microtiter wells

Greek translation: υποδοχές μικροτιτλοδότησης/φρεάτια μικροτιτλοδότησης

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:microtiter wells
Greek translation:υποδοχές μικροτιτλοδότησης/φρεάτια μικροτιτλοδότησης
Entered by: Elena Petelos

17:01 Jul 9, 2006
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: microtiter wells
σε περιγραφή διαγνωστικού προσδιορισμού για HPV
SGOUZA
υποδοχές μικροτιτλοδότησης
Explanation:
Kαι microwell>μικροϋποδοχή.

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2006-07-10 10:54:34 GMT)
--------------------------------------------------

Σοφία, να προσθέσω και το "φρεάτια" μικροτιτλοδότησης.
Κυκλοφορεί επίσης:

http://www.rrp.demokritos.gr/Irrp_report 2000.pdf
Selected response from:

Elena Petelos
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +7υποδοχές μικροτιτλοδότησης
Elena Petelos
3υποδοχές μικροτίτλων
Effie Emmanouilidou


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
υποδοχές μικροτίτλων


Explanation:
Για reference μπορώ να αναφέρω μόνο μια σχετική ΤΜ που έχω με ίδιο θέμα.

Effie Emmanouilidou
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 20

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +7
υποδοχές μικροτιτλοδότησης


Explanation:
Kαι microwell>μικροϋποδοχή.

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs (2006-07-10 10:54:34 GMT)
--------------------------------------------------

Σοφία, να προσθέσω και το "φρεάτια" μικροτιτλοδότησης.
Κυκλοφορεί επίσης:

http://www.rrp.demokritos.gr/Irrp_report 2000.pdf

Elena Petelos
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 271

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katerina Athanasaki: Εγώ το έχω πετύχει ως υποδοχή της πλάκας (τρυβλίου) μικροτιτλοδότησης.
6 mins
  -> Thanks. Η "πλάκα μικροτιτλοδότησης" υπάρχει μέχρι και στη celex, (τριβλύο>dish, plate /Petri, etc.) αλλά εξίσου σωστό και αποδεκτό.

agree  Vicky Papaprodromou
12 mins
  -> :-)

agree  anthi: :-)
1 hr
  -> :-)

agree  ELEFTHERIA FLOROU
16 hrs
  -> :-)

agree  Catherine Christaki: :-)) καλησπέρα Έλενα, καλή εβδομάδα!!
20 hrs
  -> Long time, no see. ;-)/Επίσης! :)

agree  Sophia Finos (X)
1 day 9 hrs

agree  n0m3n
114 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search