process enclosures

Greek translation: κλειστοί χώροι διεργασίας

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:process enclosures
Greek translation:κλειστοί χώροι διεργασίας
Entered by: rokotas

07:55 May 18, 2018
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: process enclosures
Κείμενο από δελτίο δεδομένων ασφαλείας.
Eυχαριστώ πολύ

Use ***process enclosures***, local exhaust ventilation, or others engineering controls to keep airborne levels below recommend exposure limits. If user operations generate dust, fume or mist, use ventilation to keep exposure to airborne contaminants below the exposure limit
Tina Lavrentiadou
Portugal
κλειστοί χώροι διεργασίας
Explanation:
Ίσως και 'στεγανοί χώροι διεργασίας'.
Μπορεί να είναι κάποιο είδος κουτιού ή κιβωτίου, μικρό ή μεγάλο, μέσα στο οποίο γίνεται η σχετική διεργασία ώστε να μη διαφεύγουν αερόφερτα σωματίδια.
Selected response from:

rokotas
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4κλειστοί χώροι διεργασίας
rokotas
3μέθοδοι/μέσα/τρόποι περιορισμού μιας διεργασίας σε κλειστό περιβάλλον
Georgios Anagnostou
3έγκλειστη πράξη/μέθοδος/σύστημα περιφράξεων/περιφραγμάτων
transphy


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
κλειστοί χώροι διεργασίας


Explanation:
Ίσως και 'στεγανοί χώροι διεργασίας'.
Μπορεί να είναι κάποιο είδος κουτιού ή κιβωτίου, μικρό ή μεγάλο, μέσα στο οποίο γίνεται η σχετική διεργασία ώστε να μη διαφεύγουν αερόφερτα σωματίδια.

rokotas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ πολύ

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
έγκλειστη πράξη/μέθοδος/σύστημα περιφράξεων/περιφραγμάτων


Explanation:
Ή και 'σύστημα περιφράξεων/περιφραγμάτων' ίσως να ταιριάζει καλύτερα.

Δεν βρίσκω κατάλληλο παράδειγμα!

transphy
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 44

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
μέθοδοι/μέσα/τρόποι περιορισμού μιας διεργασίας σε κλειστό περιβάλλον


Explanation:
Όπως το αντιλαμβάνομαι, το process enclosures αφορά διεργασία που πραγματοποιείται σε κάποιον κλειστό χώρο, ο οποίος παρέχει τη δυνατότητα περιορισμού ή ελέγχου ενός αρνητικού αποτελέσματος της διεργασίας εντός του (π.χ. προστατευτικός θάλαμος, ζώνη προστασίας, χώρος ή περιβάλλον προστασίας κ.λπ.). Επίσης, σε κείμενο της ΕΕ έχει αποδοθεί ως περιορισµός της διεργασίας σε κλειστό περιβάλλον, βλ. https://www.linguee.com/english-greek/search?source=auto&que...
Θα πρότεινα να χρησιμοποιήσεις τη μετάφραση από το κείμενο της ΕΕ ως εξής: Χρησιμοποιήστε μεθόδους/μέσα/τρόπους περιορισμού της διεργασίας σε κλειστό περιβάλλον, κ.λπ.

Georgios Anagnostou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search