diastolic rumble

Greek translation: διαστολικό κύλισμα

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:diastolic rumble
Greek translation:διαστολικό κύλισμα
Entered by: Katerina Kallitsi

00:21 Apr 13, 2005
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology
English term or phrase: diastolic rumble
Mitral Regurgitation

Etiologies include rheumatic fever, endocarditis, papillary muscle dysfunction, ruptured chordae tendinae, myxomatous degeneration of the mitral valve, mitral annular calcification, atrial myxoma, collagen vascular disease (i.e.: lupus).
Murmur may be early, mid, or late ejection type or holosystolic with radiation to the axilla.
In compensated cases, apical impulse is hyperdynamic.
In decompensated cases, apical impulse is displaced laterally and downward.
Associated with S3 and ***diastolic rumble*** in severe cases.
May cause secondary pulmonary hypertension with liver congestion, tricuspid regurgitation and edema.
Katerina Kallitsi
διαστολικό κύλισμα
Explanation:
Ένα ειδικό φύσημα.
Selected response from:

Lamprini Kosma
Italy
Grading comment
Ευχαριστώ, Λαμπρινή
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2διαστολικό κύλισμα
Lamprini Kosma
3 +3διαστολικός καλπασμός
EN>ELTranslator


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
διαστολικός καλπασμός


Explanation:
Ο 3ος τόνος παρατηρείται σε ανεπάρκεια της μιτροειδούς, μεσοκοιλιακή επικοινωνία και άλλες καταστάσεις, όπως υπερκινητική κυκλοφορία από υπερθυρεοειδισμό ή αναιμία που χαρακτηρίζονται από αύξηση της ροής αίματος δια τον μιτροειδικού στομ ίου κατά τη φάση ταχείας πληρώσεως της αριστερής κοιλίας. Επίσης παρατηρείται ως εκδήλωση κακής κατάστασης και κάμψης της αριστερής ή δεξιάς κοιλίας, σε οξύ έμφραγμα τον μυοκαρδίου και γενικότερα σε ισχαιμική καρδιοπάθεια, τις μυοκαρδιοπάθειες, μυοκαρδίτιδες, σοβαρή πάθηση της αορτικής βαλβίδας κ.ά. Στις περιπτώσεις αυτές της καρδιακής ανεπάρκειας ο 3ος τόνος ονομάζεται πρωτοδιαστολικός ή διαστολικός καλπασμός.

http://tinyurl.com/48t2k


--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2005-04-13 00:46:25 GMT)
--------------------------------------------------

Διακρίνονται 3 είδη καλπασμού:
1. Ο πρωτοδιαστολικός ή διαστολικός καλπασμός. Πρόκειται για εμφάνιση 3ου τόνου σε αριστερή ή δεξιά καρδιακή ανεπάρκεια και υποδηλώνει ελάττωση της ενδοτικότητας της αντίστοιχης κοιλίας με ελάττωση της καρδιακής παροχής. Κατά κανόνα υπάρχει και ταχυκαρδία.
2. Ο προσυστολικός ή κολπικός καλπασμός. Πρόκειται για εμφάνιση 4ου τόνου σε αριστερή ή δεξιά καρδιακή ανεπάρκεια και υποδηλώνει αύξηση της τελοδιαστολικής πίεσης της αριστερής κοιλίας.
3. Ο αθροιστικός καλπασμός. Παρατηρείται σε προχωρημένο στάδιο καρδιακής ανεπ άρκειας. Εδώ συνυπάρχουν διαστολικός και προσυστολικός καλπασμός, λόγω δε ταχυκαρδίας οι δύο καλπαστικοί ήχοι πλησιάζονν χρονικά ο ένας προς τον άλλο, με αποτέλεσμα να γίνονται αντιληπτοί σαν ενιαίο ακροαστικό φαινόμενο.
(από το προηγούμενο reference)

Μπορεί να υπάρχει 4ος τόνος , ενώ σταθερό σχεδόν εύρημα είναι ο 3ος τόνος , ο οποίος, λόγω της ταχυκαρδίας μπορεί να συμπίπτει με τον 4ο τόνο, με αποτέλεσμα την δημιουργία αθροιστικού καλπασμού.
http://www.adontec.com/cardioalex/biblio/chp14.htm



--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2005-04-13 01:01:45 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.familypractice.com/heartlab/heartlab.htm?main=/he...

EN>ELTranslator
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
5 hrs
  -> Ευχαριστώ :-)

agree  Evdoxia R. (X)
8 hrs
  -> Ευχαριστώ :-)

agree  Georgios Paraskevopoulos
11 hrs
  -> Ευχαριστώ :-)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
διαστολικό κύλισμα


Explanation:
Ένα ειδικό φύσημα.

Lamprini Kosma
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ευχαριστώ, Λαμπρινή

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Petelos: e.g. Austin Flint http://www.elikar.gr/ACTIONS/Publications/Cardiology/Chapter...
10 mins
  -> Thanks Elena! :-)

agree  EN>ELTranslator: Νομίζω ότι έχεις δίκιο τελικά. ¶λλο gallop και άλλο rumble. Το rumble ως κύλισμα ταιριάζει ακόμη και ετοιμολογικά: To make a deep, long, rolling sound :-)
9 hrs
  -> Exactly! Ευχαριστώ πολύ Σταυρούλα! :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search