baton twirling

Greek translation: πέταγμα και περιστροφή στον αέρα με τις μπαγκέτες

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:baton twirling
Greek translation:πέταγμα και περιστροφή στον αέρα με τις μπαγκέτες
Entered by: sandra lewis

15:15 Apr 12, 2005
English to Greek translations [Non-PRO]
Other
English term or phrase: baton twirling
Είναι μία κίνηση που κάνουν συχνά οι μαζορέτες.
ares
πέταγμα και περιστροφή στον αέρα με τις μπαγκέτες
Explanation:
similar in gymnastics
Selected response from:

sandra lewis
United Kingdom
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4περιστροφή ραβδιού μαζορέτας
Valentini Mellas
4κορίνες
Angeliki Kotsidou
3 -1πέταγμα και περιστροφή στον αέρα με τις μπαγκέτες
sandra lewis


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
κορίνες


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2005-04-12 15:40:42 GMT)
--------------------------------------------------

εννοώ το σπορ (κορίνες - ενόργανη γυμναστική με κορίνες)

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2005-04-12 15:42:12 GMT)
--------------------------------------------------

εννοώ το σπορ (κορίνες - ενόργανη γυμναστική με κορίνες)

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2005-04-12 15:44:14 GMT)
--------------------------------------------------

εννοώ το σπορ (κορίνες - ενόργανη γυμναστική με κορίνες)

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2005-04-12 15:44:52 GMT)
--------------------------------------------------

σόρυ, δε ξέρω τι έχει πάθει ο υπολογιστής.... :(

Angeliki Kotsidou
United Kingdom
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Φτάνει.... το μάθαμε! Κι ενώ σου έγραφα αυτό, κολλούσε ένα πλήκτρο δικό μου. Καλησπέρα, Αγγελική! :-)
11 mins
  -> ευχαριστώ Βίκυ! Καλησπέρα!

disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: Οι κορίνες είναι "clubs". Δες εδώ http://www.athens2004.gr/en/RhythmicGymnasticsRules
2 hrs

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
περιστροφή ραβδιού μαζορέτας


Explanation:
Οι μαζορέτες κυκλοφορούν με ραβδιά που τα πετάνε στον αέρα, τα περιστρέφουν και κάνουν διάφορα ακροβατικά.
...θα κραδαίνει ένα μπαστουνάκι μαζορέτας —αλογάκια τα λένε— και θα το
πλασάρει σαν μαστίγιο για SM Kαι κανείς δεν θα σκεφτεί να ζητήσει τον λόγο ... www.klik.gr/118/rave/

... Παπαδάκης : Καρώ ή μπαστούνι ; Συχνά υπήρξε ... προτίμησε να γίνει μαζορέτα στον Ολυμπιακό. ... netcontrol.net/Athens_College/college-new/p95_g4d.htm

Valentini Mellas
Greece
Works in field
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: ράβδος όμως και όχι ραβδί....
39 mins

agree  vanessak
4 hrs

agree  Evdoxia R. (X)
16 hrs

agree  Vicky Papaprodromou: "Ραβδάκι" το λένε τούτο, όχι κορίνες όπως στη γυμναστική;
17 hrs

48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
πέταγμα και περιστροφή στον αέρα με τις μπαγκέτες


Explanation:
similar in gymnastics


    Reference: http://www.athens.olympic.org/athens2004/page/legacy?lang=el...
sandra lewis
United Kingdom
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: καμία σχέση αφορά τεχνική στη ρυθμική γυμναστική για όλα τα όργανα: σχοινάκι, στεφάνι, μπάλα, κορίνες, κορδέλα.
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search