"pick 'n' mix"

Greek translation: ποτ-πουρί

18:37 Dec 30, 2009
English to Greek translations [Non-PRO]
Law/Patents - Law: Patents, Trademarks, Copyright
English term or phrase: "pick 'n' mix"
postmodernism: the field of a pervasive "pick 'n' mix" culture in which modern boundaries between forms, media and social activity are crossed routinely.
Melenia
Greek translation:ποτ-πουρί
Explanation:
Στο βιβλίο “Εισαγωγή στο Μεταμοντερνισμό”, οι R. Appignanesi, C. Garratt, Z. Sardar και P. Curry δίνουν τον παρακάτω ορισμό: “Ο Μεταμοντερνισμός ισχυρίζεται πως το “μοντέρνο” το οποίο ξεκίνησε με το Διαφωτισμό, τη βιομηχανοποίηση, το Δαρβίνο και το Μαρξ, έχει πλέον καταρρεύσει. Τώρα πια ζούμε σε μια ατέρμονα “σύγχρονη κουλτούρα” γεμάτη με αμφισβητούμενες έννοιες που κυμαίνονται μεταξύ παρωδίας και ενός “ποτ-πουρί” πολιτιστικών διασταυρώσεων.”
http://www.art-teachers.com/content/view/45/68/

Πρόκειται για μια μοντέρνα αφήγηση και καθόλου για ένα μεταμοντέρνο ποτ-πουρί (ή αλλιώς αχταρμάς), από αυτά που συνηθίζονται τελευταία. ...
http://politikokafeneio.com/.../bagner221204.htm -

Ας δώσουμε το στίγμα παρουσιάζοντας ένα ποτ πουρί (ή “pick and mix” αν θέλετε) φωτοβομβίδων. Ζωωβομβίδες, Greek Style φωτοβομβίδες, γενικές φωτοβομβίδες, απ’ όλα έχει το μενού.
http://freddos.yooblog.gr/2009/12/20/1546/



Selected response from:

Krisztina Lelik
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1συνδυαστική (κουλτούρα)/ (κουλτούρα) ανάμειξης
Spiros Doikas
3 +1ποτ-πουρί
Krisztina Lelik
3μεταμοντέρνο πολιτιστικό μωσαικό
M.Phili


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
συνδυαστική (κουλτούρα)/ (κουλτούρα) ανάμειξης


Explanation:
http://www.google.gr/search?rlz=1C1CHMC_elGR291GR304&sourcei...
http://www.google.gr/search?hl=el&rlz=1C1CHMC_elGR291GR304&e...

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Olga Hatzigeorgiou: χρονια πολλά και καλή χρονιά σε όλους
1 hr

3 days 1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ποτ-πουρί


Explanation:
Στο βιβλίο “Εισαγωγή στο Μεταμοντερνισμό”, οι R. Appignanesi, C. Garratt, Z. Sardar και P. Curry δίνουν τον παρακάτω ορισμό: “Ο Μεταμοντερνισμός ισχυρίζεται πως το “μοντέρνο” το οποίο ξεκίνησε με το Διαφωτισμό, τη βιομηχανοποίηση, το Δαρβίνο και το Μαρξ, έχει πλέον καταρρεύσει. Τώρα πια ζούμε σε μια ατέρμονα “σύγχρονη κουλτούρα” γεμάτη με αμφισβητούμενες έννοιες που κυμαίνονται μεταξύ παρωδίας και ενός “ποτ-πουρί” πολιτιστικών διασταυρώσεων.”
http://www.art-teachers.com/content/view/45/68/

Πρόκειται για μια μοντέρνα αφήγηση και καθόλου για ένα μεταμοντέρνο ποτ-πουρί (ή αλλιώς αχταρμάς), από αυτά που συνηθίζονται τελευταία. ...
http://politikokafeneio.com/.../bagner221204.htm -

Ας δώσουμε το στίγμα παρουσιάζοντας ένα ποτ πουρί (ή “pick and mix” αν θέλετε) φωτοβομβίδων. Ζωωβομβίδες, Greek Style φωτοβομβίδες, γενικές φωτοβομβίδες, απ’ όλα έχει το μενού.
http://freddos.yooblog.gr/2009/12/20/1546/





Krisztina Lelik
Greece
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nikos Hassiotis
10 days
  -> ευχαριστώ

14 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
μεταμοντέρνο πολιτιστικό μωσαικό


Explanation:
μεταμοντέρνο μωσαικό κουλτούρας ή πολυδιάστατο (πολιτιστικό) μωσαικό.



M.Phili
Italy
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search