current snapshot

Greek translation: τρέχουσα απεικόνιση, τρέχουσα εικόνα

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:current snapshot
Greek translation:τρέχουσα απεικόνιση, τρέχουσα εικόνα
Entered by: Ourania Anagnostopoulou

00:06 Nov 30, 2009
English to Greek translations [PRO]
Bus/Financial - Marketing / Market Research / IT
English term or phrase: current snapshot
a current snapshot expect improvements for Windows NT and Sun
Ourania Anagnostopoulou
Greece
τρέχουσα απεικόνιση, τρέχουσα εικόνα
Explanation:
(το προτιμώ από το "στιγμιότυπο" αν σημαίνει ότι σου δίνουν ενημερωμένη εικόνα κάποιου οικονομικού δεδομένου)

(Στο κείμενό σου ακολουθεί παύλα.)
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Thank you!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2τρέχουσα απεικόνιση, τρέχουσα εικόνα
Nick Lingris
1αυτό-στιγμιότυπο;
elias tsolis


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
τρέχουσα απεικόνιση, τρέχουσα εικόνα


Explanation:
(το προτιμώ από το "στιγμιότυπο" αν σημαίνει ότι σου δίνουν ενημερωμένη εικόνα κάποιου οικονομικού δεδομένου)

(Στο κείμενό σου ακολουθεί παύλα.)

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 112
Grading comment
Thank you!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.Phili
17 hrs

agree  Olga Hatzigeorgiou
1 day 19 hrs

3226 days   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
αυτό-στιγμιότυπο;


Explanation:
Καλησπέρα σας,
Αν και δεν είμαι Μεταφραστής, όμως θα κάνω κάποιες προταεις, κατά την ταπεινη'μου γνώμη:

αυτοστιγμιότυπο - αυτοεικόνα - αυτοαποτύπωση

"[λόγ. ουσιαστικοπ. ουδ. του αρχ. επιθ. αὐτοκίνητος `που κινείται μόνος του΄ σημδ. γαλλ. automobile (auto- = αυτο-)]"

"στιγμιότυπο το [stiγmiótipo] Ο42 : α. φωτογραφική απεικόνιση μιας χαρακτηριστικής σκηνής, αποτύπωση μιας συγκεκριμένης στιγμής από κάποιο γεγονός. β. σύντομη περιγραφή, με λόγια ή με εικόνες, σκηνών ενός γεγονότος, παρουσίαση κάποιων χαρακτηριστικών φάσεων: Οι εφημερίδες δημοσίευσαν στιγμιότυπα από την παρέλαση / από τη συνεδρίαση της βουλής. Kινηματογραφημένα στιγμιότυπα από τα γεγονότα του μεσοπολέμου. H τηλεόραση θα μεταδώσει στιγμιότυπα των ποδοσφαιρικών αγώνων. Mου διηγήθηκε ένα χαριτωμένο ~ από τη γιορτή."

--------------------------------------------------
Note added at 3226 days (2018-09-30 13:22:23 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Αν και δεν είμαι Μεταφραστής, όμως θα κάνω κάποιες προτάσεις, κατά την ταπεινή μου γνώμη:*


Example sentence(s):
  • Χρησιμοποίησε το αυτοστιγμιότυπο από τον υπολογιστή της για να δείξει την απόδειξη λογαριασμού στην τράπεζα.
  • Χρησιμοποίησε την αυτοαποτύπωση από τον υπολογιστή της για να δείξει την απόδειξη λογαριασμού στην τράπεζα.

    Reference: http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/le...
    Reference: http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/le...
elias tsolis
Greece
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search