leaf-shaped teeth

Greek translation: πεπλατυσμένος, πλατύς (σαν σπάτουλα)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:leaf-shaped teeth
Greek translation: πεπλατυσμένος, πλατύς (σαν σπάτουλα)
Entered by: Marianna Kotzia

22:11 Mar 17, 2010
English to Greek translations [PRO]
Science - Medical: Dentistry / Κτηνιατρική, παλαιοντολογία
English term or phrase: leaf-shaped teeth
Αναφέρει ότι κάποιοι δεινόσαυροι ήταν equipped with leaf-shaped teeth.

Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος όρος ή το μεταφράζουμε περιφραστικά, "σε σχήμα φύλλου";
Marianna Kotzia
Greece
σπαθοειδής, πεπλατυσμένος, πλατύς (σαν σπάτουλα)
Explanation:
Επειδή δεν μου λέει πολλά το leaf-shaped ή οι ελληνικές του αποδόσεις, αναζητώ τι περιγράφουν ακριβώς. Στην περίπτωση των δοντιών ο όρος είναι ένα απλό συνώνυμο του spatulate.
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&rlz=1B3G...
http://www.google.com/search?hl=en&q=spatulate teeth dinosau...

Η σπάτουλα λεγόταν σπάθη και το spatulate μεταφράζεται σπαθοειδής. Σπαθοειδή φύλλα βρίσκουμε, σπαθοειδή δόντια δεν βρίσκουμε (και δεν θα βοηθούσε σε παιδικό βιβλίο). Βρίσκουμε ότι τα δόντια των φυτοφάγων ήταν πεπλατυσμένα σε σύγκριση με τα μυτερά, σουβλερά των σαρκοφάγων.
Π.χ.
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&rlz=1B3G...
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&rlz=1B3G...
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&rlz=1B3G...
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1σπαθοειδής, πεπλατυσμένος, πλατύς (σαν σπάτουλα)
Nick Lingris
4φυλλόσχημα/φυλλόμορφα δόντια
Spiros Doikas


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
σπαθοειδής, πεπλατυσμένος, πλατύς (σαν σπάτουλα)


Explanation:
Επειδή δεν μου λέει πολλά το leaf-shaped ή οι ελληνικές του αποδόσεις, αναζητώ τι περιγράφουν ακριβώς. Στην περίπτωση των δοντιών ο όρος είναι ένα απλό συνώνυμο του spatulate.
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&rlz=1B3G...
http://www.google.com/search?hl=en&q=spatulate teeth dinosau...

Η σπάτουλα λεγόταν σπάθη και το spatulate μεταφράζεται σπαθοειδής. Σπαθοειδή φύλλα βρίσκουμε, σπαθοειδή δόντια δεν βρίσκουμε (και δεν θα βοηθούσε σε παιδικό βιβλίο). Βρίσκουμε ότι τα δόντια των φυτοφάγων ήταν πεπλατυσμένα σε σύγκριση με τα μυτερά, σουβλερά των σαρκοφάγων.
Π.χ.
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&rlz=1B3G...
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&rlz=1B3G...
http://www.google.com/search?num=100&hl=en&safe=off&rlz=1B3G...

Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 28
Grading comment
Ευχαριστώ

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.Phili: ωραία απόδοση, sophisticated
11 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search