proof positive

Greek translation: αδιαμφισβήτητα στοιχεία

07:51 Apr 25, 2005
English to Greek translations [Non-PRO]
Other
English term or phrase: proof positive
Σε μια ταινία, μετά από την εμφάνιση κάποιων αθωωτικών στοιχείων για έναν ύποτο, η αδερφή του, αναφωνεί: "see? Proof positive!"

Greek translation:αδιαμφισβήτητα στοιχεία
Explanation:
Τα (αποδεικτικά) στοιχεία είναι αδιαμφισβήτητα.
Ή: Βλέπεις;/Βλέπετε; Αδιαμφισβήτητες αποδείξεις!
Selected response from:

Melita (X)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2τα αποδεικτικά στοιχεία/πειστήρια τον καταδικάζουν!
Evdoxia R. (X)
4 +3Να και οι αποδείξεις!
Maria Karra
4 +1αδιαμφισβήτητα στοιχεία
Melita (X)


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
τα αποδεικτικά στοιχεία/πειστήρια τον καταδικάζουν!


Explanation:
επίσης πολλές εκδοχές

τα αποδεικτικά στοιχεία/πειστήρια είναι θετικά!
τα αποδεικτικά στοιχεία/πειστήρια είναι εναντίον του!

Evdoxia R. (X)
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Ή "όλες οι αποδείξεις είναι εναντίον του".
52 mins

agree  Valentini Mellas
8 hrs

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Να και οι αποδείξεις!


Explanation:
Βλέπεις; Να και οι αποδείξεις!


Maria Karra
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
28 mins

agree  Elena Petelos
35 mins

agree  Valentini Mellas
8 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
αδιαμφισβήτητα στοιχεία


Explanation:
Τα (αποδεικτικά) στοιχεία είναι αδιαμφισβήτητα.
Ή: Βλέπεις;/Βλέπετε; Αδιαμφισβήτητες αποδείξεις!



    Reference: http://www.freesearch.co.uk/dictionary/proof+positive
Melita (X)
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
52 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search