is poised to demand that

Greek translation: ετοιμάζεται να ζητήσει

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:is poised to demand that
Greek translation:ετοιμάζεται να ζητήσει
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

09:06 Dec 8, 2011
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Energy / Power Generation / -
English term or phrase: is poised to demand that
Meanwhile, India, Wheeler pointed out in a report, is poised to demand that the country's utilities buy a minimum of 5 percent of their grid purchase from renewable energy sources this year, with an increase to 15 percent by 2020. The incremental cost:
Eftychia Stamatopoulou
Greece
ετοιμάζεται να ζητήσει
Explanation:
Ή κάποια άλλη συνώνυμη φράση.
"Be poised to" σημαίνει, κατά το Αγγλοελληνικό του Σταυρόπουλου, "ζυγιάζομαι", "αιωρούμαι". Ιδού το δικό του παράδειγμα:
The lion was poised to spring: Το λιοντάρι ζυγιαζόταν να πηδήξει.

Σημαίνει, δηλαδή, ότι κπ ετοιμάζεται να κάνει κτ, προμελετά κι εξετάζει το ενδεχόμενο να προβεί σε μια πράξη.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2011-12-08 09:12:02 GMT)
--------------------------------------------------

Παραπομπή: http://www.proz.com/references/506

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2011-12-08 09:14:25 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης, μπορεί να σημαίνει και "τηρώ στάση αναμονής προτού προβώ σε μια ενέργεια / προτού αντιδράσω", αλλά για την περίπτωσή σου πιστεύω ότι το "ετοιμάζομαι να κάνω κάτι" είναι αρκετό.
Selected response from:

Epameinondas Soufleros
Greece
Grading comment
eyxaristo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2προτίθεται να ζητήσει/ετοιμάζεται να ζητήσει/είναι σε θέση να ζητήσει
Maya M Fourioti
4 +1ετοιμάζεται να ζητήσει
Epameinondas Soufleros


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ετοιμάζεται να ζητήσει


Explanation:
Ή κάποια άλλη συνώνυμη φράση.
"Be poised to" σημαίνει, κατά το Αγγλοελληνικό του Σταυρόπουλου, "ζυγιάζομαι", "αιωρούμαι". Ιδού το δικό του παράδειγμα:
The lion was poised to spring: Το λιοντάρι ζυγιαζόταν να πηδήξει.

Σημαίνει, δηλαδή, ότι κπ ετοιμάζεται να κάνει κτ, προμελετά κι εξετάζει το ενδεχόμενο να προβεί σε μια πράξη.

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2011-12-08 09:12:02 GMT)
--------------------------------------------------

Παραπομπή: http://www.proz.com/references/506

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2011-12-08 09:14:25 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης, μπορεί να σημαίνει και "τηρώ στάση αναμονής προτού προβώ σε μια ενέργεια / προτού αντιδράσω", αλλά για την περίπτωσή σου πιστεύω ότι το "ετοιμάζομαι να κάνω κάτι" είναι αρκετό.

Epameinondas Soufleros
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
eyxaristo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Annie Xystouris: Με πρόλαβες! Αυτή την απάντηση είχα και γω.
5 mins

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
προτίθεται να ζητήσει/ετοιμάζεται να ζητήσει/είναι σε θέση να ζητήσει


Explanation:
and many more ....

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2011-12-08 09:25:54 GMT)
--------------------------------------------------

'' είναι έτοιμη να ζητήσει'' would be better than''ετοιμάζεται να ζητήσει''

Maya M Fourioti
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paraskevas Stavrakos: Συμφωνώ με τη σημείωση
27 mins
  -> ευχαριστώ

agree  D. Harvatis: Συμφωνώ με το "προτίθεται".
29 mins
  -> ευχαριστώ

agree  Anastasia Vam
1 hr
  -> thank you,Anastasia

disagree  Epameinondas Soufleros: Τα "προτίθεμαι" και "είμαι σε θέση" προσθέτουν σημασιολογικά στοιχεία που δεν υπάρχουν στην αγγλική έκφραση.
2 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search