envelope

Greek translation: περιβάλλουσα

20:47 Jun 18, 2009
English to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Music / music
English term or phrase: envelope
The change in volume over a sound's duration is the envelope
anastasiabr
Greek translation:περιβάλλουσα
Explanation:
Envelope: περιβάλλουσα, ο τρόπος κατά τον οποίο η ένταση ενός ήχου ή ενός σήματος μεταβάλλεται στη διάρκεια του χρόνου. (http://209.85.129.132/search?q=cache:Hx5zSout7uQJ:www.in.gr/...

Η χρήση των ελεγκτών συνεχούς ροής εξαντλεί τη μνήμη ενός Sequencer πολύ γρήγορα. Με την πληροφόρηση τους μπορούμε να μεταβάλλουμε μ' έναν ή περισσότερους τρόπους τις παραμέτρους ενός ήχου (π.χ.: την ένταση (Volume), τη θέση του στο χώρο (Pan), την περιβάλλουσα (Envelope) κ.α.). (http://www.tar.gr/26/MIDI_LANGUAGE-(by_Dimitrios_Doulias)[Ta...

Στο επόμενο στάδιο, τα σήματα (1-10 MHz) αποδιαμορφώνονται ούτως ώστε να μείνει η περιβάλλουσα (envelope) του σήματος, δηλαδή οι χαμηλές συχνότητες (demodulation).
Selected response from:

Sakis Serafeim
Grading comment
euxaristw polu!



Summary of answers provided
5 +3περιβάλλουσα
Sakis Serafeim
5φάκελος
Epameinondas Soufleros


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
φάκελος


Explanation:
Έτσι τον λένε —και όχι μόνο οι ερασιτέχνες του Cubase ή του Logic, αλλά και καθηγητές μουσικών τμημάτων κ.ά. ακαδημαϊκών προσόντων ασχολούμενοι με την μουσική και την ηχοληψία.

Διατηρούμε, δηλαδή, την ίδια μεταφορά με την Αγγλική. Απλό και καλό.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2009-06-18 20:51:54 GMT)
--------------------------------------------------

Υπάρχει και το ακόλουθο: Ψηφιακοί Φάκελοι (Digital Envelopes). Πηγή: dlib.ionio.gr/ctheses/0304tab522k/Sklavenitis_Authenticity.doc

Epameinondas Soufleros
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
Notes to answerer
Asker: Kai egw auti tin apodosi tha xrisimopoiousa. Euxaristw polu!


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
περιβάλλουσα


Explanation:
Envelope: περιβάλλουσα, ο τρόπος κατά τον οποίο η ένταση ενός ήχου ή ενός σήματος μεταβάλλεται στη διάρκεια του χρόνου. (http://209.85.129.132/search?q=cache:Hx5zSout7uQJ:www.in.gr/...

Η χρήση των ελεγκτών συνεχούς ροής εξαντλεί τη μνήμη ενός Sequencer πολύ γρήγορα. Με την πληροφόρηση τους μπορούμε να μεταβάλλουμε μ' έναν ή περισσότερους τρόπους τις παραμέτρους ενός ήχου (π.χ.: την ένταση (Volume), τη θέση του στο χώρο (Pan), την περιβάλλουσα (Envelope) κ.α.). (http://www.tar.gr/26/MIDI_LANGUAGE-(by_Dimitrios_Doulias)[Ta...

Στο επόμενο στάδιο, τα σήματα (1-10 MHz) αποδιαμορφώνονται ούτως ώστε να μείνει η περιβάλλουσα (envelope) του σήματος, δηλαδή οι χαμηλές συχνότητες (demodulation).

Sakis Serafeim
Native speaker of: Native in GreekGreek
Grading comment
euxaristw polu!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Epameinondas Soufleros: Πωω… Ναι, περιβάλλουσα! Το είχα δει κι αυτό όταν διάβαζα συνέχεια για μουσική/ηχοληψία και τώρα που το χρειάστηκα δεν μου ήρθε στον νου!
1 hr
  -> Ευχαριστώ! [Παρεμπ: όλοι το παθαίνουμε αυτό... :)]

agree  Olga Hatzigeorgiou
14 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Nektaria Notaridou
55 days
  -> Ευχαριστώ!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search