frame

Greek translation: να πλαισιώσει/ ν\' αποσπάσει (μέρος κειμένου)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:frame
Greek translation:να πλαισιώσει/ ν\' αποσπάσει (μέρος κειμένου)
Entered by: Nayia

11:32 Nov 20, 2013
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / Contract
English term or phrase: frame
You must not engage knowingly or recklessly in any of the following: "frame" or "mirror" any part of the application store without the provider's prior written authorization;
Nayia
Greece
να πλαισιώσει/ ν' αποσπάσει (μέρος κειμένου)
Explanation:
......
Selected response from:

transphy
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3να πλαισιώσει/ ν' αποσπάσει (μέρος κειμένου)
transphy
3πλαισίωση
Eleni Bouchli


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
πλαισίωση


Explanation:
"Δεν επιτρέπεται η πλαισίωση ή η χρήση τεχνικών πλαισίωσης που να περικλείουν οποιοδήποτε τμήμα ή στοιχείο του Περιεχομένου ή των Πληροφοριών, χωρίς τη ρητή γραπτή συναίνεση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Σαολίν."

http://www.shaolin-kungfu.gr/site/portal_terms/

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2013-11-20 11:46:08 GMT)
--------------------------------------------------

Πλαισίωση είναι όταν ένα σάιτ παίρνει το περιεχόμενο ενός άλλου και το επανεμφανίζει σε δική του διεύθυνση. Φαινομενικά αφήνει το ίδιο εξωτερικά και απλά τοποθετεί ένα δικό του πλαίσιο στο επάνω μέρος.

Αυτή τη δουλειά π.χ. κάνουν οι mikroimegaloi.gr, παίρνουν περιεχόμενο από ιστολόγια και το δείχνουν μέσα από το δικό τους σάιτ.

Eleni Bouchli
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
να πλαισιώσει/ ν' αποσπάσει (μέρος κειμένου)


Explanation:
......

transphy
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Thanks!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search