wrap around type cartons

Greek translation: χαρτοκιβώτια αρχείου

07:27 Apr 21, 2004
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Paper / Paper Manufacturing
English term or phrase: wrap around type cartons
In the packaging of articles, and particularly of one or more articles in wrap around type cartons, locking arrangements are frequently used for maintaining closure of the carton about the articles.
Aπό ευρεσιτεχνία με θέμα διατάξεις ασφάλισης για πλαίσια.
Πρόκειται για τα γνωστά αναδιπλούμενα χαρτοκιβώτια που κλείνουν με ασφάλιση (π.χ. σε συσκευασία γλυκών). Πώς αποδίδονται στα Ελληνικά όμως;
Ευχαριστώ.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
Greek translation:χαρτοκιβώτια αρχείου
Explanation:
είναι το πλησιέστερο που βρήκα σε όρο.
Για τι χρήση ακριβώς μιλάμε;

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2004-04-21 07:56:52 GMT)
--------------------------------------------------

Σε αυτή την περιπτωση νομίζω ότι καλύτερο είναι να το αφήσεις απλά ως *χαρτοκιβώτια*. \'Η χαρτοκιβώτια τροφίμων ίσως.

http://www.agro-net.gr/products.htm
Selected response from:

Marianna Kotzia
Greece
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Διπλωτά κουτιά
Calliope Sofianopoulos (X)
3 +3χαρτοκιβώτια αρχείου
Marianna Kotzia


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
χαρτοκιβώτια αρχείου


Explanation:
είναι το πλησιέστερο που βρήκα σε όρο.
Για τι χρήση ακριβώς μιλάμε;

--------------------------------------------------
Note added at 29 mins (2004-04-21 07:56:52 GMT)
--------------------------------------------------

Σε αυτή την περιπτωση νομίζω ότι καλύτερο είναι να το αφήσεις απλά ως *χαρτοκιβώτια*. \'Η χαρτοκιβώτια τροφίμων ίσως.

http://www.agro-net.gr/products.htm


    Reference: http://www.masterpack.gr/center/description.asp?productMainI...
Marianna Kotzia
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
1 min
  -> Καλημέρα, Βαλεντίνη! Ευχαριστώ.

agree  Betty Revelioti
1 hr
  -> Καλημέρα, Μπέττυ.

agree  Vicky Papaprodromou
8 hrs
  -> Καλημέρα, Βίκυ.

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Διπλωτά κουτιά


Explanation:
Διπλωτά κουτιά (folding cartons)

http://www.vis.gr/EDL_KEF4_.htm

ΒΙΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ

Χάρτινα Κουτιά: Κατασκευάζονται από χαρτόνια, επιχρισμένα ή μη και διακρίνονται σε διπλωτά κουτιά (folding cartons), τα οποία χρησιμοποιούνται για την συσκευασία προϊόντων όπως απορρυπαντικών, φαρμάκων, καλλυντικών, προϊόντων ζαχαροπλαστικής, πίτσας, υποδημάτων, ενδυμάτων κ.α., και στα στητά κουτιά (rigid paperboard boxes), μέσα στα οποία συσκευάζονται παιχνίδια, είδη χρυσοχοΐας, καλλυντικά κλπ. (στην κατηγορία των διπλωτών κουτιών υπάγονται και τα ‘‘σύνθετα χαρτόκουτα ασηπτικής συσκευασίας’’). Στην παραγωγή κουτιών από συμπαγές χαρτόνι δραστηριοποιείται πλήθος επιχειρήσεων οι περισσότερες εκ των οποίων δραστηριοποιούνται στον κλάδο των Γραφικών Τεχνών. Οι επιχειρήσεις αυτές ασχολούνται με την μορφοποίηση του χαρτονιού και τις εκτυπώσεις των κουτιών, τις οποίες πραγματοποιούν σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τις προτιμήσεις του πελάτη.


Calliope Sofianopoulos (X)
Australia
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lamprini Kosma
7 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search