Federal Security Laws

Greek translation: ομοσπονδιακοί νόμοι περί χρεογράφων / κινητών αξιών

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Federal Security Laws
Greek translation:ομοσπονδιακοί νόμοι περί χρεογράφων / κινητών αξιών
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

19:58 Jul 16, 2007
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Law: Patents, Trademarks, Copyright /
English term or phrase: Federal Security Laws
This release contains “forward-looking statements” as defined under the ****Federal Securities Laws****. Actual results could differ materially from those projected in the forward-looking statements as a result of certain risk factors, including but not limited to: (i) adverse changes in general economic or market conditions; (ii) delays or reductions in information technology spending; (iii)
annita
ομοσπονδιακοί νόμοι περί χρεογράφων
Explanation:
Αυτός είναι ο όρος που χρησιμοποιείται στα αμοιβαία κεφάλαια. Αφορά τους διάφορους νόμους που διέπουν τις συναλλαγές σε χρεόγραφα.

Όταν, ωστόσο, τα καλώς νοούμενα συμφέροντα των ΗΠΑ και οι κανόνες και ... στους Νόμους περί Χρεογράφων των Ηνωμένων Πολιτειών τα τελευταία 70 χρόνια. ...
www.cyprus.gov.cy/moi/pio/pio.nsf/All/2C987F1F10AD9DDDC2257...

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2007-07-17 06:03:47 GMT)
--------------------------------------------------

οι νέες εκδόσεις κρατικών τίτλων που έπρεπε να εκφράζονταν στο ενιαίο νόμισμα. .... εφαρμογή των ρυθμίσεων των ομοσπονδιακών νόμων και την τήρηση των ...
www.ine.otoe.gr/UplDocs/ekdoseis/leksiko/lexiko_N.pdf

Όταν μιλάμε για "federal laws" εννοούμε τους διάφορους ομοσπονδιακούς νόμους και όχι γενικά τη νομοθεσία.

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2007-07-17 07:38:52 GMT)
--------------------------------------------------

Το έχω συναντήσει επίσης ως "ομοσπονδιακοί νόμοι περί αξιών"
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ και πάλι.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3ομοσπονδιακοί νόμοι περί χρεογράφων
Nadia-Anastasia Fahmi
4 +3Ομοσπονδιακή Νομοθεσία των ΗΠΑ για τα χρεόγραφα
Nick Lingris
4 -1Ομοσπονδιακοί χρηματηστιριακοι νόμοι Ηνωμένων Πολιτειών
socratisv
3 -1ομοσπονδιακοί νόμοι για την ασφάλεια
Evi Prokopi (X)


Discussion entries: 8





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
federal security laws
ομοσπονδιακοί νόμοι για την ασφάλεια


Explanation:


Evi Prokopi (X)
Meets criteria
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  socratisv: ποια η σχέση της (Εθνικής) Ασφάλειας με τις general economic or market conditions:)?
42 mins
  -> Μπορεί στη συγκεκριμένη περίπτωση να μην έχει σχέση, αλλά σίγουρα η οικονομία με την ασφάλεια είναι άρρηκτα συνδεδεμένες!!!!

disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: Καμία σχέση με την ασφάλεια, όπως λέει και ο Σωκράτης.
10 hrs
  -> Μπορεί στη συγκεκριμένη περίπτωση να μην έχει σχέση, αλλά σίγουρα η οικονομία με την ασφάλεια είναι άρρηκτα συνδεδεμένες!!!!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
federal security laws
Ομοσπονδιακοί χρηματηστιριακοι νόμοι Ηνωμένων Πολιτειών


Explanation:
Σύμφωνα με αποτελέσματα του γούγλη, πρόκειται για ομοσπονδιακούς νόμους στον χρηματο/οικονομικό - χρημαστηριακό τομέα
http://www.google.fr/search?hl=fr&q="Federal Security Law"&b...
Επίσης στα γαλλικά
Droit Boursier Fédéral des Etats-Unis (US Federal Security Law)
www.edubourse.com/finance/actualites.php?actu=2579

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-07-16 21:24:13 GMT)
--------------------------------------------------

<<<<<<<<<<<<ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΟΙ >>>>>>

socratisv
Greece
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: Αυτοί είναι οι "(securities &) stock exchange laws"
10 hrs
  -> τουλάχιστον πέτυχα τον τομέα των χρηματοοικονομικών :-D.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
federal security laws
ομοσπονδιακοί νόμοι περί χρεογράφων


Explanation:
Αυτός είναι ο όρος που χρησιμοποιείται στα αμοιβαία κεφάλαια. Αφορά τους διάφορους νόμους που διέπουν τις συναλλαγές σε χρεόγραφα.

