investment banks' prime brokerage departments

Greek translation: τμήματα διαχείρισης χαρτοφυλακίου (Prime Brokerage) επενδυτικών τραπεζών

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:investment banks' prime brokerage departments
Greek translation:τμήματα διαχείρισης χαρτοφυλακίου (Prime Brokerage) επενδυτικών τραπεζών
Entered by: ET1

19:46 Nov 18, 2006
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Stock market
English term or phrase: investment banks' prime brokerage departments
What are the "prime brokerage" departments and what do they do?

Context:
"The government examines investment banks' prime brokerage departments..."

Thank you
alexandrosn
τμήματα διαχείρισης χαρτοφυλακίου (Prime Brokerage) επενδυτικών τραπεζών
Explanation:
Στα ελληνικά το συγκεριμένο τμήμα λέγεται ''διαχείριση χαρτοφυλακίου'' αν θέλεις να συμπεριλάβεις και τον ελληνικό ορισμό της έννοιας αυτής.

Δες πηγές Alpha Bank παρακάτω:

Οι λογαριασμοί διαχειρίσεως χαρτοφυλακίου (private banking, prime brokerage), τα αμοιβαία κεφάλαια διαχειρίσεως διαθεσίμων, καθώς και τα λοιπά αμοιβαία κεφάλαια παρουσίασαν εντυπωσιακή αύξηση κατά 73,7%, 54,2% και 33,1% αντιστοίχως, η οποία αντιστάθμισε την παρατηρούμενη εκροή κεφαλαίων από τις συμφωνίες επαναγοράς (-41%). Αυτό ήταν αποτέλεσμα των υψηλών αποδόσεων των αμοιβαίων κεφαλαίων του Ομίλου, λόγω της αποτελεσματικής διαχειρίσεως και της εισαγωγής νέων προϊόντων που υποστηρίχθηκε από τη βελτίωση των συνθηκών της αγοράς. Τα κεφάλαια υπό διαχείριση ανήλθαν σε Ευρώ 4,6 δισ., αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς της Τραπέζης σε 15%. Ειδικότερα, τα μετοχικά αμοιβαία κεφάλαια κατέλαβαν την πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς 22,1%, συμπεριλαμβάνοντας δύο από τα μεγαλύτερα ελληνικά αμοιβαία, τα οποία κατέγραψαν αποδόσεις άνω του 33% και 29% σε ετήσια βάση. Επιπρόσθετα, τα μικτά και τα ομολογιακά αμοιβαία κεφάλαια κατατάσσονται σταθερά στις πρώτες θέσεις με βάση τις αποδόσεις.


ΕΤ1
Selected response from:

ET1
Grading comment
Αυτή η απάντηση μου φαίνεται ποιό τεκμηριωμένη. Επίσης, νομίζω είναι ποιό σωστό να χρεισιμοποιούμε ελληνικούς ορους εκεί που υπάρχει αντίστοιχη δημοφιλής μετάφραση.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5τμήματα διαχείρισης χαρτοφυλακίου (Prime Brokerage) επενδυτικών τραπεζών
ET1
3 +1τμήματα "prime brokerage" των επενδυτικών τραπεζών
sassa


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
τμήματα "prime brokerage" των επενδυτικών τραπεζών


Explanation:
Prime brokerage
Η βασική ή κύρια χρηματιστηριακή διαμεσολάβηση. Ο όρος αναφέρεται στην επίσημη εξουσιοδότηση ανάληψης εργασιών διάθεσης, χρηματοδότησης, δανεισμού και άλλων εργασιών που αφορούν χρεόγραφα, η οποία δίδεται σε χρηματιστηριακούς οίκους από τους εκδότες χρεογράφων ή από τις αρχές που εποπτεύουν τις κεφαλαιαγορές αγορές.

http://209.85.129.104/search?q=cache:ncMaGFZUE7QJ:www.ine.ot...


PRIME BROKERAGE ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Στο πλαίσιο ενός ?Prime Brokerage? λογαριασμού, οι πελάτες παρακολουθούν και διαχειρίζονται οι ίδιοι το χαρτοφυλάκιό τους, αναθέτοντας στην ALPHA PRIVATE BANK την υλοποίηση των επενδυτικών τους αποφάσεων.
http://www.ase.gr/content/gr/Announcements/CompaniesPress/pr...


Το prime brokerage– η ”ομπρέλα” των τραπεζών, για δανεισμό, εκκαθαρίσεις και άλλες υπηρεσίες προς τα hedge funds- αποτελεί τα τελευταία χρόνια, έναν από τους ταχύτατα αναπτυσσόμενους τομείς των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, καθοδηγούμενο από την κερδοφορία των κεφαλαίων αυτών. [...]
http://www.euro2day.gr/articles/53891/


sassa
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas: 12 και σήμερα! ... Άντε και Χριστούγεννα όλες μαζί!
11 mins
  -> :)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
τμήματα διαχείρισης χαρτοφυλακίου (Prime Brokerage) επενδυτικών τραπεζών


Explanation:
Στα ελληνικά το συγκεριμένο τμήμα λέγεται ''διαχείριση χαρτοφυλακίου'' αν θέλεις να συμπεριλάβεις και τον ελληνικό ορισμό της έννοιας αυτής.

Δες πηγές Alpha Bank παρακάτω:

Οι λογαριασμοί διαχειρίσεως χαρτοφυλακίου (private banking, prime brokerage), τα αμοιβαία κεφάλαια διαχειρίσεως διαθεσίμων, καθώς και τα λοιπά αμοιβαία κεφάλαια παρουσίασαν εντυπωσιακή αύξηση κατά 73,7%, 54,2% και 33,1% αντιστοίχως, η οποία αντιστάθμισε την παρατηρούμενη εκροή κεφαλαίων από τις συμφωνίες επαναγοράς (-41%). Αυτό ήταν αποτέλεσμα των υψηλών αποδόσεων των αμοιβαίων κεφαλαίων του Ομίλου, λόγω της αποτελεσματικής διαχειρίσεως και της εισαγωγής νέων προϊόντων που υποστηρίχθηκε από τη βελτίωση των συνθηκών της αγοράς. Τα κεφάλαια υπό διαχείριση ανήλθαν σε Ευρώ 4,6 δισ., αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς της Τραπέζης σε 15%. Ειδικότερα, τα μετοχικά αμοιβαία κεφάλαια κατέλαβαν την πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς 22,1%, συμπεριλαμβάνοντας δύο από τα μεγαλύτερα ελληνικά αμοιβαία, τα οποία κατέγραψαν αποδόσεις άνω του 33% και 29% σε ετήσια βάση. Επιπρόσθετα, τα μικτά και τα ομολογιακά αμοιβαία κεφάλαια κατατάσσονται σταθερά στις πρώτες θέσεις με βάση τις αποδόσεις.


ΕΤ1


    Reference: http://64.233.183.104/search?q=cache:NgdKvSQLDDQJ:www.alpha....
ET1
Specializes in field
PRO pts in category: 4
Grading comment
Αυτή η απάντηση μου φαίνεται ποιό τεκμηριωμένη. Επίσης, νομίζω είναι ποιό σωστό να χρεισιμοποιούμε ελληνικούς ορους εκεί που υπάρχει αντίστοιχη δημοφιλής μετάφραση.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search