platen cover

Greek translation: κάλυμμα γυάλινης επιφάνειας

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:platen cover
Greek translation:κάλυμμα γυάλινης επιφάνειας
Entered by: Vicky Papaprodromou

09:41 Apr 28, 2005
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing
English term or phrase: platen cover
Για επαγγελματικούς εκτυπωτές/πολυμηχανήματα.

URL που μπορεί να βοηθήσουν:
http://www.abcoffice.com/sd450.htm
http://www.iobs2.com/jtf/item.cfm?id=5029&catID=83
http://www.binderminder.com/pages/Platencvr.html
Alexandros Mouratidis
Greece
κάλυμμα γυάλινης επιφάνειας
Explanation:
Feeders
A document feeder allows you to copy multi-page documents without having to lift and lower the platen cover for every sheet you copy. A platen is the glass upon which an original is placed for copying.
Instead, you drop a stack of originals (anywhere from one to 50 sheets) into the feeder, press start, and the copier automatically pulls each sheet through.
http://www.digital-copiers.biz/photocopiers-canon-photocopie...

"Γυαλί της πλάκας" το λέει η κα MICROSOFT στα γλωσσάριά της αλλά δεν μου αρέσει καθόλου ως απόδοση, ενώ "Γυάλινη επιφάνεια" το λένε διάφορες εταιρείες (και το προτιμώ):
http://tinyurl.com/7vkh5 (ΗΡ)
http://www.lexmark.com/publications/pdfs/2200/winug/el/lxbvu...
http://www.go-online.gr/training/enot1/kef2/math3/1_2_3_4.ht...
www.lefkk.gr/articles/scanning from Primax.doc


Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5κάλυμα σαρωτή
Costas Zannis
3 +4κάλυμμα γυάλινης επιφάνειας
Vicky Papaprodromou


Discussion entries: 1





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
κάλυμμα γυάλινης επιφάνειας


Explanation:
Feeders
A document feeder allows you to copy multi-page documents without having to lift and lower the platen cover for every sheet you copy. A platen is the glass upon which an original is placed for copying.
Instead, you drop a stack of originals (anywhere from one to 50 sheets) into the feeder, press start, and the copier automatically pulls each sheet through.
http://www.digital-copiers.biz/photocopiers-canon-photocopie...

"Γυαλί της πλάκας" το λέει η κα MICROSOFT στα γλωσσάριά της αλλά δεν μου αρέσει καθόλου ως απόδοση, ενώ "Γυάλινη επιφάνεια" το λένε διάφορες εταιρείες (και το προτιμώ):
http://tinyurl.com/7vkh5 (ΗΡ)
http://www.lexmark.com/publications/pdfs/2200/winug/el/lxbvu...
http://www.go-online.gr/training/enot1/kef2/math3/1_2_3_4.ht...
www.lefkk.gr/articles/scanning from Primax.doc




Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis: "Γυαλί της πλάκας", ακούγεται ως ποιοτικό χαρακτηριστικό.:-)) Καλημέρα και σ' εσένα!
13 mins
  -> Συμφωνώ κι επαυξάνω. Και δη εμφατικό... :-)

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
18 mins
  -> Eυχαριστώ, Νάντια.

agree  Nick Lingris: ή επιφάνειας σάρωσης (όχι σκέτο 'σαρωτή') ή γυάλινης πλάκας (όχι σκέτης 'πλάκας') ή σε μη τεχνικό κείμενο 'καπάκι (του φωτοτυπικού, του σαρωτή)'.
54 mins
  -> Ευχαριστώ, Νίκο. Θαρρώ πως είναι τεχνικό το κείμενο του Αλέξανδρου αν είναι το ίδιο που είχε και τις προηγούμενες μέρες.

agree  Valentini Mellas: Meraaa (vgazontas tis tsibles apo to ena mati)
6 hrs
  -> Kαλημέρα, Ντενβερόνιο ον. ¶ντε άνοιξε και τ' άλλο.

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
κάλυμα σαρωτή


Explanation:
κάλυμα (επιφάνειας) σαρωτή
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls...

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2005-04-28 10:07:35 GMT)
--------------------------------------------------

... Κάλυμμα σαρωτή. Ανασηκώστε το για να τοποθετήσετε ένα αντικείμενο στη γυάλινη επιφάνεια του σαρωτή. 5. Οδηγός χαρτιού ...
www.lexmark.com/publications/ pdfs/2200/winug/el/lxbvsoft.html

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2005-04-28 10:09:27 GMT)
--------------------------------------------------

κάλυμμα, κάλυμμα, κάλυμμα, κάλυμμα,κάλυμμα, κάλυμμα, κάλυμμα, κάλυμμα, κάλυμμα,κάλυμμα. Και με τον κηδεμόνα μου...

--------------------------------------------------
Note added at 30 mins (2005-04-28 10:11:27 GMT)
--------------------------------------------------

κάλυμμα, κάλυμμα, κάλυμμα, κάλυμμα,κάλυμμα, κάλυμμα, κάλυμμα, κάλυμμα, κάλυμμα,κάλυμμα. Και με τον κηδεμόνα μου...

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Δεν είναι απαραίτητα σαρωτής, γιατί μπορεί νάναι και φωτοτυπικό (σε πολυμηχανήματα) αλλά λέμε το ίδιο γιατί μιλάμε για το κάλυμμα της γυάλινης επιφάνειας. Καλημέρα, Κώστα.//Ο κηδεμόνας σου το γράφει σωστά, δηλαδή; :-)
3 mins
  -> Σαρωτής είναι το εξάρτημα, γιατί και τα φωτοτυπικά "σάρωση" κάνουν

agree  Elena Petelos: As far as I know, σάρωση κάνουν και τα φωτοτυπικά. Επιφάνεια σάρωσης ή σαρωτή ανάλογα με την ορολογία που χρησιμοποιεί η εταιρεία.
2 hrs
  -> Έτσι ξέρω κι εγώ απ' την εποχή που ασκούσα το επάγγελμα του σαρωτή στο Δήμο.

agree  x-Translator (X)
1 day 11 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  EN>ELTranslator
1 day 11 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Evdoxia R. (X)
5 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search