tracking url

Greek translation: διεύθυνση URL παρακολούθησης

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tracking url
Greek translation:διεύθυνση URL παρακολούθησης
Entered by: Katia Protogeropoulou (X)

06:32 Aug 26, 2015
English to Greek translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: tracking url
Αναφέρεται σε εταιρεία ταχυμεταφορών (σε περίπτωση που έχει χαθεί κάποιο δέμα, το εντοπίζεις με αυτόν τον αριθμό). Ξέρει κανείς αν υπάρχει συγκεκριμένος όρος για το "tracking url" στα ελληνικά;
Σας ευχαιριστώ για τη βοήθεια.
Katia Protogeropoulou (X)
Greece
διεύθυνση URL παρακολούθησης
Explanation:
From the Microsoft Language Portal.
Selected response from:

Kettie Nossis
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Διεύθυνση εντοπισμού αντικειμένου
PAATA SIMSIVE
5 +1διεύθυνση URL παρακολούθησης
Kettie Nossis
5διεύθυνση URL παρακολούθησης αποστολών
Dimitrios Giannakopoulos


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Διεύθυνση εντοπισμού αντικειμένου


Explanation:
Καλημέρα,
Το tracking στην ιστοσελίδα των ΕΛΤΑ το έχουν μεταφράσει ως "εντοπισμός αντικειμένου". Θεωρώ ότι είναι σωστή αυτή η μετάφραση.
Το URL θα το έβαζα απλά ως "διεύθυνση". Όμως αν δεν σου κάνει "διεύθυνση" σκέτο, επειδή πρόκειται για διεύθυνση ιστοσελίδας μπορείς να το κάνεις "Ιστοσελίδα για τον εντοπισμό αντικειμένου".
Εναλλακτική μετάφραση της λέξης URL δες στο wordreference (στο link).


    Reference: http://www.elta.gr/el-gr/%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%B...
    Reference: http://www.wordreference.com/engr/URL
PAATA SIMSIVE
Greece
Native speaker of: Native in GeorgianGeorgian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  a_archontaki
12 hrs

agree  Ioanna Tarpinidou
1 day 4 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
διεύθυνση URL παρακολούθησης


Explanation:
From the Microsoft Language Portal.


    https://www.microsoft.com/Language/en-US/Search.aspx?sString=tracking%20url&langID=el-gr
Kettie Nossis
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Ζήτησα διευκρίνηση από τον πελάτη για να ξεκαθαρίσει το τοπίο και είναι όντως ο σύνδεσμος/διεύθυνση παρακολούθησης. Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anastasia Vam
28 mins

disagree  PAATA SIMSIVE: Αυτό όμως δεν αναφέρεται σε ταχυδρομείο. Το "Microsoft Products" τι σχέση έχουν με το ταχυδρομείο;
1 hr

agree  Savvas SEIMANIDIS
22 hrs

1 day 4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
διεύθυνση URL παρακολούθησης αποστολών


Explanation:
ή URL παρακολούθησης αποστολών

http://www.dhl.gr/el/express/tracking/monitor_shipments.html

Dimitrios Giannakopoulos
Native speaker of: Native in GreekGreek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search