Open Care System

Greek translation: Σύστημα ανοιχτής περίθαλψης

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Open Care System
Greek translation:Σύστημα ανοιχτής περίθαλψης
Entered by: EN>ELTranslator

15:10 Apr 23, 2005
English to Greek translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: Open Care System
Σύστημα υγείας.
Alexandros Mouratidis
Greece
Σύστημα ανοιχτής περίθαλψης
Explanation:
http://tinyurl.com/8atuj

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-04-23 15:14:37 GMT)
--------------------------------------------------

ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ, μετά τη μετακίνηση των ασθενών, στο κτίρια του ασύλου θα φιλοξενηθούν τα παιδιά του Προγράμματος Ανοιχτής Περίθαλψης (πρόγραμμα που προσφέρει υπηρεσίες σε άτομα που ζουν εκτός ιδρύματος και τα οποία συμμετέχουν σε μια σειρά δημιουργικών δραστηριοτήτων).
http://tinyurl.com/dbsa2

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2005-04-23 15:22:03 GMT)
--------------------------------------------------

The centers of open care for the elderly people (KAPI)in Greece as they are presented in the TEI students training diaries
http://www.teilar.gr/schools/seyp/newmed/sinedreia.html



--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2005-04-23 15:43:51 GMT)
--------------------------------------------------

ΚΑΠΗ - Κέντρο Ανοιχτής Περίθαλψης Ηλικιωμένων
(σαφώς υπάρχουν και κέντρα φροντίδας, αλλά δεν είναι το ίδιο)

Η φροντίδα δεν είναι απαραίτητα ιατρική, ενώ η περίθαλψη δεν μπορεί να είναι κάτι άλλο.

Σαφώς, είναι ζήτημα συμφραζομένων. Αλλά το σύστημα υγείας νομίζω παραπέμπει σε περίθαλψη.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 1 min (2005-04-23 16:12:09 GMT)
--------------------------------------------------

The physician\'s office must apply on behalf of a patient. Applications are available from Sankyo Pharma representatives or from Sankyo Pharma Open Care Program hotline-(866) 268-7327. Upon receipt and approval of a completed application, all patients will receive a supply (the amount depends on the product) of medication, which will be shipped to the physician\'s office on the patient\'s behalf. Patients who remain on therapy will complete reimbursement counseling to identify alternative sources of insurance. Patients without alternative sources of insurance will continue to receive free product. Periodic reviews of applications will be conducted to ensure continued eligibility.

¶ρα μιλάμε σίγουρα για περίθαλψη, λοιπόν (ιατροφαρμακευτική/φαρμακευτική)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 3 mins (2005-04-23 16:14:06 GMT)
--------------------------------------------------

Το link για το παραπάνω reference είναι αυτό που έδωσε η Έλενα
http://www.osmaonline.org/userfiles/documents/Rx Book2.pdf
Selected response from:

EN>ELTranslator
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +10Σύστημα ανοιχτής περίθαλψης
EN>ELTranslator
5 +4Σύστημα Ανοικτής Φροντίδας
Andras Mohay (X)


Discussion entries: 6





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
open care system
Σύστημα Ανοικτής Φροντίδας


Explanation:
/

Andras Mohay (X)
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis: Όλοι μας :-))
1 min
  -> Ευχαριστώ. Αργά ή γρήγορα εκεί θα καταλήξω : )))

agree  Assimina Vavoula
5 mins
  -> Ευχαριστώ

agree  Georgios Paraskevopoulos: Και το "περίθαλψης"σωστό και το "φροντίδας" σωστο.
9 mins
  -> Ευχαριστώ και συμφωνώ, απλώς διακρίνω μια τάση προτίμησης του "φροντίδα", ίσως επειδή είναι πιο γενικό

agree  Eftychia Stamatopoulou
19 hrs

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +10
open care system
Σύστημα ανοιχτής περίθαλψης


Explanation:
http://tinyurl.com/8atuj

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2005-04-23 15:14:37 GMT)
--------------------------------------------------

ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ, μετά τη μετακίνηση των ασθενών, στο κτίρια του ασύλου θα φιλοξενηθούν τα παιδιά του Προγράμματος Ανοιχτής Περίθαλψης (πρόγραμμα που προσφέρει υπηρεσίες σε άτομα που ζουν εκτός ιδρύματος και τα οποία συμμετέχουν σε μια σειρά δημιουργικών δραστηριοτήτων).
http://tinyurl.com/dbsa2

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2005-04-23 15:22:03 GMT)
--------------------------------------------------

The centers of open care for the elderly people (KAPI)in Greece as they are presented in the TEI students training diaries
http://www.teilar.gr/schools/seyp/newmed/sinedreia.html



--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2005-04-23 15:43:51 GMT)
--------------------------------------------------

ΚΑΠΗ - Κέντρο Ανοιχτής Περίθαλψης Ηλικιωμένων
(σαφώς υπάρχουν και κέντρα φροντίδας, αλλά δεν είναι το ίδιο)

Η φροντίδα δεν είναι απαραίτητα ιατρική, ενώ η περίθαλψη δεν μπορεί να είναι κάτι άλλο.

Σαφώς, είναι ζήτημα συμφραζομένων. Αλλά το σύστημα υγείας νομίζω παραπέμπει σε περίθαλψη.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 1 min (2005-04-23 16:12:09 GMT)
--------------------------------------------------

The physician\'s office must apply on behalf of a patient. Applications are available from Sankyo Pharma representatives or from Sankyo Pharma Open Care Program hotline-(866) 268-7327. Upon receipt and approval of a completed application, all patients will receive a supply (the amount depends on the product) of medication, which will be shipped to the physician\'s office on the patient\'s behalf. Patients who remain on therapy will complete reimbursement counseling to identify alternative sources of insurance. Patients without alternative sources of insurance will continue to receive free product. Periodic reviews of applications will be conducted to ensure continued eligibility.

¶ρα μιλάμε σίγουρα για περίθαλψη, λοιπόν (ιατροφαρμακευτική/φαρμακευτική)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 3 mins (2005-04-23 16:14:06 GMT)
--------------------------------------------------

Το link για το παραπάνω reference είναι αυτό που έδωσε η Έλενα
http://www.osmaonline.org/userfiles/documents/Rx Book2.pdf

EN>ELTranslator
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
11 mins
  -> :-)))

agree  Costas Zannis: Και το "περίθαλψης"σωστό και το "φροντίδας" σωστο. Τα συμφραζόμενα θα αποφασίσουν.// "Περίθαλψης" λοιπόν θα το πούμε, ενω στην ουσία είναι "κόλπο" της εταιρίας να μαζέψει γιατρούς και να τους "πουλήσει" φάρμακα της για αναξιοπαθούντες και μη.
21 mins
  -> Ωστόσο, άλλο περίθαλψη και άλλο φροντίδα // Ούτε οι πρώτοι είναι ούτε οι τελευταίοι :-))

agree  Assimina Vavoula
22 mins
  -> :-))

agree  Georgios Paraskevopoulos: Συμφωνώ με τον Κώστα (προσωπικά χρησιμοποιώ την "φροντίδα¨")
26 mins
  -> :-)

agree  Valentini Mellas
46 mins
  -> :-)

agree  Elena Petelos: In light of the new developments totally agree, φαρμακευτικής as well. http://www.osmaonline.org/userfiles/documents/Rx Book2.pdf // :-))
57 mins
  -> :-)

agree  Lamprini Kosma
14 hrs
  -> :-))

agree  Angeliki Kotsidou
17 hrs
  -> :-)

agree  Eftychia Stamatopoulou: Stayroyla, kati trexei giati moy exei erthei to smile deka fores. Check your browser!:-)
19 hrs
  -> :-) / De nomizo oti ftaio ego, giati afotou esteila tis apantiseis ekleisa ton ipologisti mou sxedon amesos. Elpizo pantos na stamatise na erxetai to :-)

agree  Evdoxia R. (X)
1 day 16 hrs
  -> :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search