pre-primary, primary

Greek translation: αμετάφραστα!

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pre-primary, primary (RAD Terms)
Greek translation:αμετάφραστα!
Entered by: Pinelopi Ntokmetzioglou

15:30 Oct 22, 2008
English to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Music / Dance school
English term or phrase: pre-primary, primary
Αναφέρεται στη Royal Academy of Dance και σε σχετικά επίπεδα/τάξεις διδασκαλίας. Δεν υπάρχει συγκείμενο ή επεξήγηση σχετικά με τις ηλικίες στις οποίες απευθύνονται. Τα βρήκα να παραμένουν στα αγγλικά σε πολλά ελληνικά sites αλλά αναρωτιόμουν μήπως γνωρίζετε αν υπάρχει αντίστοιχη ελληνική μετάφραση.
Ευχαριστώ πολύ.
Pinelopi Ntokmetzioglou
United Kingdom
αμετάφραστα!
Explanation:
ή
προπαρασκευαστική (επίπεδο 1 και επίπεδο 2)

http://64.233.183.104/search?q=cache:q7RCi4VY7TgJ:eur-lex.eu...

Το πρόγραμμα του μοντέρνου χορού ξεκινά από την ηλικία των 6 ετών με την προπαρασκευαστική τάξη Primary και συνεχίζεται με τις ερασιτεχνικές βαθμίδες Grade ...
www.dalamaga.gr/main.php?s=

2. “Pre-Primary, Primary”
Στην δεύτερη τους χρονιά, τα παιδιά αρχίζουν να δουλεύουν πάνω στο συγκεκριμένο πρόγραμμα ασκήσεων του επιπέδου “Pre Primary”, και στη συνέχεια “Primary” της Βασιλικής Ακαδημίας Χορού (Royal Academy of Dance, RAD). Χ
http://www.xorodimiourgies.gr/default.asp?PageID=9&lg=1
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5αμετάφραστα!
Spiros Doikas
4προ-πρωτοβάθμιας, πρωτοβάθμιας
Nick Lingris


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
αμετάφραστα!


Explanation:
ή
προπαρασκευαστική (επίπεδο 1 και επίπεδο 2)

http://64.233.183.104/search?q=cache:q7RCi4VY7TgJ:eur-lex.eu...

Το πρόγραμμα του μοντέρνου χορού ξεκινά από την ηλικία των 6 ετών με την προπαρασκευαστική τάξη Primary και συνεχίζεται με τις ερασιτεχνικές βαθμίδες Grade ...
www.dalamaga.gr/main.php?s=

2. “Pre-Primary, Primary”
Στην δεύτερη τους χρονιά, τα παιδιά αρχίζουν να δουλεύουν πάνω στο συγκεκριμένο πρόγραμμα ασκήσεων του επιπέδου “Pre Primary”, και στη συνέχεια “Primary” της Βασιλικής Ακαδημίας Χορού (Royal Academy of Dance, RAD). Χ
http://www.xorodimiourgies.gr/default.asp?PageID=9&lg=1

Spiros Doikas
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris
3 mins

agree  Vicky Papaprodromou
25 mins

agree  Assimina Vavoula
27 mins

agree  Vasilisso
45 mins

agree  Evi Prokopi (X)
3 hrs

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
προ-πρωτοβάθμιας, πρωτοβάθμιας


Explanation:
http://www.google.com/search?num=50&hl=en&rlz=1B3GGGL_enGR25...

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2008-10-22 15:40:44 GMT)
--------------------------------------------------

Συγγνώμη, για τη RAD (δεν την είδα) η ίδια η RAD ζητάει να μη μεταφράζονται.

Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 36




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search