roll folds

Greek translation: πολύπτυχο

06:38 Jun 8, 2007
English to Greek translations [PRO]
Paper / Paper Manufacturing / office supplies
English term or phrase: roll folds
Διπλώσεις χαρτιού από την άκρη προς τα μέσα σε μία κατεύθυνση, σαν ρολό αλλά όχι κυλινδρικά, με τσακίσεις
senior
Greek translation:πολύπτυχο
Explanation:
τρίπτυχο, τετράπτυχο, ......, πολύπτυχο και επεξηγηματικά , αν θέλεις, "διπλωμένο σε ίδια φορά".

http://glossary.ippaper.com/default.asp?req=glossary/term/20...
Selected response from:

Costas Zannis
Grading comment
Thank you
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1πολύπτυχο
Costas Zannis
3αναδιπλούμενο χαρτί
Katerina Athanasaki


Discussion entries: 3





  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
πολύπτυχο


Explanation:
τρίπτυχο, τετράπτυχο, ......, πολύπτυχο και επεξηγηματικά , αν θέλεις, "διπλωμένο σε ίδια φορά".

http://glossary.ippaper.com/default.asp?req=glossary/term/20...

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 7
Grading comment
Thank you

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioanna Karamanou
1 day 12 hrs
  -> Eυχαριστώ πολύ!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
αναδιπλούμενο χαρτί


Explanation:
Μια ιδέα είναι μόνο. Το έχω συναντήσει πολλές φορές σε εγχειρίδια χρήσης εκτυπωτών με ακίδες (dot matrix) για την εκτύπωση τιμολογίων και τα λοιπά.
Επίσης σε εγχειρίδια ηλεκτροκαρδιογράφων νέας γενιάς, οι οποίοι παίρνουν αντίστοιχης μορφής ηλεκτροκαρδιογραφικό χαρτί. Εκεί όμως ονομάζεται Z-fold (περιγραφικό του τρόπου διπλώματος).
Δεν ξέρω αν είναι το ίδιο πράγμα, μοιάζει πάντως...

Katerina Athanasaki
Native speaker of: Greek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Costas Zannis: Το "Z-fold" είναι ίδιο κατά κάποιο τρόπο με το "concertina fold" ή "φυσαρμόνικα".// Yup! :))
19 hrs
  -> Δηλαδή εδώ μιλάμε για δίπλωμα συνεχώς προς την ίδια κατεύθυνση;/ Χμμμ.....




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search