nitrogen booster

Greek translation: νίτρο

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:nitrogen booster
Greek translation:νίτρο
Entered by: Spyros Salimpas

11:46 May 18, 2018
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: nitrogen booster
Περιλαμβάνεται στην ίδια λίστα προηγούμενους δύο όρους.
Spyros Salimpas
νίτρο
Explanation:
Ανάλογα με τα συμφραζόμενα και τον τύπο της μετάφρασης, ίσως θες να προτιμήσεις τη λέξη "νίτρο" (που απλά είναι συντόμευση του αγγλικού όρου). Έτσι το λένε στην καθομιλουμένη αυτοί που το χρησιμοποιούν (τόσο οι οδηγοί όσο και οι μηχανικοί).

Αν φυσικά το κείμενο είναι τεχνικής φύσεως, καλύτερα ο τεχνικός όρος.
Selected response from:

Steve Jaqvaar
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4νίτρο
Steve Jaqvaar
3ωθητήρας αζώτου
transphy


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ωθητήρας αζώτου


Explanation:
....

transphy
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 79

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
νίτρο


Explanation:
Ανάλογα με τα συμφραζόμενα και τον τύπο της μετάφρασης, ίσως θες να προτιμήσεις τη λέξη "νίτρο" (που απλά είναι συντόμευση του αγγλικού όρου). Έτσι το λένε στην καθομιλουμένη αυτοί που το χρησιμοποιούν (τόσο οι οδηγοί όσο και οι μηχανικοί).

Αν φυσικά το κείμενο είναι τεχνικής φύσεως, καλύτερα ο τεχνικός όρος.

Example sentence(s):
  • Έβαλα νίτρο στο αυτοκίνητό μου και τώρα πιάνει 230 τελική.
  • Πάνω που θα τον προσπερνούσα, πάτησε το νίτρο κι έγινε καπνός.
Steve Jaqvaar
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search