This controller must be powered by a dedicated circuit

Greek translation: Η διαταξη / συστημα ελεγχου πρεπει να τροφοδοτειται απο ξεχωριστη γραμμη με ασφαλειοδιακπτη 30Α

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:This controller must be powered by a dedicated circuit
Greek translation:Η διαταξη / συστημα ελεγχου πρεπει να τροφοδοτειται απο ξεχωριστη γραμμη με ασφαλειοδιακπτη 30Α
Entered by: Assimina Vavoula

16:44 Jan 17, 2012
English to Greek translations [PRO]
Energy / Power Generation
English term or phrase: This controller must be powered by a dedicated circuit
BLOCK HEATER 3KW MAXIMUM
PRESSURE RECORDER RS232
LOW SUCTION
PRESSURE ADJUST
CUT IN
CUT OUT
ISOLATING SWITCH
THIS CONTROLLER MUST BE POWERED BY A DEDICATED 30A / 208-240V CIRCUIT
USE TWO WRENCHES FOT TIGHTENING

It refers to hydraulic controllers

Είμαστε ΟΚ με το ακόλουθο;
Αυτή η διάταξη ελέγχου πρέπει να τροφοδοτείται από ένα αποκλειστικό κύκλωμα 30Α/208-240V
Assimina Vavoula
Greece
Η διαταξη / συστημα ελεγχου πρεπει να τροφοδοτειται απο ξεχωριστη γραμμη με ασφαλειοδιακπτη 30Α
Explanation:
πρεπει να τονισεις οτι το ρευμα του συστημτος ελεγου πρεπει να περναει απο ξεχωριστη, αποκλειστικη ασφαλεια που θα ειναι στα 30Α, και συνηθως ειναι ασφαλειοδιακοπτης.

--------------------------------------------------
Note added at 3 days20 hrs (2012-01-21 13:15:54 GMT)
--------------------------------------------------

θελει να σου πει με απλα λογια, οτι αν το συστημα ελεγχου τραβηξει πανω απο 30Α θα καει, για να μην τραβηξει λοιπον μπαινει ενας ξεχωριστος ασφαλειοδιακοπτης οπως αυτους που εχουν οι πινακες ηλ εγκαταστασης στα σπιτια

--------------------------------------------------
Note added at 3 days20 hrs (2012-01-21 13:19:52 GMT)
--------------------------------------------------

μηπως λεει Circuit Breaker?
Selected response from:

VERGIS92
Greece
Grading comment
Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Η διαταξη / συστημα ελεγχου πρεπει να τροφοδοτειται απο ξεχωριστη γραμμη με ασφαλειοδιακπτη 30Α
VERGIS92
4 -1αυτός ο ελεγκτής πρέπει να τροφοδοτείται από ένα ανεξάρτητο/αποκλειστικό κύκλωμα
Dimitrios Giannakopoulos


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
this controller must be powered by a dedicated circuit
αυτός ο ελεγκτής πρέπει να τροφοδοτείται από ένα ανεξάρτητο/αποκλειστικό κύκλωμα


Explanation:
-

Dimitrios Giannakopoulos
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Και εγώ έχω βάλει το εξής: Αυτό το όργανο ελέγχου πρέπει να τροφοδοτείται από ένα αποκλειστικό κύκλωμα 30Α/208-240V "


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Maya M Fourioti: διάταξη ελέγχου/ διάταξη ρύθμισης/ όργανο ελέγχου
2 hrs

disagree  Ivi Rocou: Ο "ελεγκτής" μπορεί να είναι μόνο πρόσωπο, όχι όργανο.
20 hrs
  -> Ε όχι βέβαια, έλεος... (http://www.google.gr/#sclient=psy-ab&hl=el&cr=countryGR&tbs=...

agree  Infraword: Συμφωνώ με την Ivi, επίσης έχω να προτείνω τον όρο "μονάδα ελέγχου"
2 days 15 hrs
  -> Μονάδα ελέγχου = control module/unit. Καμία σχέση με controller.

3 days 20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
this controller must be powered by a dedicated circuit
Η διαταξη / συστημα ελεγχου πρεπει να τροφοδοτειται απο ξεχωριστη γραμμη με ασφαλειοδιακπτη 30Α


Explanation:
πρεπει να τονισεις οτι το ρευμα του συστημτος ελεγου πρεπει να περναει απο ξεχωριστη, αποκλειστικη ασφαλεια που θα ειναι στα 30Α, και συνηθως ειναι ασφαλειοδιακοπτης.

--------------------------------------------------
Note added at 3 days20 hrs (2012-01-21 13:15:54 GMT)
--------------------------------------------------

θελει να σου πει με απλα λογια, οτι αν το συστημα ελεγχου τραβηξει πανω απο 30Α θα καει, για να μην τραβηξει λοιπον μπαινει ενας ξεχωριστος ασφαλειοδιακοπτης οπως αυτους που εχουν οι πινακες ηλ εγκαταστασης στα σπιτια

--------------------------------------------------
Note added at 3 days20 hrs (2012-01-21 13:19:52 GMT)
--------------------------------------------------

μηπως λεει Circuit Breaker?

VERGIS92
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks.
Notes to answerer
Asker: Δεν λέει Circuit Breaker

Asker: Είμαστε σίγουροι;;; Βρήκα και εγώ το dedicated circuit ως αποκλειστικό κύκλωμα.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search