Όταν, ωστόσο, τα καλώς νοούμενα συμφέροντα των ΗΠΑ και οι κανόνες και ... στους Νόμους περί Χρεογράφων των Ηνωμένων Πολιτειών τα τελευταία 70 χρόνια. ...
www.cyprus.gov.cy/moi/pio/pio.nsf/All/2C987F1F10AD9DDDC2257...

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2007-07-17 06:03:47 GMT)
--------------------------------------------------

οι νέες εκδόσεις κρατικών τίτλων που έπρεπε να εκφράζονταν στο ενιαίο νόμισμα. .... εφαρμογή των ρυθμίσεων των ομοσπονδιακών νόμων και την τήρηση των ...
www.ine.otoe.gr/UplDocs/ekdoseis/leksiko/lexiko_N.pdf

Όταν μιλάμε για "federal laws" εννοούμε τους διάφορους ομοσπονδιακούς νόμους και όχι γενικά τη νομοθεσία.

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2007-07-17 07:38:52 GMT)
--------------------------------------------------

Το έχω συναντήσει επίσης ως "ομοσπονδιακοί νόμοι περί αξιών"

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Meets criteria
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ και πάλι.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Mohay (X): Ή, σε λιγότερο πετυχημένη απόδοση: "ομοσπονδιακούς νόμους τίτλων" (έτσι στο Διαδίκτυο, αιτ. πληθ.)
37 mins
  -> Ευχαριστώ, Αντράς. Το είδα κι εγώ, αλλά δεν το θεωρώ σωστό.

agree  Angeliki Papadopoulou
54 mins
  -> Ευχαριστώ, Λίνα :-))

agree  Elena Rista
4 hrs
  -> Ευχαριστώ, Έλενα. Καλημέρα :-)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Federal Securities Laws
Ομοσπονδιακή Νομοθεσία των ΗΠΑ για τα χρεόγραφα


Explanation:
http://www.sbclasslaw.com/greek/securitiespurchaser.cfm
Στόχος της ομοσπονδιακής νομοθεσίας των ΗΠΑ για τα χρεόγραφα είναι να προαχθεί η εντιμότητα και η ακεραιότητα στις αγορές χρεογράφων...


--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2007-07-17 09:38:32 GMT)
--------------------------------------------------

Ένα γλωσσικό σχόλιο σε απάντηση άλλου γλωσσικού σχολίου:
"Όταν μιλάμε για 'federal laws' εννοούμε τους διάφορους ομοσπονδιακούς νόμους και όχι γενικά τη νομοθεσία."
Η λέξη "νομοθεσία" σημαίνει ακριβώς το σύνολο των νόμων που ρυθμίζουν κάποιο θέμα.
Δηλαδή: οι νόμοι για το περιβάλλον είναι ακριβώς το ίδιο με τη νομοθεσία για το περιβάλλον.
Ως προς τη χρήση της πρόθεσης, επικρατεί πλέον το "για" αντί για το λόγιο "περί".
Για παράδειγμα:
κανένα εύρημα "νομοθεσία περί του περιβάλλοντος"
ελάχιστα "νόμοι περί του περιβάλλοντος"
5 "νόμοι για το περιβάλλον"
5.000 "νομοθεσία για το περιβάλλον"
(διάλεξα παράδειγμα που με συμφέρει...)

Nick Lingris
United Kingdom
Meets criteria
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
38 mins
  -> Ευχαριστώ!

agree  Katerina Athanasaki
1 hr
  -> Κουράστηκα στα ζάλα.

agree  socratisv
14 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search