constitunionally activated tyrosine kinase

Greek translation: (ιδιο)συστατικά ενεργοποιημένη κινάση (της) τυροσίνης

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:constitunionally activated tyrosine kinase
Greek translation:(ιδιο)συστατικά ενεργοποιημένη κινάση (της) τυροσίνης
Entered by: Spiros Doikas

19:01 Nov 3, 2008
English to Greek translations [PRO]
Medical - Genetics / genetics
English term or phrase: constitunionally activated tyrosine kinase
Bcr-Abl functions as a constitunionally activated tyrosine kinase. it is used in a medical context. ti theli na pi me to constitunionally activated?
emilykar
Cyprus
κινάση (της) τυροσίνης που στην οποία έχει γίνει συστατική ενεργοποίηση
Explanation:
ή συστατικά ενεργοποιημένη κινάση (της) τυροσίνης

Η μετάλλαξη V617F έχει ως αποτέλεσμα τη συστατική ενεργοποίηση της κινάσης JAK2
http://www.locus-medicus.gr/mbc_019_jak2.html
http://www.google.gr/search?q="συστατική ενεργοποίηση &ie=ut...
http://www.google.gr/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org.m...
http://www.mercksource.com/pp/us/cns/cns_hl_dorlands_split.j...
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
séfxaristo poli!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3κινάση (της) τυροσίνης που στην οποία έχει γίνει συστατική ενεργοποίηση
Spiros Doikas
3ιδισυστατικά / ιδιοσυστασιακά ενεργοποιημένη κινάση τυροσίνης
socratisv


Discussion entries: 2





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
κινάση (της) τυροσίνης που στην οποία έχει γίνει συστατική ενεργοποίηση


Explanation:
ή συστατικά ενεργοποιημένη κινάση (της) τυροσίνης

Η μετάλλαξη V617F έχει ως αποτέλεσμα τη συστατική ενεργοποίηση της κινάσης JAK2
http://www.locus-medicus.gr/mbc_019_jak2.html
http://www.google.gr/search?q="συστατική ενεργοποίηση &ie=ut...
http://www.google.gr/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org.m...
http://www.mercksource.com/pp/us/cns/cns_hl_dorlands_split.j...

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
séfxaristo poli!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi (X): με το δεύτερο
41 mins

agree  Vicky Papaprodromou
3 hrs

agree  Vasilisso
4 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ιδισυστατικά / ιδιοσυστασιακά ενεργοποιημένη κινάση τυροσίνης


Explanation:
Η αναστολή της δράσης κινάσης τυροσίνης του Bcr-abl θεωρείται μια πολλά υποσχόμενη θεραπευτική στρατηγική και φαίνεται ότι είναι αποτελεσματική στο 90% των ...
http://tinyurl.com/653cjm
constitunionally = constitutively
Δες constitutive : http://www.proz.com/kudoz/1362937

--------------------------------------------------
Note added at 4 heures (2008-11-03 23:14:32 GMT)
--------------------------------------------------

ιδισυστατικά >ιδιοσυστατικά

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search