Pronunciation reference

Greek translation: οδηγίες / οδηγός εκφώνησης / ανάγνωσης

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Pronunciation reference
Greek translation:οδηγίες / οδηγός εκφώνησης / ανάγνωσης
Entered by: STAMATIOS FASSOULAKIS

10:45 Jul 25, 2012
English to Greek translations [PRO]
Science - Mathematics & Statistics / Κινητήρες
English term or phrase: Pronunciation reference
Pronunciation reference for the audio recording

το "σύσταση προφοράς" είναι δόκιμος όρος
STAMATIOS FASSOULAKIS
Greece
οδηγίες / οδηγός εκφώνησης / ανάγνωσης
Explanation:

Τελος θ' αναφερθουμε στα προβλήματα εκφώνησης (προφορικής. αναγνωσης) των μαθηματικών τυπων. Ι. Η χρήση των γραμματών, αριθμών και συμβόλων στα ...
http://dspace.lib.uom.gr/bitstream/2159/3847/1/gagatsis_p21-...

ιδιαίτερα τον λόγο εκφώνησης 2 των μαθηματικών τύπων. Η εκφώνηση ενός τύπου συνίσταται στη μετάφρασή του από τη μαθηματική γραφή του και ...

http://www.eleto.gr/download/Conferences/5th Conference/5th_...

I am a narrator and have been asked to read several technical papers which have mathematics expressions in them. Is there a reference to ...

http://english.stackexchange.com/questions/48704/reference-f...
Selected response from:

Andras Mohay (X)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2οδηγίες / οδηγός εκφώνησης / ανάγνωσης
Andras Mohay (X)
4οδηγίες / οδηγός προφοράς
Georgios Tziakos


Discussion entries: 2





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pronunciation reference
οδηγίες / οδηγός προφοράς


Explanation:
Το "σύσταση προφοράς" δεν έχει κάποιο νόημα για μένα. Εδώ μιλάει για υλικό αναφοράς/οδηγίες, σωστά; Κάποιο "reference" στο οποίο ανατρέχει κανείς για τον τρόπο με τον οποίο θα προφέρει κάτι (π.χ. όρους). Υπάρχει περισσότερο συγκείμενο;

Georgios Tziakos
Spain
Native speaker of: Native in GreekGreek

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
pronunciation reference
οδηγίες / οδηγός εκφώνησης / ανάγνωσης


Explanation:

Τελος θ' αναφερθουμε στα προβλήματα εκφώνησης (προφορικής. αναγνωσης) των μαθηματικών τυπων. Ι. Η χρήση των γραμματών, αριθμών και συμβόλων στα ...
http://dspace.lib.uom.gr/bitstream/2159/3847/1/gagatsis_p21-...

ιδιαίτερα τον λόγο εκφώνησης 2 των μαθηματικών τύπων. Η εκφώνηση ενός τύπου συνίσταται στη μετάφρασή του από τη μαθηματική γραφή του και ...

http://www.eleto.gr/download/Conferences/5th Conference/5th_...

I am a narrator and have been asked to read several technical papers which have mathematics expressions in them. Is there a reference to ...

http://english.stackexchange.com/questions/48704/reference-f...


Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgios Tziakos
12 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Savvas SEIMANIDIS: Καλησπέρα. ''Οδηγίες εκφώνησης'' μου φαλινεται ως ο πλησιέστερος προς το συγκείμενο όρος.
4 days
  -> Ευχαριστώ - Όντως, "ανάγνωση μαθ. τύπων" απαντάται πιο πολύ στα περί δυσαριθμησίας (dyscalculia) κείμενα




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search