owned and operated

Greek translation: ιδιοκτησία και λειτουργία:

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:owned and operated
Greek translation:ιδιοκτησία και λειτουργία:
Entered by: Costas Zannis

12:34 Apr 13, 2005
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: owned and operated
This site is owned and operated by XXXX
Theodoros Linardos
Germany
ιδιοκτησία και λειτουργία: ΧΧΧΧΧΧ
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-04-13 12:46:25 GMT)
--------------------------------------------------

ιδιοκτησία και λειτουργία του ιστότοπου: ΧΧΧΧΧΧ
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +10ιδιοκτησία και λειτουργία: ΧΧΧΧΧΧ
Costas Zannis
4 +1αποτελεί ιδιοκτησία και λειτουργείται από
Ioanna Karamitsa


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +10
ιδιοκτησία και λειτουργία: ΧΧΧΧΧΧ


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-04-13 12:46:25 GMT)
--------------------------------------------------

ιδιοκτησία και λειτουργία του ιστότοπου: ΧΧΧΧΧΧ

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 28
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
19 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Elena Petelos
21 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Calliope Sofianopoulos (X)
28 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Betty Revelioti
38 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  EN>ELTranslator
50 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Georgios Paraskevopoulos
55 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  elzosim
1 hr
  -> Ευχαριστώ!

agree  Valentini Mellas
4 hrs
  ->  Ευχαριστώ!

agree  Evdoxia R. (X)
18 hrs
  ->  Ευχαριστώ!

agree  x-Translator (X)
1 day 4 hrs
  ->  Ευχαριστώ!

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
αποτελεί ιδιοκτησία και λειτουργείται από


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2005-04-13 12:55:27 GMT)
--------------------------------------------------

Εναλλακτικά:
Το παρόν site / ιστοχώρος αποτελεί ιδιοκτησία του ΧΧΧ και λειτουργείται από τον ίδιο.

Ioanna Karamitsa
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
4 mins

neutral  Vicky Papaprodromou: Θα τα χαλάσουμε με το "λειτουργείται". Στα Νέα Ελληνικά , η μέση φωνή του "λειτουργώ" = λειτουργιέμαι = προσέρχομαι και μετέχω στη Θεία Λειτουργία (Λεξικό Κριαρά). Η παθητική φωνή είναι υπέροχη στα Αγγλικά αλλά στα Νέα Ελληνικά ενίοτε "δυσλειτουργεί" :-)
14 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search