DNA evidence

Greek translation: ευρήματα γενετικού υλικού, ευρήματα DNA

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:DNA evidence
Greek translation:ευρήματα γενετικού υλικού, ευρήματα DNA
Entered by: Nick Lingris

08:25 Oct 7, 2008
English to Greek translations [PRO]
Medical - Genetics / Forensics, actually
English term or phrase: DNA evidence
DNA evidence has become a major crime-fighting tool
ntaras
Luxembourg
ευρήματα γενετικού υλικού, ευρήματα DNA
Explanation:
Σκοπός της εξέτασης DNA είναι να διακριβωθεί αν ανήκουν στους κατηγορουμένους τα διάφορα ευρήματα γενετικού υλικού (τρίχες, ιδρώτας κ.ά.) που εντοπίστηκαν στις γιάφκες της οδού Πάτμου και Δαμάρεως.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_11/0...

"ευρήματα DNA"
http://www.google.gr/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org.m...

"βρέθηκε γενετικό υλικό"
http://www.google.com/search?num=50&hl=en&safe=off&rlz=1B3GG...

Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Many thanks. Ανάλυση is also good in my particular context, but not in all contexts.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9τεκμήρια DNA/ανάλυση του DNA
Spiros Doikas
5 +1ευρήματα γενετικού υλικού, ευρήματα DNA
Nick Lingris


Discussion entries: 1





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
dna evidence
τεκμήρια DNA/ανάλυση του DNA


Explanation:
Τα στοιχεία DNA/Τα τεκμήρια DNA/Η ανάλυση του DNA έχει γίνει ένα μεγάλο όπλο στην καταπολέμηση του εγκλήματος

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assimina Vavoula: Για το "τα στοιχεία DNA": http://vaskas-5.spaces.live.com/blog/cns!A4A914B937217A7E!18...
9 mins

agree  Evi Prokopi (X)
41 mins

agree  Vicky Papaprodromou
47 mins

agree  Petros Saripanidis
54 mins

agree  Haralabos Papatheodorou
2 hrs

agree  Efi Maryeli (X): Efi Maryeli
3 hrs

agree  Vasilisso
4 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Καλησπέρα, Σπύρο. Tώρα πια έχει καθιερωθεί ο όρος "γεννετικό υλικό" ή/και "γεννητικό υλικό. Αν θέλεις το προσθέτεις.
9 hrs

agree  Anastasia Giagopoulou
15 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ευρήματα γενετικού υλικού, ευρήματα DNA


Explanation:
Σκοπός της εξέτασης DNA είναι να διακριβωθεί αν ανήκουν στους κατηγορουμένους τα διάφορα ευρήματα γενετικού υλικού (τρίχες, ιδρώτας κ.ά.) που εντοπίστηκαν στις γιάφκες της οδού Πάτμου και Δαμάρεως.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_11/0...

"ευρήματα DNA"
http://www.google.gr/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org.m...

"βρέθηκε γενετικό υλικό"
http://www.google.com/search?num=50&hl=en&safe=off&rlz=1B3GG...



Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Many thanks. Ανάλυση is also good in my particular context, but not in all contexts.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  d_vachliot (X): Αυτό νομίζω θα έβαζα κι εγώ: τα ευρήματα.
8 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search