distance plates

Greek translation: πλάκες έδρασης (με διάκενα διάτρησης)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:distance plates
Greek translation:πλάκες έδρασης (με διάκενα διάτρησης)
Entered by: Savvas SEIMANIDIS

17:59 Jul 12, 2012
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / εγκατάσταση φωτοβολταϊκών μονάδων
English term or phrase: distance plates
Περιγραφή αξεσουάρ φωτοβολταϊκού κιτ.
ElectraV
Spain
πλάκες έδρασης (με διάκενα διάτρησης)
Explanation:
Ακριβής εικονογράφηση στον κάτωθι ιστότοπο :

http://www.hilti.com/fstore/holcom/LinkFiles/MSP_Residential...

=> Αντίστοιχος ελληνικός ιστότοπος ο οποίος περιέχει την ακόλουθη περιγραφή::

http://www.solarworld.gr/fileadmin/downloads_new/produkt/sun...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day10 hrs (2012-07-14 04:49:58 GMT)
--------------------------------------------------

=> '' ... πρέπει να τοποθετείται από κάτω η πλάκα έδρασης του άγκιστρου στέγης...''

Η προσεκτική σύγκριση των απεικονήσεων των δύο ανωτέρω ιστοτόπων κατασκευαστών συστημάτων στηρίξεως φωτοβολταικών μονάδων αποδεικνύει την ίσοδυναμία των όρων distance plate και πλάκα έδρασης.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day10 hrs (2012-07-14 04:57:01 GMT)
--------------------------------------------------

Το εξάρτημα στηρίξεως του φωτοβολταικού συσσωρευτού (solar panel) ονομάζεται ''άγκιστρο στηρίξεως'' και φέρει ενσωματωμένη μία ''πλάκα έδρασης'' η οποία έχει διατρηθεί κατά τα διάκενα τα οποία αντιστοιχούν προς τις υποδοχές των βιδών δια των οποίων το άγκιστρο τοποθετείται επί της επιφανείας εγκαταστάσεως.
Selected response from:

Savvas SEIMANIDIS
France
Grading comment
Ευχαριστώ Σάββα!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4πλάκες έδρασης (με διάκενα διάτρησης)
Savvas SEIMANIDIS
3αποστάτης
Anna Spanoudaki-Thurm


Discussion entries: 5





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
αποστάτης


Explanation:
Αν πρόκειται για κάτι σαν δακτύλιο spacer.

Anna Spanoudaki-Thurm
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

1 day 10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
πλάκες έδρασης (με διάκενα διάτρησης)


Explanation:
Ακριβής εικονογράφηση στον κάτωθι ιστότοπο :

http://www.hilti.com/fstore/holcom/LinkFiles/MSP_Residential...

=> Αντίστοιχος ελληνικός ιστότοπος ο οποίος περιέχει την ακόλουθη περιγραφή::

http://www.solarworld.gr/fileadmin/downloads_new/produkt/sun...

--------------------------------------------------
Note added at 1 day10 hrs (2012-07-14 04:49:58 GMT)
--------------------------------------------------

=> '' ... πρέπει να τοποθετείται από κάτω η πλάκα έδρασης του άγκιστρου στέγης...''

Η προσεκτική σύγκριση των απεικονήσεων των δύο ανωτέρω ιστοτόπων κατασκευαστών συστημάτων στηρίξεως φωτοβολταικών μονάδων αποδεικνύει την ίσοδυναμία των όρων distance plate και πλάκα έδρασης.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day10 hrs (2012-07-14 04:57:01 GMT)
--------------------------------------------------

Το εξάρτημα στηρίξεως του φωτοβολταικού συσσωρευτού (solar panel) ονομάζεται ''άγκιστρο στηρίξεως'' και φέρει ενσωματωμένη μία ''πλάκα έδρασης'' η οποία έχει διατρηθεί κατά τα διάκενα τα οποία αντιστοιχούν προς τις υποδοχές των βιδών δια των οποίων το άγκιστρο τοποθετείται επί της επιφανείας εγκαταστάσεως.

Savvas SEIMANIDIS
France
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ Σάββα!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search