with trend analysis

Greek translation: ανάλυση τάσεων των δεδομένων

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:with trend analysis
Greek translation:ανάλυση τάσεων των δεδομένων
Entered by: STAMATIOS FASSOULAKIS

17:03 Dec 14, 2011
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: with trend analysis
The XXXX voltage optimisation system provides real time monitoring with trend analysis.
αν το μεταφράσω ως με ανάλυση τάσης θα μπερδευθεί με την τάση=voltage. αν μεταφράσω εξέλιξη τάσης(ων) πάλι μπερδεύει. Κάποια άλλη άποψη;
STAMATIOS FASSOULAKIS
Greece
ανάλυση τάσεων των δεδομένων
Explanation:
Μία πρόταση για την αντιμετώπιση της σύγχυσης μεταξύ τάσης-voltage και τάσης- trend.
Το σύστημα βελτιστοπόιησης τάσης τού ΧΧΧ προσφέρει τη δυνατότητα παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο η οποία συνοδεύεται με ανάλυση τάσεων των δεδομένων.
Απλώς μία γρήγορη προσπάθεια, μήπως βοηθήσει...
Selected response from:

Nafsika Charalambidou
Greece
Grading comment
ευχαριστώ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1ανάλυση τάσεων των δεδομένων
Nafsika Charalambidou
3με ανάλυση χρονοσειρών για μια περίοδο
TranslateEL (X)


Discussion entries: 1





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
με ανάλυση χρονοσειρών για μια περίοδο


Explanation:
Το έψαξα στα γερμανικά και η γερμανική λέξη είναι Trendmodell το οποίο αποδίδεται ως η ανάλυση χρονοσειρών σε μια περίοδο χρόνου (Zeitreihenanalyse). Δες και τους ορισμούς των πηγών. Στο πρώτο κείμενο αναφέρεται και το trend analysis.



    Reference: http://www.samos.aegean.gr/actuar/dlekkas/forecasting%20and%...
    Reference: http://194.42.1.1/~fokianos/GreekRbook/timeseries.pdf
TranslateEL (X)
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ανάλυση τάσεων των δεδομένων


Explanation:
Μία πρόταση για την αντιμετώπιση της σύγχυσης μεταξύ τάσης-voltage και τάσης- trend.
Το σύστημα βελτιστοπόιησης τάσης τού ΧΧΧ προσφέρει τη δυνατότητα παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο η οποία συνοδεύεται με ανάλυση τάσεων των δεδομένων.
Απλώς μία γρήγορη προσπάθεια, μήπως βοηθήσει...

Nafsika Charalambidou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
ευχαριστώ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  rokotas: με την προσθήκη της λέξης "δεδομένων" αποφεύγεις την σύγχυση
17 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search