Notice of Separation

Greek translation: ειδοποίηση διάστασης

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Notice of Separation
Greek translation:ειδοποίηση διάστασης
Entered by: transphy

14:18 May 1, 2019
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / pre-nuptial agreement
English term or phrase: Notice of Separation
The separation of the parties takes place, irrespective of whether they continue to reside under the same roof, which shall be evidenced by one party notifying the other of such fact by service of a Notice of Separation by registered mail
daira
Greece
ειδοποίηση διάστασης
Explanation:
Ζευγάρια σε διάσταση: Υπάρχει ελπίδα να τα ξαναβρείτε ...
singleparent.gr/krisi-sto-gamo/zevgaria-se...

Όταν ένα ζευγάρι είναι σε διάσταση δεν είναι απαραίτητο πως το επόμενο βήμα θα είναι το

Διαζύγιο: Διάσταση - e-diazygio.blogspot.com
e-diazygio.blogspot.com/p/blog-page_978.html

Ο σύζυγος που επιδιώκει την λύση του γάμου, ακόμα κι αν η διάσταση οφείλεται σε δική του υπαιτιότητα, μπορεί να καταθέσει στο δικαστήριο αγωγή διαζυγίου πολύ πριν συμπληρωθούν τα δύο χρόνια διάστασης.

Είναι δυνατή η άσκηση αγωγής διαζυγίου για διετή διάσταση και ...
kavala-lawyer.blogspot.com/2015/08/diazygio-gia...

Στην αντίθετη περίπτωση που δεν αποδεικνύεται η διετής διάσταση ερευνά την άλλη επικαλούμενη βάση του ισχυρού κλονισμού της έγγαμης συμβίωσης και εφόσον αποδειχθεί απαγγέλει τη λύση του γάμου. Από τις διατάξεις των ...

Η υποχρέωση διατροφής μεταξύ συζύγων κατά την διάσταση και ...
www.siopi-law.gr/post/135-i-ypoxreosi-diatrofis...

Και στις δύο περιπτώσεις διατροφής μεταξύ συζύγων, δηλαδή τόσο στην διατροφή που οφείλεται κατά την διάσταση όσο και στην μεταγαμιαία διατροφή, αυτή προκαταβάλλεται σε χρήμα κάθε μήνα. Ωστόσο, ειδικώς στην περίπτωση ...
Selected response from:

transphy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ειδοποίηση διάστασης
transphy
3ειδοποίηση διακοπής της (έγγαμης) συμβίωσης
Nick Lingris


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
notice of separation
ειδοποίηση διακοπής της (έγγαμης) συμβίωσης


Explanation:
Αλλά δεν βρήκα καμιά τέτοια σαφή διατύπωση στο ελληνικό αστικό δίκαιο.

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 152

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
notice of separation
ειδοποίηση διάστασης


Explanation:
Ζευγάρια σε διάσταση: Υπάρχει ελπίδα να τα ξαναβρείτε ...
singleparent.gr/krisi-sto-gamo/zevgaria-se...

Όταν ένα ζευγάρι είναι σε διάσταση δεν είναι απαραίτητο πως το επόμενο βήμα θα είναι το

Διαζύγιο: Διάσταση - e-diazygio.blogspot.com
e-diazygio.blogspot.com/p/blog-page_978.html

Ο σύζυγος που επιδιώκει την λύση του γάμου, ακόμα κι αν η διάσταση οφείλεται σε δική του υπαιτιότητα, μπορεί να καταθέσει στο δικαστήριο αγωγή διαζυγίου πολύ πριν συμπληρωθούν τα δύο χρόνια διάστασης.

Είναι δυνατή η άσκηση αγωγής διαζυγίου για διετή διάσταση και ...
kavala-lawyer.blogspot.com/2015/08/diazygio-gia...

Στην αντίθετη περίπτωση που δεν αποδεικνύεται η διετής διάσταση ερευνά την άλλη επικαλούμενη βάση του ισχυρού κλονισμού της έγγαμης συμβίωσης και εφόσον αποδειχθεί απαγγέλει τη λύση του γάμου. Από τις διατάξεις των ...

Η υποχρέωση διατροφής μεταξύ συζύγων κατά την διάσταση και ...
www.siopi-law.gr/post/135-i-ypoxreosi-diatrofis...

Και στις δύο περιπτώσεις διατροφής μεταξύ συζύγων, δηλαδή τόσο στην διατροφή που οφείλεται κατά την διάσταση όσο και στην μεταγαμιαία διατροφή, αυτή προκαταβάλλεται σε χρήμα κάθε μήνα. Ωστόσο, ειδικώς στην περίπτωση ...

transphy
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 62




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search