gutta-percha

Greek translation: γουταπέρκα

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gutta-percha
Greek translation:γουταπέρκα
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

15:06 Aug 8, 2007
English to Greek translations [PRO]
Science - Medical: Dentistry / odigies xrisis odontiatrikis syskevis
English term or phrase: gutta-percha
Cartridge contains gutta-percha
το βρήκα ως "γκούτα πέρκα". Είναι σωστό?
Eftychia Stamatopoulou
Greece
γουταπέρκα
Explanation:
Όχι.

http://www.google.co.uk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&r...

Κύριο εμφρακτικό υλικό

Κύριο εμφρακτικό υλικό παραμένει η γουταπέρκα
Selected response from:

Elena Petelos
United Kingdom
Grading comment
Eyxaristo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +8γουταπέρκα
Elena Petelos
4 +2γουταπέρκα
sassa
4 +1γουταπέρκα
Alexandra Fakalou


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +8
γουταπέρκα


Explanation:
Όχι.

http://www.google.co.uk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&r...

Κύριο εμφρακτικό υλικό

Κύριο εμφρακτικό υλικό παραμένει η γουταπέρκα



    Reference: http://www.endodontics.gr/sympegr.htm
Elena Petelos
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Eyxaristo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Konstantinos Karanikas B.Sc. Electr. Eng., MITI
0 min
  -> Ta! :)

agree  sassa: Πιάσε κόκκινο!!! :)))
1 min
  -> :)) (Πιάνω και μια σοκολατίτσα.)

agree  Alexandra Fakalou: :-) καιρούς και χρόνια... Φιλιά!
2 mins
  -> Αααχ! Πράγματι! :( :))

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
6 mins
  -> Ta!

agree  Vicky Papaprodromou
36 mins

agree  d_vachliot (X)
16 hrs

agree  Angeliki Papadopoulou: Από τη μαγευτική Άνδρο...
17 hrs

agree  Katerina Athanasaki
18 hrs

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
γουταπέρκα


Explanation:
Κύριο εμφρακτικό υλικό

Κύριο εμφρακτικό υλικό παραμένει η γουταπέρκα. Πρόσφατα έχει προταθεί για τον ίδιο σκοπό ένα συνθετικό ρητινούχο υλικό, το Resilon

Ø Τεχνικές έμφραξης

- Πλάγια συμπύκνωση

- Τεχνικές θερμοπλαστικοποιημένης γουταπέρκας.

http://www.endodontics.gr/sympegr.htm


    Reference: http://www.google.gr/search?hl=el&q=%CE%B3%CE%BF%CF%85%CF%84...
sassa
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi (X)
5 mins

agree  d_vachliot (X)
16 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
γουταπέρκα


Explanation:
Γουταπέρκα, ελαστικόν κόμμι, αμερικανική γουταπέρκα (μπαλάτα) και υποκατάστατα, αντικείμενα εκ των ως άνω υλών μη συμπεριλαμβανόμενα εις άλλας κλάσεις. ...
www.lawnet.gr/pages/diafora/sim_kla.asp

γουταπέρκα κι ένα εγκεκριμένο εμφρακτικό υλικό έχουν δοκιμαστεί ως τα κύρια υλικά ... Η γουταπέρκα μπορεί να τοποθετηθεί μυλικά στο πηγμένο μίγμα ΜΤΑ με ένα ...
www.omnipress.gr/article.asp?article=430

Η ισχυρή πρόσφυση του φυράματος, τόσο στη γουταπέρκα όσο και στο οδοντινικό ... κύριο εμφρακτικό υλικό (γουταπέρκα), αποτελεί ένα από τα κριτήρια που πρέπει ...
cds.lib.auth.gr/submit/archive/Griza/gri-2003-145.pdf

και άλλες αρκετές γκουγκλιές...

Alexandra Fakalou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  d_vachliot (X)
16 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search