calcific, rheumatic deformity

Greek translation: ασβέστωση, ρευματική παραμόρφωση

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:calcific, rheumatic deformity
Greek translation:ασβέστωση, ρευματική παραμόρφωση
Entered by: Katerina Kallitsi

19:58 Apr 12, 2005
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology
English term or phrase: calcific, rheumatic deformity
As stenosis worsens, peak of the murmur becomes later in systole and murmur invades A2 of the second heart sound; 2nd sound may become paradoxically split.
The aortic valve may become fixed in a narrowly opened position producing both aortic stenosis and aortic regurgitation.
Causes largely are calcific [majority of cases], rheumatic deformity and or congenital abnormality of the valve [seen in the young
Katerina Kallitsi
ασβεστοποιός (στένωση), ρευματική παραμόρφωση
Explanation:
Λογικά, το Calcific είναι που σε προβληματίζει εδώ και νομίζω δεν είναι προσδιορισμός για το deformity, εννοεί calcific stenosis ή degeneration, μπορείς να το πεις και απλώς "ασβέστωση" για να γίνει πιο σαφές.

Από την αορτική βαλβίδα: η ενδοκαρδίτιδα, η προσθετική βαλβίδα, η ασβεστοποιός στένωση...

...η ασβέστωση του μιτροειδικού δακτυλίου, το ανοικτό ωοειδές τρήμα, το μεσοκολπικό ανεύρυσμα, η ασβεστοποιός στένωση αορτής...
http://www.incardiology.gr/pathiseis/egkefaliko_kardiako.htm

http://www.mednet.gr/mudo/imeres/9710.htm

Aortic stenosis has a variety of causes. Younger patients often have congenital malformation (eg, unicuspid or bicuspid valves) or rheumatic damage to the valve. Older patients tend to manifest a characteristic calcific degeneration.
Selected response from:

x-Translator (X)
Grading comment
Ακριβώς αυτό ήθελα, Στέλλα. Γιατί φυσικά γνωρίζω τη μετάφραση των όρων μεμονωμένα, απλώς ήθελα να δω ποιος όρος χαρακτηρίζει ποιον. Και προφανώς, όπως πολύ σωστά λες, δεν υπάρχει ασβεστοποιός παραμόρφωση.
Ευχαριστώ πολύ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5ασβεστοποιός (στένωση), ρευματική παραμόρφωση
x-Translator (X)
4 +2ασβεστώδης, ρευματική παραμόρφωση
Valentini Mellas


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ασβεστώδης, ρευματική παραμόρφωση


Explanation:
... Η ρευματική νόσος θεωρείται σήμερα μια από τις μεγαλύτερες κοινωνικές ... από αυτές δεν είναι χρόνιες και ότι προκαλούν μικρή ή καμιά παραμόρφωση. ... www.iatronet.gr/HTMLpages/MainPages/
... Αιτιολογία : Ρευματική καρδιοπάθεια, λοιμώδης ενδοκαρδίτιδα. ... Μπορεί να αυτοϊαθεί ή να οδηγήσει σε βραδέως εξελισσόμενη παραμόρφωση των βαλβίδων της ...
www.iridology.gr/22-periodiko/teuxos4/teuxos4kardiakeskaiir...

Από τις ΤΜ: With resistant (fibrotic or calcific) lesions that cannot be pre-dilated (lesions resistant to complete balloon inflation at 20 atm). -> Όσοι έχουν ανθεκτικές (ινώδεις ή ασβεστώδεις) βλάβες που δεν δύνανται να προδιασταλθούν (κάκωση ανθεκτική σε πλήρη διόγκωση μπαλονιού στα 20 atm).

Για το deformity μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον όρο παραμόρφωση ή δυσμορφία
* (de·form·i·ty) distortion of any part or general disfigurement of the body; malformation. (Dorland's http://tinyurl.com/4o48n)

Valentini Mellas
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgios Paraskevopoulos
36 mins

agree  Vicky Papaprodromou
42 mins

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
ασβεστοποιός (στένωση), ρευματική παραμόρφωση


Explanation:
Λογικά, το Calcific είναι που σε προβληματίζει εδώ και νομίζω δεν είναι προσδιορισμός για το deformity, εννοεί calcific stenosis ή degeneration, μπορείς να το πεις και απλώς "ασβέστωση" για να γίνει πιο σαφές.

Από την αορτική βαλβίδα: η ενδοκαρδίτιδα, η προσθετική βαλβίδα, η ασβεστοποιός στένωση...

...η ασβέστωση του μιτροειδικού δακτυλίου, το ανοικτό ωοειδές τρήμα, το μεσοκολπικό ανεύρυσμα, η ασβεστοποιός στένωση αορτής...
http://www.incardiology.gr/pathiseis/egkefaliko_kardiako.htm

http://www.mednet.gr/mudo/imeres/9710.htm

Aortic stenosis has a variety of causes. Younger patients often have congenital malformation (eg, unicuspid or bicuspid valves) or rheumatic damage to the valve. Older patients tend to manifest a characteristic calcific degeneration.


x-Translator (X)
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16
Grading comment
Ακριβώς αυτό ήθελα, Στέλλα. Γιατί φυσικά γνωρίζω τη μετάφραση των όρων μεμονωμένα, απλώς ήθελα να δω ποιος όρος χαρακτηρίζει ποιον. Και προφανώς, όπως πολύ σωστά λες, δεν υπάρχει ασβεστοποιός παραμόρφωση.
Ευχαριστώ πολύ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  EN>ELTranslator
40 mins
  -> thanks, Stavroula

agree  Elena Petelos: Dorland's: calcific >ασβεστοποιός
40 mins
  -> thanks, Elena

agree  Lamprini Kosma
7 hrs
  -> thanks, Lamprini :-)

agree  vanessak
9 hrs
  -> thanks, Vanessa

agree  Evdoxia R. (X)
12 hrs
  -> thanks, Evdoxia




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search