blurb

Greek translation: κείμενο του οπισθόφυλλου

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:blurb
Greek translation:κείμενο του οπισθόφυλλου

For term searches and specialty glossaries, please try the new GBK glossaries
16:56 Jun 11, 2010
English to Greek translations [PRO]
Art/Literary - Printing & Publishing
Additional field(s): Poetry & Literature, Journalism
English term or phrase: blurb
Definition from Journalism.co.uk:
Brief introduction to the writer, usually following the headline.

Example sentence(s):
  • It is a tricky job because the blurb writer wants to provide as much interesting information as possible about the author in one or two paragraphs. Edinger House
  • Secondly, copywriters are able to bring a freshness and vitality to a blurb that an editor or author who has been immersed for months and sometimes years in a book may find in short supply. the penguin blog
  • Look for the flow, the voice and the style of the blurb as well as length and language. Associated Content
Glossary-building KudoZ




This question was created by:


This question is closed

κείμενο του οπισθόφυλλου
Definition:
Εγκωμιαστικό περιληπτικό κείμενο παρουσίασης των περιεχομένων ενός πνευματικού έργου (βιβλίου, DVD ταινίας, μουσικού CD) καθώς ενίοτε και θετικών σχολίων γι’ αυτό ή/και βιογραφικού του δημιουργού, συνήθως στο πίσω μέρος της συσκευασίας (π.χ. του οπισθόφυλλου ενός βιβλίου)
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of translations provided
4 +2κείμενο του οπισθόφυλλου
Nick Lingris
4 +1συνοπτική περιγραφή των περιεχόμενων έκδοσης (συν. στο πίσω εξώφυλλο)
Kyriacos Georghiou


  

Translations offered


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
συνοπτική περιγραφή των περιεχόμενων έκδοσης (συν. στο πίσω εξώφυλλο)


Definition from own experience or research:
συνοπτική περιγραφή των περιεχόμενων έκδοσης (συν. στο πίσω εξώφυλλο)

Example sentence(s):
  • συνοπτική περιγραφή των περιεχόμενων έκδοσης (συν. στο πίσω εξώφυλλο) - pathfinder  

Explanation:
Σύνοψη
Kyriacos Georghiou
Cyprus
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Votes in favor of/against selecting this as the best translation of the term asked
Yes  IreneP
10 days

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
κείμενο του οπισθόφυλλου


Definition from own experience or research:
Εγκωμιαστικό περιληπτικό κείμενο παρουσίασης των περιεχομένων ενός πνευματικού έργου (βιβλίου, DVD ταινίας, μουσικού CD) καθώς ενίοτε και θετικών σχολίων γι’ αυτό ή/και βιογραφικού του δημιουργού, συνήθως στο πίσω μέρος της συσκευασίας (π.χ. του οπισθόφυλλου ενός βιβλίου)

Example sentence(s):
  • Αντιγράφουμε από το κείμενο του οπισθοφύλλου, το οποίο χρησιμοποιήθηκε και στο δελτίο Τύπου: «Ολοι οι ήρωες του βιβλίου...» - Εφημ. Το Βήμα  
  • Kαι το σημειώνω αυτό γιατί πιστεύω πως οι συγγραφείς (οφείλουν να) είναι υπεύθυνοι και για τα (σχεδόν πάντοτε αμετροεπή) κείμενα των οπισθοφύλλων στα βιβλία τους και για τον διαφημιστικό λυρισμό που αναλαμβάνει να προωθήσει τα έργα τους. - Εφημ. Καθημερινή  
  • Όλο και συχνότερα, σήμερα, βλέπουμε «αρμόδιους» βιβλιοκριτικούς να παρουσιάζουν ένα νέο έργο ως βαρυσήμαντο και τον προσφιλή και εντεταγμένο στον δικό τους «όμιλο» δημιουργό του ως δαφνοστεφάνωτο, αντιγράφοντας αυτολεξεί το διαφημιστικό σημείωμα του οπισθόφυλλου ή το δελτίο τύπου του εκδότη, χωρίς καν να μπαίνουν στον κόπο να εξηγήσουν στοιχειωδώς την θερμή υποστήριξη που του επιδαψιλεύουν. - Ιστολόγιο Ελληνική Λο  

Explanation:
Επίσης:
σημείωμα του οπισθόφυλλου
περίληψη του οπισθόφυλλου
ενίοτε και:
σημείωμα του εκδότη
Nick Lingris
United Kingdom
Native speaker of: Greek
PRO pts in category: 56

Votes in favor of/against selecting this as the best translation of the term asked
Yes  Anna Spanoudaki-Thurm
26 days

Yes  Vicky Papaprodromou
30 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search