hard assets

Greek translation: υλικά (ή ενυπόστατα) περιουσιακά στοιχεία

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hard assets
Greek translation:υλικά (ή ενυπόστατα) περιουσιακά στοιχεία
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

03:26 May 28, 2004
English to Greek translations [PRO]
Marketing - Internet, e-Commerce
English term or phrase: hard assets
Apo to idio keimeno ki afora pali stin eikona twn epixeirisewn

"Organizations constantly update their hard assets to keep pace with trends, yet their Web sites might languish for months with old,obsolete content".

Thanks once again!
elzosim
υλικά περιουσιακά στοιχεία
Explanation:
Εν αντιθέσει με τα άυλα.

... 50 τις εκατό της χρηματιστηριακής αξίας μιας εταιρίας ήταν υλικά περιουσιακά στοιχεία. ...
www.socialdialogue.net/el/el_csr_intro.htm

... Τα υλικά περιουσιακά στοιχεία (εξοπλισμός, ταμπέλες, ταμειακή μηχανή κ.ο.κ) και τα άυλα ...
www.franchise-success.gr/file/ 14/theseis_apopseis_02.html

... με βάση τα χειροπιαστά υλικά της στοιχεία ... Tα περιουσιακά
στοιχεία που μπορούν να δώσουν ...
www.medium.gr/articles/103928176334178.shtml

... κυρίως σε «απτούς» παράγοντες (υλικά περιουσιακά στοιχεία: αποθέματα, εκτάσεις ...
www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_256509_26/ 10/2003_81839

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 0 min (2004-05-28 07:26:38 GMT)
--------------------------------------------------

Defining Hard Assets

Most of the world\'s wealth is derived from natural (i.e., real or tangible) assets. Contrasted with financial assets, these non-financial assets tend to have an intrinsic value, usually in some manufacturing process or as a commodity. For our purposes, natural or hard assets will refer to the following: gold and precious metals, petroleum and coal products, industrial chemicals and metals, timber and paper products, and real estate. These sectors form the basis of the Ibbotson study. The related index (GHAI) will be the proxy for hard assets.



--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 3 mins (2004-05-28 07:29:28 GMT)
--------------------------------------------------

Βάσει του παραπάνω ορισμού, μπορείς να πεις ότι είναι και \"φυσικά περιουσιακά στοιχεία\".

Δες Magenta: tangible assets οικον. υλικά ή ενυπόστατα στοιχεία ενεργητικού




--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 5 mins (2004-05-28 07:31:49 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης, από το λεξικό του Χρυσοβιτσιώτη: Υλικά (με φυσική υπόσταση) περιουσιακά στοιχεία, όπως μηχανήματα, εμπορεύματα, κτήματα κλπ. των οποίων η αξία μπορεί να αποτιμηθεί, σε αντίθεση με τα άυλα στοιχεία. Πρόσφατα καθιερώθηκε ως υλικό περιουσιακό στοιχείο και η ευρεσιτεχνία.
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Thank you both!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7υλικά περιουσιακά στοιχεία
Nadia-Anastasia Fahmi
4 +3απτά στοιχεία (περιουσιακά, επιχειρησιακά)
Valentini Mellas


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
απτά στοιχεία (περιουσιακά, επιχειρησιακά)


Explanation:
hard asset ...τα απτά περιουσιακά στοιχεία . πχ τα κτίρια, γραφεία κτλ είναι τα απτά στοιχεία, αυτά που βλέπει κανείς άμεσα

Valentini Mellas
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgios Paraskevopoulos
2 mins

agree  Eva Karpouzi
3 hrs

agree  Vicky Papaprodromou: Aυτό είναι αλλά σίγουρα είναι ορθότερα διατυπωμένη η απάντηση της Νάντιας.
5 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
υλικά περιουσιακά στοιχεία


Explanation:
Εν αντιθέσει με τα άυλα.

... 50 τις εκατό της χρηματιστηριακής αξίας μιας εταιρίας ήταν υλικά περιουσιακά στοιχεία. ...
www.socialdialogue.net/el/el_csr_intro.htm

... Τα υλικά περιουσιακά στοιχεία (εξοπλισμός, ταμπέλες, ταμειακή μηχανή κ.ο.κ) και τα άυλα ...
www.franchise-success.gr/file/ 14/theseis_apopseis_02.html

... με βάση τα χειροπιαστά υλικά της στοιχεία ... Tα περιουσιακά
στοιχεία που μπορούν να δώσουν ...
www.medium.gr/articles/103928176334178.shtml

... κυρίως σε «απτούς» παράγοντες (υλικά περιουσιακά στοιχεία: αποθέματα, εκτάσεις ...
www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_256509_26/ 10/2003_81839

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 0 min (2004-05-28 07:26:38 GMT)
--------------------------------------------------

Defining Hard Assets

Most of the world\'s wealth is derived from natural (i.e., real or tangible) assets. Contrasted with financial assets, these non-financial assets tend to have an intrinsic value, usually in some manufacturing process or as a commodity. For our purposes, natural or hard assets will refer to the following: gold and precious metals, petroleum and coal products, industrial chemicals and metals, timber and paper products, and real estate. These sectors form the basis of the Ibbotson study. The related index (GHAI) will be the proxy for hard assets.



--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 3 mins (2004-05-28 07:29:28 GMT)
--------------------------------------------------

Βάσει του παραπάνω ορισμού, μπορείς να πεις ότι είναι και \"φυσικά περιουσιακά στοιχεία\".

Δες Magenta: tangible assets οικον. υλικά ή ενυπόστατα στοιχεία ενεργητικού




--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 5 mins (2004-05-28 07:31:49 GMT)
--------------------------------------------------

Επίσης, από το λεξικό του Χρυσοβιτσιώτη: Υλικά (με φυσική υπόσταση) περιουσιακά στοιχεία, όπως μηχανήματα, εμπορεύματα, κτήματα κλπ. των οποίων η αξία μπορεί να αποτιμηθεί, σε αντίθεση με τα άυλα στοιχεία. Πρόσφατα καθιερώθηκε ως υλικό περιουσιακό στοιχείο και η ευρεσιτεχνία.

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thank you both!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lamprini Kosma
2 hrs
  -> Ευχαριστώ Λαμπρινή και καλή σου μέρα!

agree  Youli Bogdanou (X)
2 hrs
  -> Ευχαριστώ Γιούλη!

agree  Evdoxia R. (X)
3 hrs
  -> Ευχαριστώ Ευδοξία!

agree  Vicky Papaprodromou: Φτάνει με τις παραπομπές. Ο τίτλος της απάντησής σου φωνάζει από μακριά πως είναι θεόσωστη. Πολλά φιλιά και καλημέρα.
3 hrs
  -> Με κολλήσατε "ερευνίτιδα"... τι να κάνω; Ευχαριστώ Βίκη!

agree  sassa
3 hrs
  -> Ευχαριστώ Σάσσα!

agree  Calliope Sofianopoulos (X)
7 hrs
  -> Ευχαριστώ Καλλιόπη!

agree  x-Translator (X)
9 hrs
  -> Ευχαριστώ Στέλλα!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search