ProZ.com Giving Tuesday 2020

Since its inception in 2012, Giving Tuesday has been celebrated across the globe as a day to give back: whether it be through donations, fundraising, volunteering your time and expertise, or simply by calling others to support a particular cause or initiative.
Pre-register for the Giving Tuesday Networking Meetup!

Click for Full Participation

application notice

Greek translation: κοινοποίηση ή επίδοση αγωγής

12:44 Dec 4, 2015
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: application notice
Καλησπέρα!

Βρήκα αναφορά σαν 'ειδοποίηση περί πρόθεσης ένστασης'.

http://psychonomika.info/2014/10/15/οι-λόγοι-ένστασης-σε-μια...

Σε άλλο σημείο του κειμένου μου βρίσκω το εξής:
I make this statement in support of the Claimants' application against X for disclosure of information.
Δηλ., Δίνω αυτή την κατάθεση σε υποστήριξη της πρόθεσης ένστασης των Εναγόντων εναντίον/κατά του Χ σε περίπτωση αποκάλυψης πληροφοριών.

Δεν έχω ξανασυναντήσει τον όρο και ψάχνω για επιβεβαίωση από κάποιον που τον γνωρίζει ή τον έχει ξανασυναντήσει.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
ANNA PRIGHIPAKI
Greece
Greek translation:κοινοποίηση ή επίδοση αγωγής
Explanation:
- References:

- Η επίδοση της εν λόγω «Αγγλικής καταψηφιστικής αγωγής» έγινε στην Μεγάλη Βρετανία ... των δεκατεσσάρων ημερών με την κατάθεση αίτησης («Application Notice»), ..... Συνεπώς, με την κοινοποίηση του εγγράφου στον αρμόδιο εισαγγελέα ...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-12-04 13:48:43 GMT)
--------------------------------------------------

- http://kostasbeys.gr/articles.php?s=4&mid=1479&mnu=3&id=2554...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-12-04 14:02:35 GMT)
--------------------------------------------------

2. "[...]παράσταση δικηγόρου που στοιχίζει περίπου 150 ευρώ και την κοινοποίηση της αγωγής μέσω δικαστικού κλητήρα, που είναι επίσης 150 ευρώ."

- http://www.periodiko.net/πως-να-κάνετε-την-εισπρακτική-και-τ...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-12-04 14:25:55 GMT)
--------------------------------------------------

3. "Κοινοποίηση αίτησης (Notice of application)"

- http://jaspi.justice.gov.sk/jaspidd/vzory/32001D0781E66.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-12-04 14:36:15 GMT)
--------------------------------------------------

4. "Αν ένας διάδικος ηττηθεί σε μια συζήτηση, αλλά κανένας από τους διαδίκους δεν ήταν παρών ούτε εκπροσωπήθηκε σ’ αυτήν, χρησιμοποιείται το έντυπο N244 (application notice English PDF File (PDF File 166 KB)) για την υποβολή αίτησης ακύρωσης της απόφασης."

-http://ec.europa.eu/civiljustice/simplif_accelerat_procedure...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-12-04 14:43:37 GMT)
--------------------------------------------------

- Ως προς την παραπομπή υπ' αρ. 4, η οποία αφορά το έντυπο ''υποβολής αίτησης ακύρωσης της απόφσης'', έχω να παρατηρήσω ότι και αυτή η περίπτωση υπάγεται στην γενική κατηγορία δικονομικών πράξεων η οποία ονομάζεται ''κοινοποίηση αγωγής'', διότι το εν λόγω έντυπο χρησιμοποιείται για την κοινοποίηση της αίτησης ακύρωσης προς τις δικαστικές αρχές αλλά και προς τον αντίδικο (ή τους αντιδίκους)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2015-12-04 15:02:23 GMT)
--------------------------------------------------

- Εκ των ανωτέρω παραπομπών, συμπεραίνουμε τις ακόλουθες εναλλακτικές αποδόσεις στα ελλωνικά :

α. ''Κοινοποίηση αγωγής''
β. ''Κατάθεση αιτήσεως'' (ή ''αίτησης'' αν προτιμάτε)
γ, ''Επίδοση αγωγής ''




- Εκ των ανωτέρω παραπομπών, συνάγουμε λοιπόν τις εξείς εναλλακτικές ελληνικές εκφράσεις :

α. Κοινοποίηση αγωγής
β. Κατάθεση αίτησης
γ. Κοινοποίηση αίτησης
δ. Υποβολή αίτησης















Selected response from:

Savvas SEIMANIDIS
France
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2κοινοποίηση ή επίδοση αγωγής
Savvas SEIMANIDIS
5επίδοση (σε ελάχιστες περιπτώσεις ειδοποίηση) αίτησης/αγωγής/έφεσης κ.α.
GEORGIOS-ORESTIS ZOUMPOS


