estate or trust

Greek translation: κληρονομία ή καταπίστευμα

10:52 Aug 31, 2013
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs / US income tax return
English term or phrase: estate or trust
From the tax return form: it says check if you are () individual () estate or trust
daira
Greece
Greek translation:κληρονομία ή καταπίστευμα
Explanation:
An estate or trust is a type of tax entity. Estates are entities that report income after an individual person has died. […]A trust is a type of tax entity. A trust is created by an individual person to protect or to preserve the person's assets, and to distribute income to beneficiaries.
http://taxes.about.com/od/taxglossary/qt/Estates_Trusts.htm



--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2013-08-31 16:22:54 GMT)
--------------------------------------------------

Ο όρος “Πολίτης Ηνωμένων Πολιτειών” ή “Πολίτης ΗΠΑ” θα σημαίνει πολίτη ή κάτοικο Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, εταιρική
σχέση οργανωμένη ή υπάρχουσα στο πλαίσιο υφιστάμενων νόμων οποιουδήποτε ομοσπονδιακού κράτους, επικράτειας ή κατοχής των
Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, ή εταιρεία οργανωμένη σύμφωνα με τους νόμους των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής ή οποιουδήποτε
κράτους, επικράτειας ή κατοχής τους, ή οποιαδήποτε ***κληρονομιά ή καταπίστευμα*** εκτός κληρονομιών ή καταπιστευμάτων το έσοδο των οποίων προερχόμενο από πηγές εκτός Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής δεν ενσωματώνεται στο ακαθάριστο εισόδημα για λόγους υπολογισμού του ποσού της φορολογίας εισοδήματος στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερική

http://www.hsbc.gr/1/PA_1_2_S5/content/greece/pdf/wealth_man...


(εκτός από κληρονομία ή καταπίστευμα), που κατέχει μεσάζων ή άλλος ... είναι φυσικά πρόσωπα, κληρονομία ή καταπίστευμα. Τράπεζα ...

Selected response from:

Andras Mohay (X)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2κληρονομία ή καταπίστευμα
Andras Mohay (X)
5κληροδότημα ή καταπίστευμα
Maya M Fourioti
4 -1περιουσία ή καταπίστευμα
transphy


Discussion entries: 3





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
κληροδότημα ή καταπίστευμα


Explanation:
Estates are entities that report income after an individual person has died.
Με τον όρο «Εθνικά κληροδοτήματα» ή και απλώς «κληροδοτήματα» εννοούμε κάθε περιουσία που καταλείπεται με δωρεά κληρονομία ή κληροδοσία προς εκπλήρωση σκοπών κοινής ωφελείας.

Ο όρος αυτός κρινόμενος από την άποψη της νομικής διατύπωσης θεωρείται ότι σημαίνει μόνο τις με τελευταία διάταξη παροχές ωφελημάτων που εξυπηρετούν κυρίως εθνικούς σκοπούς εις βάρος άλλου προσώπου που λαμβάνει από την κληρονομία.

Σήμερα η χρήση του όρου έχει γενικότερη έννοια διότι δηλώνει όχι μόνο τις δια δωρεάς κληρονομίας ή κληροδοσίας καταλειπόμενες στο Κράτος περιουσίες αλλά και όσες καταλείπονται προς κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, εφόσον η διάθεση αυτών γίνεται προς εκπλήρωση σκοπών κοινής ωφέλειας, ακόμη δε και αυτές που αφορούν στη σύσταση νομικού προσώπου που εξυπηρετεί κοινωφελή σκοπό.




    Reference: http://www.ndf.gr/el/portfolio/legacy.html
Maya M Fourioti
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angeliki Papadopoulou
42 mins
  -> Thank you,Angeliki

disagree  Andras Mohay (X): "Κληροδότημα" έχει πιο ειδική σημασία: είναι είδος δωρεάς (σε μη κληρονόμο). - Αγγλιστί "legacy", όπως στο παράδειγμά σου :-)
2 hrs

neutral  transphy: I agree with Andras on 'Estate' (if of a dead person)
3 hrs

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
κληρονομία ή καταπίστευμα


Explanation:
An estate or trust is a type of tax entity. Estates are entities that report income after an individual person has died. […]A trust is a type of tax entity. A trust is created by an individual person to protect or to preserve the person's assets, and to distribute income to beneficiaries.
http://taxes.about.com/od/taxglossary/qt/Estates_Trusts.htm



--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2013-08-31 16:22:54 GMT)
--------------------------------------------------

Ο όρος “Πολίτης Ηνωμένων Πολιτειών” ή “Πολίτης ΗΠΑ” θα σημαίνει πολίτη ή κάτοικο Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, εταιρική
σχέση οργανωμένη ή υπάρχουσα στο πλαίσιο υφιστάμενων νόμων οποιουδήποτε ομοσπονδιακού κράτους, επικράτειας ή κατοχής των
Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, ή εταιρεία οργανωμένη σύμφωνα με τους νόμους των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής ή οποιουδήποτε
κράτους, επικράτειας ή κατοχής τους, ή οποιαδήποτε ***κληρονομιά ή καταπίστευμα*** εκτός κληρονομιών ή καταπιστευμάτων το έσοδο των οποίων προερχόμενο από πηγές εκτός Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής δεν ενσωματώνεται στο ακαθάριστο εισόδημα για λόγους υπολογισμού του ποσού της φορολογίας εισοδήματος στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερική

http://www.hsbc.gr/1/PA_1_2_S5/content/greece/pdf/wealth_man...


(εκτός από κληρονομία ή καταπίστευμα), που κατέχει μεσάζων ή άλλος ... είναι φυσικά πρόσωπα, κληρονομία ή καταπίστευμα. Τράπεζα ...



Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  transphy: Estate=κληρονομία= All that deceased persons leave to their heirs. Ή, αν ζεί=περιουσία
5 hrs
  -> Ευχαριστώ. Στη συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται περί τεθνεώτων

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
3 days 21 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νάντια

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
περιουσία ή καταπίστευμα


Explanation:
'Estate' does not, necessarily, refer to deceased persons. People who are alive have an 'Estate' (η περιουσία τους).
I suspect, since it is a 'tax return', it could be the estate of a living person.

transphy
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Nick Lingris: "Estates are entities that report income after an individual person has died." Έχει διαφορετική σημασία στο αμερικάνικο δίκαιο από εκείνες που γνωρίζετε στη Βρετανία. | http://en.wikipedia.org/wiki/Estate_tax_in_the_United_States
7 hrs
  -> WRONG! Look up Wikipedia. See discussion. An 'estate' reports income whether the person is dead or alive!!!!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search