power chords

Greek translation: ακόρντα/συγχορδίες πέμπτης

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:power chords
Greek translation:ακόρντα/συγχορδίες πέμπτης
Entered by: d_vachliot (X)

23:06 Oct 2, 2008
English to Greek translations [PRO]
Music
English term or phrase: power chords
the crash of power chords
Ioanna Daskalopoulou
Greece
ακόρντα πέμπτης (power chords)/δυναμικές συγχορδίες
Explanation:
Ακόρντα πέμπτης στην κιθάρα: η συγχορδία χωρίς τρίτη.

POWER CHORDS
“Power Chords” ονομάζουμε τα ακόρντα, τα οποία παίζονται μόνο
στις τρεις επάνω χορδές της κιθάρας, ενώ οι κάτω χορδές
αποσβαίνονται. Το όνομα “Power Chord” είναι ταιριαστό, διότι με
αυτήν την τεχνική παράγεται ένας συμπαγής και επιβλητικός συνολικός ήχος.
http://www.behringerdownload.de/GUITAR-PACK/GUITARPACK_GRE_R...

http://kithara.vu/ss.php?id=MTE3MzY0OTIw

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-10-03 06:38:24 GMT)
--------------------------------------------------

Εξήγηση: μια συγχορδία κανονικά είναι το ταυτόχρονα άκουσμα τριών νοτών (σε συγκεκριμένες σχέσεις μεταξύ τους). Όταν λείπει η μεσαία νότα (η λεγόμενη τρίτη), τότε έχουμε τα power chords, ακόρντα πέμπτης που χρησιμοποιούνται κυρίως στο heavy metal.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-10-03 06:39:43 GMT)
--------------------------------------------------

Συμπλήρωση: ...τριών νοτών ή και περισσότερων...

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-10-03 06:40:12 GMT)
--------------------------------------------------

ακόρντα πέμπτης ή power chords ή δυναμικές συγχορδίες (ή no3rd καλύτερα) λέγονται τα ακόρντα που τους έχεις αφαιρέσει την τρίτη που τα αποτελεί. Αυτήν που καθορίζει αν 8α είναι ματζορε ή μινορε η συγχορδία...Έτσι δεν είναι ούτε ματζόρε,ούτε μινόρε αυτο που παίζεις. χρησιμοποιούνται συνεχώς στη rock...για να βγει καλύτερος ο ήχος με την παραμόρφωση. cool το τραγούδι by the way...
Selected response from:

d_vachliot (X)
Grading comment
Thank you!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3ακόρντα πέμπτης (power chords)/δυναμικές συγχορδίες
d_vachliot (X)
4 +1βροντερές συγχορδίες
Spiros Doikas


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
βροντερές συγχορδίες


Explanation:
ο ήχος των βροντερών συγχορδιών

http://www.youtube.com/watch?v=HHWS0H2JqSU

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2008-10-02 23:14:22 GMT)
--------------------------------------------------

ή κυριολεκτικά
Ο (βροντερός) ήχος των πέμπτων συγχορδιών / συγχορδιών από πέμπτες

In music, a power chord Play (help·info) (also fifth chord) is a note plus the note a fifth above, usually played on electric guitar. Theorists are divided on whether the term chord is appropriate, with some requiring a third note. Therefore, some would consider this "chord" to be a dyad or simply interval. However this usage is accepted among guitar players.
http://en.wikipedia.org/wiki/Power_chord

Spiros Doikas
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Thank you.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina Lavrentiadou: "Συγχορδίες πέμπτης" είναι νομίζω πιο συνιθισμένο. Επίσης, λόγω του ότι χρησιμοποιούνται κυρίως στη ροκ μουσική, διατηρείται και ο αγγλικός όρος με τον ελληνικό μέσα σε παρένθεση. Δες και http://tinyurl.com/3tbfal και http://tinyurl.com/4rbh9l
7 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
ακόρντα πέμπτης (power chords)/δυναμικές συγχορδίες


Explanation:
Ακόρντα πέμπτης στην κιθάρα: η συγχορδία χωρίς τρίτη.

POWER CHORDS
“Power Chords” ονομάζουμε τα ακόρντα, τα οποία παίζονται μόνο
στις τρεις επάνω χορδές της κιθάρας, ενώ οι κάτω χορδές
αποσβαίνονται. Το όνομα “Power Chord” είναι ταιριαστό, διότι με
αυτήν την τεχνική παράγεται ένας συμπαγής και επιβλητικός συνολικός ήχος.
http://www.behringerdownload.de/GUITAR-PACK/GUITARPACK_GRE_R...

http://kithara.vu/ss.php?id=MTE3MzY0OTIw

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-10-03 06:38:24 GMT)
--------------------------------------------------

Εξήγηση: μια συγχορδία κανονικά είναι το ταυτόχρονα άκουσμα τριών νοτών (σε συγκεκριμένες σχέσεις μεταξύ τους). Όταν λείπει η μεσαία νότα (η λεγόμενη τρίτη), τότε έχουμε τα power chords, ακόρντα πέμπτης που χρησιμοποιούνται κυρίως στο heavy metal.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-10-03 06:39:43 GMT)
--------------------------------------------------

Συμπλήρωση: ...τριών νοτών ή και περισσότερων...

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2008-10-03 06:40:12 GMT)
--------------------------------------------------

ακόρντα πέμπτης ή power chords ή δυναμικές συγχορδίες (ή no3rd καλύτερα) λέγονται τα ακόρντα που τους έχεις αφαιρέσει την τρίτη που τα αποτελεί. Αυτήν που καθορίζει αν 8α είναι ματζορε ή μινορε η συγχορδία...Έτσι δεν είναι ούτε ματζόρε,ούτε μινόρε αυτο που παίζεις. χρησιμοποιούνται συνεχώς στη rock...για να βγει καλύτερος ο ήχος με την παραμόρφωση. cool το τραγούδι by the way...

d_vachliot (X)
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 12
Grading comment
Thank you!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tina Lavrentiadou: Προτιμώ το ακόρτα πέμπτης, ή το συγχορδίες πέμπτης, νομίζω ότι είναι πιο γνωστό έτσι.
18 mins
  -> Thank you.

agree  ntaras
1 hr
  -> Thank you.

agree  Viole T.
394 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search