Team meetings and Teamwork sessions

Greek translation: συσκέψεις της Ομάδας και συνεδρίες Ομαδικής Εργασίας

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Team meetings and Teamwork sessions
Greek translation:συσκέψεις της Ομάδας και συνεδρίες Ομαδικής Εργασίας
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

07:50 Apr 26, 2005
English to Greek translations [PRO]
Other
English term or phrase: Team meetings and Teamwork sessions
Σε σύμβαση κοινοπραξίας για την περίπτωση ανάθεσης έργου από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η διατύπωση έχει ως εξής:
"This Team Member representative will act on behalf of his company at Team meetings and Teamwork sessions".
angelsid
συσκέψεις της Ομάδ&#
Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2005-04-26 08:16:30 GMT)
--------------------------------------------------

Σήμερα έχουμε μεγάλο πρόβλημα με την κωδικοποίηση...

Το επαναλαμβάνω: τις συσκέψεις της Ομάδας και τις συνεδρίες Ομαδικής Εργασίας

Άλλη μια εκδοχή..

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 51 mins (2005-04-26 10:41:50 GMT)
--------------------------------------------------

Προσωπικά, διαφωνώ με το συνεδρίες εργασίας γιατί αυτές είναι \"workshops\"

... Συνεδρίες εργασίας (workshops): Παρέχεται η δυνατότητα να παρουσιαστούν εργασίες ... ή Υποβολή ανοικτών προτάσεων για συνεδρίες εργασίας (workshops) ...
www.rhodes.aegean.gr/LTEE/ETPE-2002/greek/anakoinosi.HTM

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 52 mins (2005-04-26 10:42:38 GMT)
--------------------------------------------------

Και αυτές σχεδόν πάντα αφορούν εκπαιδευτικές δραστηριότητες.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 55 mins (2005-04-26 10:45:54 GMT)
--------------------------------------------------

Κατά τη γνώμη μου, η έννοια των \"Teamwork sessions\" αποδίδεται γλαφυρότατα εδώ:

... His interactive teamwork sessions reveal this truth from Dr. Ken Blanchard: “None of us is as smart as all of us.” ...
biggspeaks.home.mindspring.com/teamwork.htm
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ@
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7συσκέψεις και σύνο&#
EN>ELTranslator
5 +4συσκέψεις της Ομάδ&#
Nadia-Anastasia Fahmi


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
team meetings and teamwork sessions
συσκέψεις και σύνο&#


Explanation:
working session = σύνοδος εργασίας (στα κοινοτικά κείμενα)

http://tinyurl.com/75wz2

--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2005-04-26 08:13:56 GMT)
--------------------------------------------------

συσκέψεις και σύνοδοι εργασίας της ομάδας
(για κάποιο λόγο κόπηκε η απόδοσή μου παραπάνω)

EN>ELTranslator
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lamprini Kosma
2 mins
  -> Ευχαριστώ :-))

agree  Costas Zannis
15 mins
  -> Ευχαριστώ :-))

agree  Vicky Papaprodromou
29 mins
  -> Thanks :-)

agree  Catherine Christaki
1 hr
  -> Thank you :-))

agree  Evdoxia R. (X)
2 hrs
  -> Ευχαριστώ :-))

agree  Elena Petelos
5 hrs
  -> Thanks :-)

agree  x-Translator (X)
9 hrs
  -> Ευχαριστώ Στέλλα :-)

24 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
team meetings and teamwork sessions
συσκέψεις της Ομάδ&#


Explanation:
..

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2005-04-26 08:16:30 GMT)
--------------------------------------------------

Σήμερα έχουμε μεγάλο πρόβλημα με την κωδικοποίηση...

Το επαναλαμβάνω: τις συσκέψεις της Ομάδας και τις συνεδρίες Ομαδικής Εργασίας

Άλλη μια εκδοχή..

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 51 mins (2005-04-26 10:41:50 GMT)
--------------------------------------------------

Προσωπικά, διαφωνώ με το συνεδρίες εργασίας γιατί αυτές είναι \"workshops\"

... Συνεδρίες εργασίας (workshops): Παρέχεται η δυνατότητα να παρουσιαστούν εργασίες ... ή Υποβολή ανοικτών προτάσεων για συνεδρίες εργασίας (workshops) ...
www.rhodes.aegean.gr/LTEE/ETPE-2002/greek/anakoinosi.HTM

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 52 mins (2005-04-26 10:42:38 GMT)
--------------------------------------------------

Και αυτές σχεδόν πάντα αφορούν εκπαιδευτικές δραστηριότητες.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 55 mins (2005-04-26 10:45:54 GMT)
--------------------------------------------------

Κατά τη γνώμη μου, η έννοια των \"Teamwork sessions\" αποδίδεται γλαφυρότατα εδώ:

... His interactive teamwork sessions reveal this truth from Dr. Ken Blanchard: “None of us is as smart as all of us.” ...
biggspeaks.home.mindspring.com/teamwork.htm

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 66
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ@

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis
14 mins
  -> :-))

agree  Vicky Papaprodromou: Θα το προτιμούσα "συνεδρίες εργασίας της ομάδας".
28 mins
  -> :-))

agree  Catherine Christaki
1 hr
  -> Ευχαριστώ Κατερίνα!

agree  Valentini Mellas
4 hrs
  -> Ευχαριστώ Βαλ!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search