section

Greek translation: παράγραφος

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:section
Greek translation:παράγραφος
Entered by: Katerina Kallitsi

01:33 Jan 22, 2004
English to Greek translations [Non-PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / Contract
English term or phrase: section
In contracts:

ARTICLE I

SECTION I

Μέρος ή τμήμα;
Katerina Kallitsi
Δες εξήγηση
Explanation:
Κατερίνα, εγώ ξέρω ότι τα άρθρα των συμβολαίων αποτελούνται από παραγράφους και οι παράγραφοι από εδάφια. Επειδή όμως δε μεταφράζω συμβόλαια, μη σε πάρω και στο λαιμό μου, περίμενε να δεις τι θα πουν οι συνάδελφοι που είναι πιο σχετικοί.
Πάλι, θα απέφευγα να το πω "μέρος" επειδή στα συμβόλαια οι συμβαλλόμενοι αναφέρονται ως πρώτο μέρος και δεύτερο μέρος.
Αυτά. Αν είσαι ακόμα ξύπνια, δηλαδή :-)
Selected response from:

x-Translator (X)
Grading comment
Ευχαριστώ, Στέλλα
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +7Δες εξήγηση
x-Translator (X)
5εδάφιο
Evdoxia R. (X)


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +7
Δες εξήγηση


Explanation:
Κατερίνα, εγώ ξέρω ότι τα άρθρα των συμβολαίων αποτελούνται από παραγράφους και οι παράγραφοι από εδάφια. Επειδή όμως δε μεταφράζω συμβόλαια, μη σε πάρω και στο λαιμό μου, περίμενε να δεις τι θα πουν οι συνάδελφοι που είναι πιο σχετικοί.
Πάλι, θα απέφευγα να το πω "μέρος" επειδή στα συμβόλαια οι συμβαλλόμενοι αναφέρονται ως πρώτο μέρος και δεύτερο μέρος.
Αυτά. Αν είσαι ακόμα ξύπνια, δηλαδή :-)

x-Translator (X)
Native speaker of: Native in GreekGreek
Grading comment
Ευχαριστώ, Στέλλα

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas: :)
1 hr
  -> thanks, Val :) Kalo sou brady!

agree  Gabrijela
3 hrs
  -> thanks :)

agree  Helen Chrysanthopoulou
4 hrs
  -> thanks :)

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Ακριβώς όπως τα λες Στέλλα!
4 hrs
  -> Πώς το έπαθα; Ευχαριστώ :-)

agree  Dionysia
4 hrs
  -> ευχαριστώ :)

agree  Betty Revelioti
6 hrs
  -> ευχαριστώ :)

agree  Vicky Papaprodromou
9 hrs
  -> ευχαριστώ :)

1 day 6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
εδάφιο


Explanation:
αν και δεν χρησιμοποιείται συχνά, είναι το εδάφιο

Evdoxia R. (X)
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search