International Translation Day 2018

Join ProZ.com/TV for a FREE event September 25-26th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation

assignment contract

Greek translation: δελτίο ανάθεσης έργου

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:assignment contract
Greek translation:δελτίο ανάθεσης έργου
Entered by: Daphne Theodoraki

07:11 Apr 21, 2005
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
English term or phrase: assignment contract
Assignment contract για μεταφραστικές εργασίες.
Πώς θα το λέγαμε στα ελληνικά;
Katerina Nikopoulou (X)
Greece
Δελτίο ανάθεσης (έργου)
Explanation:
"Δελτίο ανάθεσης" (ενν. έργου) γράφει το σχετικό αρχείο Word που μου στέλνει κάθε εβδομάδα ένα ελληνικό γραφείο για μεταφραστικές εργασίες. Δεν θα το έλεγα "σύμβαση". Σύμβαση είναι περισσότερο το συμφωνητικό που υπογράφουμε στην αρχή (άπαξ) με τα γραφεία, π.χ. περί απορρήτου πελατών κ.λπ., και "δελτίο ανάθεσης" το assignment contract ή αλλιώς Purchase Order ή PO για τα μεμονωμένα έργα μετάφρασης.
Selected response from:

Daphne Theodoraki
Sweden
Grading comment
Σ'ευχαριστώ πολύ, Δάφνη.
Καλή συνέχεια σε όλους.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8σύμβαση ανάθεσης έργου
EN>ELTranslator
5 +4Δελτίο ανάθεσης (έργου)
Daphne Theodoraki


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
σύμβαση ανάθεσης έργου


Explanation:
http://tinyurl.com/b3o7j

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-04-21 07:15:21 GMT)
--------------------------------------------------

ή σύμβαση ανάθεσης υπηρεσιών μετάφρασης

EN>ELTranslator
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Trans_blues (X)
2 mins
  -> Ευχαριστώ Μαρία, καλημέρα.

agree  Assimina Vavoula: Ουδέν σχόλιο... Σταυρούλα...
5 mins
  -> :-)

agree  Lamprini Kosma
12 mins
  -> Καλημέρα Λαμπρινή :-)

agree  Catherine Christaki
14 mins
  -> Ευχαριστώ, Κατερίνα :-)

agree  Alexandros Mouratidis
1 hr
  -> Ευχαριστώ Αλέξανδρε :-)

agree  Evdoxia R. (X)
1 hr
  -> Ευχαριστώ Ευδοξία :-)

agree  Angeliki Kotsidou
2 hrs
  -> Ευχαριστώ Αγγελική :-)

agree  Emmanouil Tyrakis
23 hrs

43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Δελτίο ανάθεσης (έργου)


Explanation:
"Δελτίο ανάθεσης" (ενν. έργου) γράφει το σχετικό αρχείο Word που μου στέλνει κάθε εβδομάδα ένα ελληνικό γραφείο για μεταφραστικές εργασίες. Δεν θα το έλεγα "σύμβαση". Σύμβαση είναι περισσότερο το συμφωνητικό που υπογράφουμε στην αρχή (άπαξ) με τα γραφεία, π.χ. περί απορρήτου πελατών κ.λπ., και "δελτίο ανάθεσης" το assignment contract ή αλλιώς Purchase Order ή PO για τα μεμονωμένα έργα μετάφρασης.

Daphne Theodoraki
Sweden
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16
Grading comment
Σ'ευχαριστώ πολύ, Δάφνη.
Καλή συνέχεια σε όλους.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Καλημέρα, Δάφνη. Θα συμφωνήσω απόλυτα με το σκεπτικό σου περί "σύμβασης".
1 hr
  -> Ευχαριστώ Βίκυ, καλό βράδυ!

agree  Marianna Kotzia
2 hrs
  -> Ευχαριστώ Μαριάννα.

agree  Valentini Mellas
7 hrs
  -> Ευχαριστώ Βαλεντίνη.

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
10 hrs
  -> Ευχαριστώ Νάντια, καλημέρα!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search