flat affect

Greek translation: επίπεδο συναίσθημα/συναισθηματική επιπέδωση

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:flat affect
Greek translation:επίπεδο συναίσθημα/συναισθηματική επιπέδωση
Entered by: Angeliki Papadopoulou

16:45 Jul 28, 2007
English to Greek translations [PRO]
Science - Medical (general)
English term or phrase: flat affect
σύπτωμα τησ σχιζοφρένειας (αναισθησία;)
lina katsan
Ανικανότητα έκφρασης συναισθημάτων
Explanation:
από τα συμπτώματα της σχιζοφρένειας
Selected response from:

Angeliki Papadopoulou
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2επίπεδο συναίσθημα
Nick Lingris
3 +3Ανικανότητα έκφρασης συναισθημάτων
Angeliki Papadopoulou


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Ανικανότητα έκφρασης συναισθημάτων


Explanation:
από τα συμπτώματα της σχιζοφρένειας


    Reference: http://www.medlook.net/article.asp?item_id=2133
Angeliki Papadopoulou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi (X)
27 mins
  -> Ευχαριστώ, Εύη.

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> Ευχαριστώ, Βίκυ.

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
15 hrs
  -> Ευχαριστώ, Νάντια! :-))

agree  Selenegr
21 hrs
  -> Ευχαριστώ!

disagree  Elena Petelos: Δεν αποτελεί ορολογία η πρόταση -περιγραφή και δεν θα είναι και δυνατός ο διαχωρισμός μεταξύ «blunted» και «flat» (έχουμε: αμβλύ/επίπεδο-συναισθηματική επιπέδωση (άκρο) και απρόσφορο συναίσθημα).
1 day 17 hrs
  -> Ευχαριστώ, Έλενα, αλλάζω το γλωσσάρι αμέσως

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
επίπεδο συναίσθημα


Explanation:
Συγγνώμη, αλλά τώρα πέρασα αποδώ.
http://en.wikipedia.org/wiki/Flat_affect
http://www.google.com/search?q="επίπεδο συναίσθημα
blunt affect = αμβλύ συναίσθημα


Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 342

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Petelos: Ναι, παρέα με «συναισθηματική επιπέδωση» και απρόσφορο (ή περιεσφιγμένο) συναίσθημα κ.λπ. http://schizophreniabulletin.oxfordjournals.org/cgi/content/...
16 hrs

agree  Angeliki Papadopoulou: Κι εγώ συγγνώμη, αλλά έκανα λάθος!
16 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search