designated

Greek translation: οριζόμενο

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:designated
Greek translation:οριζόμενο
Entered by: annabiochem

14:14 May 17, 2006
English to Greek translations [PRO]
Law/Patents - Law: Patents, Trademarks, Copyright
English term or phrase: designated
designated state
annabiochem
οριζόμενο Κράτος
Explanation:
Εάν μιλάμε για διπλώματα ευρεσιτεχνίας ο επίσημος όρος είναι "οριζόμενο Κράτος" δηλ. "το συμβαλλόμενο Κράτος ή τα συμβαλλόμενα Κράτη για το οποίο ή για τα οποία ζητείται η προστασία της εφεύρεσης" (άρθρο 79 Ν. 1607/1986).

Αρθρο 66 της Σύμβασης για τη χορήγηση ευρωπαϊκών διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που υπογράφηκε στο Μόναχο:
"A European patent application which has been accorded a date of filing shall, in the ***designated Contracting States,**** be equivalent to a regular national filing,..."
http://www.european-patent-office.org/legal/epc/e/ar79.html#...

Παραθέτω την ελληνική μετάφραση στο Ν. 1607/86 άρθρο 66:
"Η αίτηση του ευρωπαϊκού διπλώματος ευρεσιτεχνίας στην οποία έχει δοθεί ημερομηνία κατάθεσης, έχει στα ***οριζόμενα συμβαλλόμενα Κράτη***, την αξία μιας κανονικής εθνικής κατάθεσης, ..."


Ο ίδιος όρος συναντάται και στη συνθήκη συνεργασίας για τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας που υπεγράφη στην Ουάσινγκτον και κυρώθηκε από το Ν. 1883/90.
The request shall contain:
[...](ii) the designation of the Contracting State or States in which protection for the invention is desired on the basis of the international application (***"designated States"***) [...]
http://www.wipo.int/pct/en/texts/articles/a4.htm#_4

Παραθέτω την επίσημη μετάφραση: Αρθρο 4 Ν. 1883/90 "Η αίτηση πρέπει να περιέχει:[...] ιι. ορισμό του ή των συμβαλλόμενων Κρατών για τα οποία ζητείται προτεραιότητα με βάση τη διεθνή αίτηση (***"οριζόμενα Κράτη"***)

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2006-05-17 22:17:08 GMT)
--------------------------------------------------

Στη νομοθεσία περί ευρεσιτεχνιών ο όρος "designated states" σημαίνει μόνο ένα πράγμα: το "οριζόμενο κράτος" και μάλιστα τις περισσότερες φορές συναντάται ως ***designated contracting state*** δηλ. οριζόμενο συμβαλλόμενο κράτος.
http://www.google.com/search?hs=peT&hl=en&lr=&client=firefox...

Η σχετική δε ορολογία δηλ. *designation of Contracting states* and *designation fee* έχει μεταφραστεί ως *ορισμός των συμβαλλόμενων κρατών* και *τέλος ορισμού* .
Selected response from:

Vassiliki Papangeli
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3οριζόμενο Κράτος
Vassiliki Papangeli
3 +1(καθ)ορισμένη κατάσταση
Vicky Papaprodromou
4καθορισμένη πολιτεία (;)
Ioanna Karamitsa


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
καθορισμένη πολιτεία (;)


Explanation:
Αν μας έδινες ολόκληρη την πρόταση τουλάχιστον...

Ioanna Karamitsa
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(καθ)ορισμένη κατάσταση


Explanation:
Καλό θα ήταν να μας δίνεις συμφραζόμενα στις ερωτήσεις σου για να μπορούμε να απαντήσουμε με περισσότερη ακρίβεια και για να διευκολυνθείς στη δουλειά σου.

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
4 hrs
  -> Ευχαριστώ, Βαλ. Αλλά χωρίς συμφραζόμενα...

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
οριζόμενο Κράτος


Explanation:
Εάν μιλάμε για διπλώματα ευρεσιτεχνίας ο επίσημος όρος είναι "οριζόμενο Κράτος" δηλ. "το συμβαλλόμενο Κράτος ή τα συμβαλλόμενα Κράτη για το οποίο ή για τα οποία ζητείται η προστασία της εφεύρεσης" (άρθρο 79 Ν. 1607/1986).

Αρθρο 66 της Σύμβασης για τη χορήγηση ευρωπαϊκών διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας που υπογράφηκε στο Μόναχο:
"A European patent application which has been accorded a date of filing shall, in the ***designated Contracting States,**** be equivalent to a regular national filing,..."
http://www.european-patent-office.org/legal/epc/e/ar79.html#...

Παραθέτω την ελληνική μετάφραση στο Ν. 1607/86 άρθρο 66:
"Η αίτηση του ευρωπαϊκού διπλώματος ευρεσιτεχνίας στην οποία έχει δοθεί ημερομηνία κατάθεσης, έχει στα ***οριζόμενα συμβαλλόμενα Κράτη***, την αξία μιας κανονικής εθνικής κατάθεσης, ..."


Ο ίδιος όρος συναντάται και στη συνθήκη συνεργασίας για τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας που υπεγράφη στην Ουάσινγκτον και κυρώθηκε από το Ν. 1883/90.
The request shall contain:
[...](ii) the designation of the Contracting State or States in which protection for the invention is desired on the basis of the international application (***"designated States"***) [...]
http://www.wipo.int/pct/en/texts/articles/a4.htm#_4

Παραθέτω την επίσημη μετάφραση: Αρθρο 4 Ν. 1883/90 "Η αίτηση πρέπει να περιέχει:[...] ιι. ορισμό του ή των συμβαλλόμενων Κρατών για τα οποία ζητείται προτεραιότητα με βάση τη διεθνή αίτηση (***"οριζόμενα Κράτη"***)

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2006-05-17 22:17:08 GMT)
--------------------------------------------------

Στη νομοθεσία περί ευρεσιτεχνιών ο όρος "designated states" σημαίνει μόνο ένα πράγμα: το "οριζόμενο κράτος" και μάλιστα τις περισσότερες φορές συναντάται ως ***designated contracting state*** δηλ. οριζόμενο συμβαλλόμενο κράτος.
http://www.google.com/search?hs=peT&hl=en&lr=&client=firefox...

Η σχετική δε ορολογία δηλ. *designation of Contracting states* and *designation fee* έχει μεταφραστεί ως *ορισμός των συμβαλλόμενων κρατών* και *τέλος ορισμού* .

Vassiliki Papangeli
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Valentini Mellas: Μπορεί να είναι και αυτό .. το ζήτημα εδώ είναι ότι δεν μας δίνει τη παράγραφο ή όλη τη πρόταση .. Μπορεί να μεταφράζει το τμήμα της ευρεσιτεχνίας που περιγράφει το προϊόν και όχι μόνο το κράτος όπου υποβάλλεται
8 mins
  -> Στις ευρεσιτεχνίες ο όρος "designated state" έχει μόνο μία έννοια δηλ. *οριζόμενο κράτος* και απαντάται συχνότατα στη σχετική νομοθεσία.

agree  Nick Lingris: I have a hunch you are right.
3 hrs
  -> :-) Καλημέρα!

agree  Isodynamia
13 hrs
  -> Ευχαριστώ, Ντίνα.

agree  ELEFTHERIA FLOROU
17 hrs
  -> Ευχαριστώ!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search