makes a dip

Greek translation: βυθίζεται

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:makes a dip
Greek translation:βυθίζεται
Entered by: Spyros Salimpas

07:23 Sep 2, 2019
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: makes a dip
Conveyor
moves the product through the machine;
makes a dip at the overflow to apply batter to the bottom side of the product;
has a manually adjustable speed.
Spyros Salimpas
βυθίζεται
Explanation:
χαμηλώνει, κάνει μια βουτιά (αμετάβατα)
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1βυθίζεται
Nick Lingris
3κάνει βαθούλωμα/κοιλότητα/κύρτότητα/κύρτωμα
transphy
3εμβαπτίζει
STAMATIOS FASSOULAKIS


Discussion entries: 1





  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
εμβαπτίζει


Explanation:
dip=εμβαπτίζω, βυθίζω, χαμηλώνω, κλίνω

STAMATIOS FASSOULAKIS
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 389

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
βυθίζεται


Explanation:
χαμηλώνει, κάνει μια βουτιά (αμετάβατα)

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 174
Grading comment
Ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
1 hr

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
κάνει βαθούλωμα/κοιλότητα/κύρτότητα/κύρτωμα


Explanation:
βαθουλώνω - Βικιλεξικό

https://el.wiktionary.org › wiki › βαθουλώνω
- Translate this page
βαθουλώνω(παθητική φωνή βαθουλώνομαι). δημιουργώ ένα βαθούλωμα σε μια επιφάνεια, κάνω κάτι κοίλο, δημιουργώ μια κοιλότητα; (με μεσοπαθητική σημασία)

About 4,620 results (0.32 seconds)
Search Results
Web results
βαθούλωμα - Ελληνοαγγλικό Λεξικό WordReference.com

https://www.wordreference.com › gren › βαθούλωμα

βαθούλωμα - WordReference Greek-English Dictionary. ... κοιλότητα ουσ θηλ. (καθομιλουμένη), βαθούλωμα ... informal (dent) (σε κτ), κάνω βαθούλωμα περίφρ.
κοιλότητα - Λεξικό Συνώνυμα Αντώνυμα Σημασία Αντίθετα Ορισμός ...

https://www.lexigram.gr › lex › enni › κοιλότητα

Translate this page
κοιλότητα λεξικό. κοιλότητα συνώνυμα. κοιλότητα αντίθετα. κοιλότητα σημασία. κοιλότητα αντώνυμα. κοιλότητα ... βαθούλωμα: βαθούλωμα του βράχου / του δρόμου ... κοιλιά: το ταβάνι έκανε κοιλιά ‖ τέντωσε το σχοινί, να μην κάνει κοιλιά ...
βαθούλωμα - Λεξικό Συνώνυμα Αντώνυμα Σημασία Αντίθετα Ορισμός ...

https://www.lexigram.gr › lex › enni › βαθούλωμα

Translate this page
βαθούλωμα λεξικό. βαθούλωμα συνώνυμα. βαθούλωμα αντίθετα. βαθούλωμα ... σχηματισμός κοιλότητας (με τράκαρε και μου έκανε βαθούλωμα στο φτερό) ...

Κυρτότητα - Βικιπαίδεια

https://el.wikipedia.org › wiki › Κυρτότητα

Translate this page
... δηλαδή αν η γραφική της παράσταση 'κάνει ή τείνει να κάνει κύρτωμα προς τα κάτω' ή ... αναφέρεται εξόγκωμα του δρόμου, ενώ ως κοιλότητα το βαθούλωμα.

transphy
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 79




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search