made-up charges

Greek translation: σκηνοθετημένες κατηγορίες

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:made-up charges
Greek translation:σκηνοθετημένες κατηγορίες
Entered by: Ioanna Daskalopoulou

19:03 Oct 29, 2016
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
English term or phrase: made-up charges
After more than eight months in pre-trial custody,................ was sentenced to seven and a half years in jail on made-up charges of ‘tax evasion’, ‘abuse of authority’, ‘illegal entrepreneurship’, and ‘appropriation’
Ioanna Daskalopoulou
Greece
σκηνοθετημένες κατηγορίες
Explanation:
Απάντηση επαναστατών κομμουνιστών, ανταρτών των ΕΛΑΣ-ΔΣΕ, στο ...
https://athens.indymedia.org/post/1149511/
Translate this page
31 Mar 2010 - ... με σκηνοθετημένες κατηγορίες, σε βάρος ελλήνων κομμουνιστών στην Τασκέντη στις οποίες πολλοί απ' τους συντρόφους μας καταδικάστηκαν ...
Νέα προκαταρκτική εξέταση για τη Στέλλα Πρωτονοταρίου | Άρθρα ...
www.enet.gr/?i=news.el.article&id=125993
Translate this page
28 Jan 2010 - ... από τη Γενική Ασφάλεια προκαταρκτική εξέταση με αυτές τις βαρύτατες αλλά και σκηνοθετημένες κατηγορίες σε βάρος εκπαιδευτικών;». Αντ. Ξ.
Εφημερίδα Ανασύνταξη: Η ανοιχτή επέμβαση των χρουστσοφικών ...
anasintaxi.blogspot.com/2016/04/blog-post_10.html
Translate this page
10 Apr 2016 - Οι σκηνοθετημένες ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΚΕΣ σε βάρος των επαναστατών ... ΔΣΕ, οι οποίοι με σκηνοθετημένες κατηγορίες παραπέμφθηκαν σε δίκη, ...
Εφημερίδα Ανασύνταξη: Μαρτυρία Δημήτρη Ζυγούρα (Παλαιολόγου ...
anasintaxi.blogspot.com/2016/02/1955.html
Translate this page
23 Feb 2016 - ... οι οποίοι με σκηνοθετημένες κατηγορίες παραπέμφθηκαν σε δίκη, δικάστηκαν και καταδικάστηκαν σε βαριές ποινές ως φυσικοί αυτουργοί για ...
Selected response from:

transphy
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1σκηνοθετημένες κατηγορίες
transphy
4ψευδεις κατηγορίες
GEORGIOS-ORESTIS ZOUMPOS


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ψευδεις κατηγορίες


Explanation:
Σε απολογητικά υπομνήματα (και σε άλλα δικόγραφα) είναι μια φράση που χρησιμοποιείται κατά κόρον. Επίσης για να τονιστεί ακόμα περισσότερο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθέι η φράση "κατασκευασμένες κατηγορίες".

GEORGIOS-ORESTIS ZOUMPOS
Cyprus
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  transphy: ψευδεις κατηγορίες=False accusations.
1 day 16 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
σκηνοθετημένες κατηγορίες


Explanation:
Απάντηση επαναστατών κομμουνιστών, ανταρτών των ΕΛΑΣ-ΔΣΕ, στο ...
https://athens.indymedia.org/post/1149511/
Translate this page
31 Mar 2010 - ... με σκηνοθετημένες κατηγορίες, σε βάρος ελλήνων κομμουνιστών στην Τασκέντη στις οποίες πολλοί απ' τους συντρόφους μας καταδικάστηκαν ...
Νέα προκαταρκτική εξέταση για τη Στέλλα Πρωτονοταρίου | Άρθρα ...
www.enet.gr/?i=news.el.article&id=125993
Translate this page
28 Jan 2010 - ... από τη Γενική Ασφάλεια προκαταρκτική εξέταση με αυτές τις βαρύτατες αλλά και σκηνοθετημένες κατηγορίες σε βάρος εκπαιδευτικών;». Αντ. Ξ.
Εφημερίδα Ανασύνταξη: Η ανοιχτή επέμβαση των χρουστσοφικών ...
anasintaxi.blogspot.com/2016/04/blog-post_10.html
Translate this page
10 Apr 2016 - Οι σκηνοθετημένες ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΚΕΣ σε βάρος των επαναστατών ... ΔΣΕ, οι οποίοι με σκηνοθετημένες κατηγορίες παραπέμφθηκαν σε δίκη, ...
Εφημερίδα Ανασύνταξη: Μαρτυρία Δημήτρη Ζυγούρα (Παλαιολόγου ...
anasintaxi.blogspot.com/2016/02/1955.html
Translate this page
23 Feb 2016 - ... οι οποίοι με σκηνοθετημένες κατηγορίες παραπέμφθηκαν σε δίκη, δικάστηκαν και καταδικάστηκαν σε βαριές ποινές ως φυσικοί αυτουργοί για ...

transphy
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 48
Grading comment
Thank you.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hara Iliopoulou
1 day 13 hrs
  -> Thank you.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search