emergency stop vs. stop button

Greek translation: πλήκτρο έκτακτης/επείγουσας διακοπής vs πλήκτρο διακοπής

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:emergency stop vs. stop button
Greek translation:πλήκτρο έκτακτης/επείγουσας διακοπής vs πλήκτρο διακοπής
Entered by: Vicky Papaprodromou

16:24 Oct 10, 2004
English to Greek translations [PRO]
Engineering (general)
English term or phrase: emergency stop vs. stop button
Which are the common expressions for these two?
Ryszard Matuszewski
πλήκτρο έκτακτης/επείγουσας διακοπής vs πλήκτρο διακοπής
Explanation:
Αντιμετώπιση προβλημάτων σφάλματος διακοπής (Stop)
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EL;122926

Ανάλυση επικινδυνότητας κατά την διαδικασία έκτακτης διακοπής λειτουργίας (emergency stop) των κυλειόμενων σκαλών του μετρό του Λονδίνου
http://www.dpem.tuc.gr/staff/DEP/konto/tech.htm

Σε οποιαδήποτε στιγμή γινόταν κάποιο λάθος ή για κάποιο λόγο υπήρχε πρόβλημα ο διακόπτης επείγουσας διακοπής (emergency stop) ήταν έτοιμος προς χρήση.
http://www.fireman.gr/modules.php?name=News&file=article&sid...

Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Eυχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3πλήκτρο έκτακτης/επείγουσας διακοπής vs πλήκτρο διακοπής
Vicky Papaprodromou
4διακόπτης στάσης [ή: στοπ] έκτακτης ανάγκης [ή: εκτάκτου ανάγκης] // κουμπί [ή: μπουτόν] στάσης
Andras Mohay (X)


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
πλήκτρο έκτακτης/επείγουσας διακοπής vs πλήκτρο διακοπής


Explanation:
Αντιμετώπιση προβλημάτων σφάλματος διακοπής (Stop)
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EL;122926

Ανάλυση επικινδυνότητας κατά την διαδικασία έκτακτης διακοπής λειτουργίας (emergency stop) των κυλειόμενων σκαλών του μετρό του Λονδίνου
http://www.dpem.tuc.gr/staff/DEP/konto/tech.htm

Σε οποιαδήποτε στιγμή γινόταν κάποιο λάθος ή για κάποιο λόγο υπήρχε πρόβλημα ο διακόπτης επείγουσας διακοπής (emergency stop) ήταν έτοιμος προς χρήση.
http://www.fireman.gr/modules.php?name=News&file=article&sid...



Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 32
Grading comment
Eυχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eftychia Stamatopoulou: Προχωράει με δυσκολίες.Είναι περίπλοκα και κάνω και άλλα ενδιάμεσα...:)
1 hr
  -> Eυχαριστώ, Εύα...προχωράει η δουλειά;

agree  Costas Zannis
4 hrs
  -> Eυχαριστώ πολύ και πάλι!

agree  Evdoxia R. (X)
15 hrs
  -> Ευχαριστώ και πάλι!

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
διακόπτης στάσης [ή: στοπ] έκτακτης ανάγκης [ή: εκτάκτου ανάγκης] // κουμπί [ή: μπουτόν] στάσης


Explanation:
Χωρίς να αποκλείονται και άλλες εκδοχές, αναλόγως του πεδίου χρήσης.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 11 mins (2004-10-10 18:35:48 GMT)
--------------------------------------------------

ΔΙΑΚΟΠΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ:

... Απαιτήσεις • Ο διακόπτης λειτουργία - επιθεώρηση και ο διακόπτης στάσης STOP είναι δύο ...
www.lift.gr/checklist.pdf

... όπως ορίζεται ανωτέρω με ιδιαίτερη προσοχή στο διακόπτη στάσης εκτάκτου ανάγκης, τη ...
www.thessdrive.gr/print.php?sid=343

[Μηχάνημα:] ... Διακόπτης στάσης κινδύνου. Με το διακόπτη αυτό σταματά αμέσως η εκτέλεση του ...
www.biomed.ntua.gr/Delicate/ LeonardoPubl/body_gr__4.1.3.html

ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΣΤΑΣΗ:

... μ. & δεξιά: 1,08μ. 4) Ιμάντας ασφαλείας, 0,84 μ. 5) Κουμπί στάσης, 1,33 μ. (*) Ειδική σήμανση, ...
www.disabled.gr/ThesAccess/Main_page/ Urban_Transportations/O_A_S_Th_/oasth_d.htm

... Το λεωφορείο τρέχει, τρέχει, ξαφνικά κάποιος πατάει το κουμπί της στάσης, ο οδηγός ...
www.websloth.gr/cgi-bin/readart.cgi?idnum=288



Andras Mohay (X)
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Eftychia Stamatopoulou: Με συγχωρείς Αντράς., αλλά το stop είναι σίγουρα διακοπής. Το έκτακτης ανάγκης δεκτό.
1 hr
  -> Διαφωνώ, Ευτυχία: σε μεταφορικά μέσα και ασανσέρ έχουμε "κουμπί/μπουτόν στάσης", δίπλα στον διακόπτη με κλειδί που εντόπισε η Βίκυ στο ασανσέρ της :-)) Αλλού για το σταμάτημα έχουμε συνήθως POWER Και όχι STOP.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search