Mass communication and media arts

Greek translation: πτυχίο Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Mass communication and media arts
Greek translation:πτυχίο Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
Entered by: Constantinos Faridis (X)

07:41 Dec 27, 2010
English to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Education / Pedagogy / ...
English term or phrase: Mass communication and media arts
Πρόκειται για μεταπτυχιακό τίτλο.
Viole T.
Greece
πτυχίο Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
Explanation:
Πτυχίο Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Η επικοινωνία και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αποτελούν στις μέρες μας το νέο πεδίο της κοινής μας αναφοράς ...
studies.protovoulia.org/.../ptyxio-epikoinonias-kai-meson-mazikis-enimerosis
Selected response from:

Constantinos Faridis (X)
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2πτυχίο Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
Constantinos Faridis (X)
4 -1μαζική επικοινωνία και τέχνες των μέσων ενημέρωσης
Sofia Poulou


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
mass communication and media arts
μαζική επικοινωνία και τέχνες των μέσων ενημέρωσης


Explanation:
Επιστήμες και Τέχνες των Μέσων Ενημέρωσης (Media Arts and Sciences)


    Reference: http://www.greekjurists.gr/el/h-enosi.html
Sofia Poulou
Greece
Native speaker of: Greek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Constantinos Faridis (X): στα πτυχια το arts δεν μεταφραζεται επι λεξει "τεχνες". Bachelor of Arts π.χ. ειναι πτυχιο φιλολογίας (καμια σχεση με τεχνες)
9 mins
  -> Πρόκειται για μεταπττυχιακό τίτλο και συνεπώς δε χρειάζεται να βάζουμε τόσο αυστηρές γραμμές κατά τη γνώμη μου. Ως προς το "τέχνες", δείτε ότι το χρησιμοποιεί π.χ. και η Ένωση Ελλήνων Νομικών.

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
mass communication and media arts
πτυχίο Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης


Explanation:
Πτυχίο Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Η επικοινωνία και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης αποτελούν στις μέρες μας το νέο πεδίο της κοινής μας αναφοράς ...
studies.protovoulia.org/.../ptyxio-epikoinonias-kai-meson-mazikis-enimerosis

Constantinos Faridis (X)
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kettie Nossis
12 hrs
  -> thanks

neutral  socratisv: Όταν μεταφράζουμε τίτλο πτυχίου δεν ψάχνουμε κάτι αντίστοιχο ή παραπλήσιο στη γλώσσα στόχο. Το "arts"στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι μέρος του τίτλου του πτυχίου, δλδ Τέχνες (Τεχνικές) ΜΕ & Μέσων και όχι ο τίτλος σπουδών (BA, MA, etc)
17 hrs

agree  Olga Hatzigeorgiou
1 day 6 mins
  -> ευχαριστω Ολγα. χρονια πολλα καλη χρονια




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search