
  -> Eυχαριστώ, Νάντια!

agree  Valentini Mellas
3 days 2 hrs
  -> Eυχαριστώ!

36 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
συμφωνία επί της αρχής


Explanation:
Στο πλαίσιο αυτό, υπεγράφη ήδ«Συμφωνία επί της Αρχής», μεταξύ εκπροσώπων των «Αθηναϊκών Συμμετοχών Κεφαλαίου Α.Ε.», της «Μοσχολιός Χημικά Α.Ε.» και της «Περσεύς Α.Ε.».
http://www.ase.gr/content/gr/announcements/dailypress/Daily_...

Περίπου σε μιαν εβδομάδα πρέπει να υπάρχει μια πρώτη αντίδραση απ' όλες τις πλευρές, ενώ μέχρι το Δεκέμβριο, μέχρι τη Σύνοδο της Κοπεγχάγης, ο στόχος είναι να μπορούσε να υπάρχει μια συμφωνία επί της αρχής. Δεν είμαι σίγουρος ότι αυτό μπορεί να έχει επιτευχθεί, μακάρι να έχει επιτευχθεί.
http://www.praktika.gr/2002/ypourgeia/omilies/gianitsis13_11...


--------------------------------------------------
Note added at 52 mins (2004-05-23 16:30:36 GMT)
--------------------------------------------------

Η επί της αρχής συμφωνία για την αναζήτηση λύσεων, κατά προτίμηση...
http://www.unhcr.gr/protect/convention_plus.htm

Τώρα η ολομέλειά του καλείται να επικυρώσει την επί της αρχής συμφωνία, κάτι που αναμένεται να γίνει.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=341275


Calliope Sofianopoulos (X)
Australia
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Μ' αρέσει πιο πολύ αυτή η διατύπωση. Ευχαριστώ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgios Paraskevopoulos: τον όρο αυτό χρησιμοποιο΄υμε και σε νομικά θέματα που αφορούν ΝΠΔΔ
23 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Lamprini Kosma
1 hr
  -> Ευχαριστώ

agree  Daphne Theodoraki
2 hrs
  -> Ευχαριστώ

agree  Evdoxia R. (X)
15 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
συμφωνία επί των αρχών


Explanation:
Ekloges.com.cy: Ο Ντενκτάς απαιτεί προ ...
... να «καθοριστούν οι στόχοι», δηλαδή, να υπάρξει
μια συμφωνία επί των αρχών λύσης και - να ...
www.ekloges.com.cy/ nqcontent.cfm?tt=article&a_id=2732 - 28k - Cached - Similar pages

ΠΑΠΑΚΙ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ
... O κ. Kαράρ σημείωσε ότι υπάρχει μια γενική
συμφωνία επί των αρχών και δεν υπάρχουν ...
www.papaki.panteion.gr/teuxos6/olympiculture.htm

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 36




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search