copy number variation

Greek translation: αυξομείωση / διακύμανση αριθμού αντιγράφων

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:copy number variation
Greek translation:αυξομείωση / διακύμανση αριθμού αντιγράφων
Entered by: Nick Lingris

10:32 Mar 5, 2008
English to Greek translations [Non-PRO]
Science - Genetics
English term or phrase: copy number variation
Genome segments larger than 1k bases and smaller than 0.5M bases that vary in number among individuals.
My initial thought was : Αριθμητικη Παραλλαγή Αντιγράφου, but it is not elegant. Maybe Γενωματική Αριθμητική Παραλλαγή?
Anastasios Chanalaris
παραλλαγή αριθμού αντιγράφων
Explanation:
http://www.12830.gr/component/option,com_smf/Itemid,122/topi...
Αυτή η ανάλυση, που ονομάζεται Παραλλαγή Αριθμού Αντιγράφων (CNV), μας έχει αποκαλύψει τώρα μερικά αποτελέσματα που τρομάζουν.
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ πάρα πολύ. Και για τη μετάφραση αλλά και για το άρθρο!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4παραλλαγή αριθμού αντιγράφων
Nick Lingris
4 +1διακύμασνη αριθμού αντιγράφων
Giorgos Kraniou
4αριθμός αντιγράφων γονιδίου
Spiros Konstantogiannis


Discussion entries: 2





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
παραλλαγή αριθμού αντιγράφων


Explanation:
http://www.12830.gr/component/option,com_smf/Itemid,122/topi...
Αυτή η ανάλυση, που ονομάζεται Παραλλαγή Αριθμού Αντιγράφων (CNV), μας έχει αποκαλύψει τώρα μερικά αποτελέσματα που τρομάζουν.


Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ευχαριστώ πάρα πολύ. Και για τη μετάφραση αλλά και για το άρθρο!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eri Koutala
6 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Giorgos Kraniou: Καλημέρα Nick, με πρόλαβες... ορθά....η επιστήμη δεν "τρομάζει" ποτέ, μόνον αυτοί που διαχειρίζονται τις αλήθειες της...
1 hr
  -> Μου αρέσει περισσότερο η διακύμανση όπως και η αυξομείωση και πάω να το πω.

agree  Evi Prokopi (X)
3 hrs

agree  Katerina Rhodes
12 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
διακύμασνη αριθμού αντιγράφων


Explanation:
Υπάρχει στο συγκεκριμένη οδηγία του ΕΜΕΑ, νομίζω και στα ελληνικά την οποία τώρα δεν μπορώ να εντοπίσω ... νομίζω ότι το copy numder variatoin αναφέρεται έτσι...

Giorgos Kraniou
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
Notes to answerer
Asker: Όντως ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΗ είναι μάλλον εκφράζει πιο σωστά την έννοια της έκφρασης καθώς παρατηρούμαι διπλασιασμούς και ελλείψεις σε αυτές τις περιοχές του γενώματος


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi (X)
2 hrs

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
αριθμός αντιγράφων γονιδίου


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Copy_number_variation


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-03-05 13:00:43 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Προφανώς θα ξέρεις καλύτερα. Αυτό που μπορώ να πω με σχετική βεβαιότητα είναι πως ούτε έχω ξανακούσει ούτε και θεωρώ δόκιμο τον όρο "παραλλαγή αριθμού". Γι' αυτό αναζήτησα κάτι άλλο.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-03-05 13:03:17 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Επίσης, η ερώτηση αυτή δεν είναι Non-PRO και κάποιος πρέπει να την αλλάξει.

Spiros Konstantogiannis
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 2
Notes to answerer
Asker: Δεν συμφωνώ επειδή οι παραλλαγές αυτές μπορούν να βρεθούν και εκτός γονιδίων

Asker: Ακριβώς. Είναι λάθος να θεωρούν πως οι διακυμάνσεις αυτές παρατηρούνται αποκλειστικά σε γονίδια. Οι έρευνες μέχρι τώρα έχοθν δείξει ότι μπορούν να παρατηρηθούν οπουδήποτε στο γενετικό υλικό. Μάλιστα, εργασία του Δερμιτζόγλου στο Sanger Center έδειξε πολύ μικρό ποσοστό των CNV να επηρεάζουν την έκφραση των γονιδίων στην περιοχή που βρίσκονται.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search