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
κοινοποίηση ή επίδοση αγωγής


Explanation:
- References:

- Η επίδοση της εν λόγω «Αγγλικής καταψηφιστικής αγωγής» έγινε στην Μεγάλη Βρετανία ... των δεκατεσσάρων ημερών με την κατάθεση αίτησης («Application Notice»), ..... Συνεπώς, με την κοινοποίηση του εγγράφου στον αρμόδιο εισαγγελέα ...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-12-04 13:48:43 GMT)
--------------------------------------------------

- http://kostasbeys.gr/articles.php?s=4&mid=1479&mnu=3&id=2554...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-12-04 14:02:35 GMT)
--------------------------------------------------

2. "[...]παράσταση δικηγόρου που στοιχίζει περίπου 150 ευρώ και την κοινοποίηση της αγωγής μέσω δικαστικού κλητήρα, που είναι επίσης 150 ευρώ."

- http://www.periodiko.net/πως-να-κάνετε-την-εισπρακτική-και-τ...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-12-04 14:25:55 GMT)
--------------------------------------------------

3. "Κοινοποίηση αίτησης (Notice of application)"

- http://jaspi.justice.gov.sk/jaspidd/vzory/32001D0781E66.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-12-04 14:36:15 GMT)
--------------------------------------------------

4. "Αν ένας διάδικος ηττηθεί σε μια συζήτηση, αλλά κανένας από τους διαδίκους δεν ήταν παρών ούτε εκπροσωπήθηκε σ’ αυτήν, χρησιμοποιείται το έντυπο N244 (application notice English PDF File (PDF File 166 KB)) για την υποβολή αίτησης ακύρωσης της απόφασης."

-http://ec.europa.eu/civiljustice/simplif_accelerat_procedure...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-12-04 14:43:37 GMT)
--------------------------------------------------

- Ως προς την παραπομπή υπ' αρ. 4, η οποία αφορά το έντυπο ''υποβολής αίτησης ακύρωσης της απόφσης'', έχω να παρατηρήσω ότι και αυτή η περίπτωση υπάγεται στην γενική κατηγορία δικονομικών πράξεων η οποία ονομάζεται ''κοινοποίηση αγωγής'', διότι το εν λόγω έντυπο χρησιμοποιείται για την κοινοποίηση της αίτησης ακύρωσης προς τις δικαστικές αρχές αλλά και προς τον αντίδικο (ή τους αντιδίκους)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2015-12-04 15:02:23 GMT)
--------------------------------------------------

- Εκ των ανωτέρω παραπομπών, συμπεραίνουμε τις ακόλουθες εναλλακτικές αποδόσεις στα ελλωνικά :

α. ''Κοινοποίηση αγωγής''
β. ''Κατάθεση αιτήσεως'' (ή ''αίτησης'' αν προτιμάτε)
γ, ''Επίδοση αγωγής ''




- Εκ των ανωτέρω παραπομπών, συνάγουμε λοιπόν τις εξείς εναλλακτικές ελληνικές εκφράσεις :

α. Κοινοποίηση αγωγής
β. Κατάθεση αίτησης
γ. Κοινοποίηση αίτησης
δ. Υποβολή αίτησης

















Savvas SEIMANIDIS
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 44
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Χρόνια πολλά, Σάββα, με υγεία!
19 hrs
  -> Καλημέρα Νάντια κι ευχαριστώ πολύ. Είναι ένα συμβολικό δώρο για την εορτή μου (σήμερα είναι του Αγίου Σάββα)

agree  Assimina Vavoula
2 days 6 hrs
  -> Ευχαριστώ Μίνα, καλό βραδυ και καλή εβδομάδα από αύριο.

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
επίδοση (σε ελάχιστες περιπτώσεις ειδοποίηση) αίτησης/αγωγής/έφεσης κ.α.


Explanation:
Στις περισσότερες χώρες δεν υπάρχουν δικαστικοί επιμελητές, όπως στην Ελλάδα, οι οποίοι επιδίδουν δικόγραφα (αιτήσεις, αγωγές κα.α) αποφάσεις, εξώδικα και άλλα έγγραφα. Το notice στα ελληνικά μεταφράζεται ως επίδοση. Το application μεταφράζεται ανάλογα με την μορφή του δικογράφου, μπορεί να είναι αίτηση, αγωγή, έφεση, ανακοπή, αίτηση αναστολής, παρέμβαση (κύριας ή πρόσθετης) κ.α., ανάλογα με τι μεταφράζεις

GEORGIOS-ORESTIS ZOUMPOS
Cyprus
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Ευχαριστώ για την απάντηση!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search